liek84 schreef:idd erg spannend nettie! duimen draaien overuren!
hier geen goed nieuws; er gebeurd nog niets
Nu moet ik weer een bloeding opwekken met provera en dan op CD3 100 mg clomid gaan slikken (dubbele dosering)
beetje een domper dus!
Wat balen zeg, zo schuift het elke keer op.....hopelijk gaat die 100 mg werken, ik duim voor jullie.
@Hiero: even jullie raad nodig.
Net ha gebeld, heb al sinds dinsdag 4 mei last van bruine afscheiding, niet veel, soms bij afvegen. Op 27 april bij de gyn geweest en toen was mijn eisprong niet geweest, das is morgen 2 weken terug. Kan dus niet mijn ongi zijn. De ha zei dat het een innesteling zou kunnen zijn of gewoon nog oud bloed wat nog uit mijn baarmoeder komt. Hij raadde aan om een test te doen. Maar we hebben tussen het bezoek aan de gyn allleen zaterdag 1 en maandag 3 mei geklust, daarna begon bruinige afscheiding en durfden we even niet meer 😞
De reden dat ik het hele verhaal zo even type, is dat jullie dan hopelijk het met me eens zijn dat het mijn ongi nog niet kan zijn en dat testen denk iets te vroeg is, dan zou het pas eventueel een week na bevruchting zijn, geeft die toch negatief aan, toch?
Mag eventueel volgende week wel bloed laten prikken bij ha om te kijken, maar eerst wilde hij dat ik zelf een test zou doen.
Thanks alvast voor het helpen!!!