@1981:zou volgende week eerst zwtest en daarna bloedtest
als je nu een test doet is ie toch negatief.
hoop voor je dat ie vlg wk positief is.
nettie9Oud lidBerichten: 1.059Lid sinds: 1 mei 2010
liek84 schreef:1981, hier is het wel goed, net een enorme muffin met chocolade opgegeten; vond dat ik troostvoer had verdiend :oops:
nettie9 schreef:ik ben zwanger!!! 😃
vanmorgen had ik een vette +.
kan t nog niet echt bevatten.
weet helemaal niet wat ik moet doen en hoe alles gaat.
misschien 1st de HA bellen.
thanks voor t duimen ladies1
t heeft geholpen.
Nala22 schreef:@Liek:
Wat klote dat et niet werrkt zeg pfff
Ik duim echt heel hard voor je meis, vindt et zo klote 😞
liek84 schreef:hallo dames,
helaas nog geen actie in mn eierstokken 😞 maandag terug, maar het kan nog volgens de gyn
heb wel 2 uur in het zkh gezeten; gyn moest met spoed weg
daarna ik met spoed naar mn werk dus geen tijd gehad om te tikken hier...
tot morgen
tweety1982 schreef:liek84 schreef:hallo dames,
helaas nog geen actie in mn eierstokken 😞 maandag terug, maar het kan nog volgens de gyn
heb wel 2 uur in het zkh gezeten; gyn moest met spoed weg
daarna ik met spoed naar mn werk dus geen tijd gehad om te tikken hier...
tot morgen
knuff meid, hoop echt dat het je keer mee gaat zitten. dikke knuf en toi toi hier
liek84 schreef:hoop dat het goed komt!
ben normaal gesproken erg geduldig en positief ingesteld, maar nu denk ik bij elk kinderzitje in een auto, dikke buik, kind in de winkel etc etc...
IK WIL OOK
liek84 schreef:Bijna Zwangeren
Naam------------leeftijd------Hoeveelste kindje--------Ronde----------NOD:
Liek84--------------26----------------1e--------------4 (2e clomid)---ronde mislukt, rond 20 mei start ronde 5 mbv provera
1981 --------------29-----------------1e-------------6 (4e na mk)-----eind mei (35 - 48 dgn ?)
Btje1984-----------26----------------1e---------------7--------------eind mei ergens
Zwangeren
Naam----------leeftijd------Hoeveelste kindje------Zwanger in Ronde-----Uitgerekend
Linny84----------25------------------1e---------------------1----------------11-06-2010
Lautje------------27------------------1e---------------------2----------------28-06-2010
Wammie----------30------------------1e---------------------2-----------------6-07-2010
Liesje26----------27-------------------1e--------------------3-----------------8-07-2010
ladymama--------28-------------------2e---------------------3-----------------31-07-2010
Mara--------------31----------------1e----------------------3-----------------08-08-2010
Yvon-------------34-----------------3e----------------------4-----------------09-08-2010
betsy-------------24----------------1e----------------------1 na mk-------------??
Jessie-------------26----------------1e-----------------------4------------------??
marije-------------28----------------2e-----------------------2-----------------2-08-2010
Amy---------------30----------------2e-----------------------5-----------------08-09-2010
Canacat --------- 29----------------1e------------------------3 (1 na mk)--------06-09-2010
Mayo---------------32----------------1e---------------------4-------------------16-09-2010
Leutje-------------27----------------1e-----------------------6------------------30-09-2010
Karin26--------------29---------------2e---------------------6-----------------1-10-2010
Lex-----------------26----------------1e--------------------5------------------8-10-2010
Suuzje-------------29-----------------1e------------------5 (2 na MA) ------------12-10-2010
Stephanie1985------24--------------1e----------------------5---------------------17-11-2010
Nettie--------------30----------------1e---------------8--------------------16-01-2011
Tweety1982--------28----------------1e---------------12/9(na MA)-------
weer ff de lijst erbij, tweety en nettie, alsnog gefeliciteerd en vullen jullie het even verder aan, nu lekker aan de onderkant van de lijst!
Kiki, vul jij jezelf ook even in? dan zijn we tenminste weer met zn 4en!
Nala22 schreef:
@Btje:
Heyyyy 😃
Hoe gaat et met jou?
