tweety1982 schreef:
Tips? ja er zijn aantal dingen die miss beetje meewerken, maar vaak hoor je hier ook dat mensen zwanger worden door juist nergens op te letten 😉 dus ja tis altijd beetje lastig.
oh ja, hoor je dat vaak? 😉 hihi
@btje, dat zou mij ook onzeker maken, maar ik hoor inderdaad bij heel veel mensen dat ze in de 1e weken wat bloed verliezen, en dat het gewoon goed zit. wel fijn om even langs de poli te gaan lijkt me!
ik heb ook wel eens een moeilijke stoelgang gehad, en had dan ook wat vaginaal bloedverlies! (buiten mn ongi om) dus dat is een logische verklaring!
@nala, stomme muts! (sorry) dat zou mij ook kunnen overkomen! echt ellendig is dat!
@bloem, kom maar mee kletsen hier; 't is een enorm vruchtbaar forum! (op mij na dan :x )
@Linny, succes met de bevalling; jij bijt het spits af voor ons allemaal! wordt vast een goeie start.
Misschien zijn er wel gewoon teveel mensen van dit forum zwanger waardoor de laatste niet meer worden toegelaten door moedertje natuur, als de eersten nu zijn bevallen mogen er vast wel weer een paar bij! (is dat geen mooie theorie??)
Lex, klinkt wel erg mooi! succes met de afwerking!