bedankt Tweety!
Veel succes morgen hoor!!!!!
LexOud lidBerichten: 3.345Lid sinds: 23 november 2009
amy-baby schreef:@1981; nee zeker niet fijn, maar ik loop al bij de gyn en ben afgelopen vrijdag geweest, had dit laatst (lees:2 weken geleden) ook en bleek gewoon groei/bekkenpijn te zijn. Ik heb ook nog een spastische darm dus dat werkt ook allemaal niet zo mee, maar ga zo naar bed.
Heb net even het geboortekaartje afgemaakt...zooo leuk
1981 schreef:@Liek: dank je meid, jij was een weekend weg toch? Of ben ik nu in de war??? Hoe was het?
1981 schreef:@Suuzje: al weer 21 weken zie ik, wow wat gaat dat snel!! AL de kinderkamer uitgezocht!!!???
linny84 schreef:he tweety nee niet weer he! gatverdamme meis! heel veel sterkte!!!!!
Suuzje schreef:Oh meid... ik weet niet wat ik moet zeggen. Wat ontzettend klote zeg. Al die tijd in spanning... 😞
Ik kan me zo ontzettend goed voorstellen dat je opziet tegen de curettage. Je weet nu precies wat je moet verwachten, aan de ene kant iets minder eng, maar aan de andere kant zeker niet minder heftig! Sja, afwachten is natuurlijk ook niet echt een optie, dat is denk ik minstens zo zwaar. Jeetje meid, ik vind het zo onwijs kut... ik wou dat ik wat voor je kon doen om het wat te verzachten. We heel knap van je dat je zo positief naar de toekomst kijkt, je hebt ook helemaal gelijk en het gaat jullie zeker wel lukken, absoluut, maar het is wel erg zwaar zo. Ik ben er helemaal verdrietig van...
Hele dikke knuffel van mij en veel sterkte... X
1981 schreef:Nog een keertje de link voor de mensen die hem gemist hebben!!!!!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CAIGLQLZ.jpg
Stephanie1985 schreef:We verwachten een MEISJE!!!
liek84 schreef:leuk hoor steph; een meisje in je buik, gefeliciteerd!
weten jullie al een naam?
xx
Stephanie1985 schreef:Nee echt geen idee!!! Wat ik leuk vind, vind mijn vriend niks en andersom... We hadden toevallig wel een naam voor een jongen maar dat gaat hem nou niet worden hihi... Ach we hebben nog ff :mrgreen:
1981 schreef:Nog een keertje de link voor de mensen die hem gemist hebben!!!!!
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CAIGLQLZ.jpg
1981 schreef:@Suuzje: zal hem zo nog even platsen, kan je ng snel even kijken!!
Kun je anders een fotootje plaatsen van je meubeltjes? Ze klinken erg leuk.
Oh, lees nu net dat je dat wilt gaan doen, leuk!!!
Hoe was de 20 weken echo?
Heb morgen de afspraak met de gyn ja, zou zeker wat zijn als we positief testen, maar voel niks, weinig hoop, te weinig geklust ook. Gelukkig bestaan wonderen, wie weet ook voor ons.....
1981 schreef:@@Liek: hoe is het met jou? Ik lees dat je na de clomid aan de provera gaat, blijft Clomid dan achterwege?
liek84 schreef:pfff sorry, misschien wel meer mijn verhaal dan het jouwe... :oops:
er zijn wel verschillende topics, ik zal ze even opzoeken....