Wat is het trouwens stil geworden hier he...
Of ben ik gewoon weer heel veel online? :roll:
Nala22Oud lidBerichten: 2.224Lid sinds: 1 januari 2005
1981 schreef:@Liek: balen meid, goed dat je nu weet dat dit dag 1 is, goed om morgen nog even te bellen.
Even over je vraag. Bruinverlies had ik op dag 27 en zit nu op dag 39. Geen idee wanneer mijn eisprong was, misschien toen?
tweety1982 schreef:
ik voel me nou soms wel rot als ik dingen vraag aan de zwangeren, omdat ik zelf ook moeilijk vond toen ik nog bezig was, maar in mijn topic zijn ze allemaal pas 5-6 weken, dus is soms fijn iemand te horen dat al wat verder is, en het aug topic is stil :(
liek84 schreef:tweety1982 schreef:
ik voel me nou soms wel rot als ik dingen vraag aan de zwangeren, omdat ik zelf ook moeilijk vond toen ik nog bezig was, maar in mijn topic zijn ze allemaal pas 5-6 weken, dus is soms fijn iemand te horen dat al wat verder is, en het aug topic is stil :(
heb ik geen moeite mee hoor!
liek84 schreef: geen pil is ook beter voor je libido :P
liek84 schreef:tweety1982 schreef:
heb ik geen moeite mee hoor!
liek84 schreef:nootje, volgens mij ken ik je niet? heb je voorheen hier gekletst?
was jij van het verhaal dat je man een vreselijk ongeluk heeft gehad begin dit jaar?
heb dat wel gelezen met kippenvel, hoe is het nu?
tweety1982 schreef:Lekker weertje he..en dan zitten we maar binnen 😞
idd komt goed.
Hoest nu Lieke?
Nootje 😃 fijn je bent er weer...kom je hier ook mee kletsen? gezellig!!
tweety1982 schreef:Ik geniet vollop 😊 had vanmorgen weer ongi pijn en bloed neus met niezen dus voelde me weer lekker zwanger 😊
Nootje fijn dat het weer wat beter gaat met je, en raar dat je van me hyves af was, maar je bent er weer...wel sssst he 😉
Ik zit niet meer op het MK topic, veel nieuwe mensen en ik hield het niet meer bij, dus ja.
liek84 schreef:hoop niet dat hij een hersenoperatie nodig heeft! dat lijkt me echt enorm akelig.
succes met het verdere herstel!
tweety1982 schreef:Ik geniet vollop 😊 had vanmorgen weer ongi pijn en bloed neus met niezen dus voelde me weer lekker zwanger 😊
Nootje fijn dat het weer wat beter gaat met je, en raar dat je van me hyves af was, maar je bent er weer...wel sssst he 😉
Ik zit niet meer op het MK topic, veel nieuwe mensen en ik hield het niet meer bij, dus ja.
Nala22 schreef:@Liek:
Ik heb uit mezelf wel is rare ongi's met vaak bruin en dan weer rood...Voor mij klinkt et dus niet zo raar 😊
Wel makkelijk dat je je mannetje de schuld mag geven 😛
@Tweety:
Ik heb niet binnen gezeten hoor, ik ben in de middag lekker met 2 bewoners wat gaan drinken 😃 Heerlijk in de zon gezeten!
liek84 schreef:ongi is goed doorgebroken nu, das dus fijn!
vandaag ook de 1e dosis clomid genomen.