Wel jammer dat je weer zo'n lange ronde hebt he pfff
Stephanie1985 schreef:En dan Tweety!!!!!!! Meis wat leuk!!!! Gefeli!!!! Ik zal mijn mondje houden op Hyves! Zo zie je maar weer wat een vakantie met je kan doen he?! Lekker je verstand op 0 en je gedachten bij de vakantie en zie daar... ZWANGER!!! Helemaal leuk joh!
Nou meiden uit het "nog niet zwanger" lijstje... Zo moet het dus! En jullie volgen ook heel snel... Ik voel het aan mijn (vrucht)water hihi...
Nala22 schreef:
@Suuz:
Zie je erg tegen de bevalling op nu dan?
Je weet wat ze zeggen he, zodra je de kleine beet houd ben je alles alweer vergeten 😉
Hoe is et verder?
1981 schreef:Stephanie1985 schreef:En dan Tweety!!!!!!! Meis wat leuk!!!! Gefeli!!!! Ik zal mijn mondje houden op Hyves! Zo zie je maar weer wat een vakantie met je kan doen he?! Lekker je verstand op 0 en je gedachten bij de vakantie en zie daar... ZWANGER!!! Helemaal leuk joh!
Nou meiden uit het "nog niet zwanger" lijstje... Zo moet het dus! En jullie volgen ook heel snel... Ik voel het aan mijn (vrucht)water hihi...
Jij schrijft: Zo moet het dus.......die woorden doen me een beetje zeer, ik denk dat de meiden uit het 'nog iet zwanger' lijstje het ook al losser hebben gelaten soms, maar het gewoon nog niet wil lukken.
Tuurlijk willen wij ook, maar door het los te laten, wil het niet betekenen dat we dan meteen zwaanger zullen zijn, anders had ik het al maanden los gelaten. Het zit en blijft toch in ons zitten. Helemaal los laten lukt nooit.......
Ben niet boos of zo, maar het voelde alleen even rot toen ik het las......
liek84 schreef:Btje,
is wel erg frustrerend dat je geen idee hebt hoe lang je moet wachten!
heb je nog een afspraak staan, of moest je nog een tijdje proberen? hoe zat het ook alweer? :oops:
Stephanie1985 schreef:Ben bang dat je het helemaal verkeerd opvat... Waarschijnlijk omdat je denkt dat het laatste stukje wat ik schreef betrekking heeft tot het stukje wat ik schreef bij Tweety (aangezien je dit ook in de quote hebt laten staan). Dus ik heb het helemaaaaaaal niet over los laten ofzo! Dat "zo moet het dus" bedoel ik gewoon met de lijst aanvullen van "zwangeren"... oftewel jullie hebben van Nettie en Tweety gezien hoe het moet en nu moeten jullie maar snel volgen om de lijst compleet te maken. Het los laten had alleen betrekking op Tweety... dit stond dus ook niet in het laatste gedeelte wat ik schreef. Ik heb het ook een paar keer nagelezen en zie ook echt niets wat ik fout zou hebben gedaan... Sorry maar ik denk dus echt dat je het gewoon verkeerd begrepen hebt... no hard feelings :lol:
1981 schreef:Stephanie1985 schreef:Ben bang dat je het helemaal verkeerd opvat... Waarschijnlijk omdat je denkt dat het laatste stukje wat ik schreef betrekking heeft tot het stukje wat ik schreef bij Tweety (aangezien je dit ook in de quote hebt laten staan). Dus ik heb het helemaaaaaaal niet over los laten ofzo! Dat "zo moet het dus" bedoel ik gewoon met de lijst aanvullen van "zwangeren"... oftewel jullie hebben van Nettie en Tweety gezien hoe het moet en nu moeten jullie maar snel volgen om de lijst compleet te maken. Het los laten had alleen betrekking op Tweety... dit stond dus ook niet in het laatste gedeelte wat ik schreef. Ik heb het ook een paar keer nagelezen en zie ook echt niets wat ik fout zou hebben gedaan... Sorry maar ik denk dus echt dat je het gewoon verkeerd begrepen hebt... no hard feelings :lol:
Hier zijn ook geen hard feelings, dacht even dat dat stukje erbij hoorde, maar is me helemaal duidelijk zo, vriendjes??? 😉
We gaan hopelijk snel het lijstje met zwangeren aanvullen.
tweety1982 schreef:
stephanie ik weet niet wat er met de banner is, maar ik let sowieso niet op aantal dagen, ik weet als ik 4 weken zwanger ben dat ik nog 36 weken moet 😊
i