LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
Steph, hoe is het nu met jou??
amy-baby schreef:@lautje; bij jou schiet het ook aardig op zeg!!
Nala22 schreef:Zit ook al heeeeeeeeeeeeeeelemaal uit te kijken naar eind van de maand, dan komt twilight 3 in de bios!!!!!!!!!!!!!!Woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P
tweety1982 schreef:Mijn echo..
Ik ben niet wijzer geworden weer. De echo was slecht te zien, de gyn heft erg veel moeite gedaan.Hij zegt ook het is geen reden voor paniek want het vruchtzakje was mooi gegroeid en ziet er mooi uit.
knipperende was niet goed te zien, maar de gyn zei duidelijk, IK ZEG OOK NIET DAT HET ER SLECHTE UITZIET< DUS WE GAAN DOOR
Mijn hormoon waardes waren ook mooi hoog en goed voor een intacte zwangerschap.
vruchtje kan verstopt zijn.
Het heeft geen garantie dat vruchtje niet afgelopen nacht gestopt is natuurlijk, en daarom krijg ik mAANDAG weer een echo om 13.50 en is er weer HCG geprikt om t kijken of mijn hormoon groeit.
echo nummer 4 here we come!!
Lex schreef:Is wel goed denk ik om eens alle kenmerken op te schrijven, 1981!
Hier deze middag naar een familiefeest, hopelijk stopt het gauw met regenen. Het is weer eens warm weer geweest.
Groetjes! :D
mayo schreef:Hier hadden we tot 11.00 zon, zit nog wel lekker op het dakterras, maar ik verwacht dat het met een uurtje zal gaan regenen (buienradar).
Leuk dat jullie trouwerij al zo dichtbij komt 1981! Voor ons duurt het nog ongeveer 6 weken. Hebben jullie alle voorbereidingen al rond?
1981 schreef:mayo schreef:Hier hadden we tot 11.00 zon, zit nog wel lekker op het dakterras, maar ik verwacht dat het met een uurtje zal gaan regenen (buienradar).
Leuk dat jullie trouwerij al zo dichtbij komt 1981! Voor ons duurt het nog ongeveer 6 weken. Hebben jullie alle voorbereidingen al rond?
Lekker, hier helaas geen zon gezien. Nu regent het ook. Nog wel even kunnen racefietsen.
Ik heb gisteren een actielijstje gemaakt en staan nog wel wat puntjes op. Ook nog een paar afspraken hier en daar, maar moet goed komen.
Welke datum trouwen jullie precies? En hoe voel je je? Heb je een jurk die nu wat groter gemaakt moet worden gezien je buik?