Sterkte meis, laat je et even weten?
Ik ga ff douchen en dan stemmen, moet ook gebeuren...
Nala22Oud lidBerichten: 2.224Lid sinds: 1 januari 2005
tweety1982 schreef:Heey meiden
Nou geloof het of niet, maar mijn HCg was weer gestegen van 90.000 naar 103.000 ( afgerond he het was 89987 ofzo en 103231 )
Dus weer 13 gestegen 😞 het stond eerst stil..en nu dus weer gestegen.
De curretage is dus voor nu afgeblazen en ik blijf weer onder controle.
Ik begin het beetje zat te worden, wat wil god nou van me:( me duidelijk maken hoe bijzonder een kind is, dat weet ik wel. ik wil duidelijkheid..JA of NEEN.
Vrijdag moet ik weer HCG prikken, kijken of het gedaald, gelijk of gestegen is en maandag weer een echo.
pffff zelfs de gyn heeft hier nog nooit van gehoord.
Me zwangerschap is nog intact zegt hij, alleen de vraag is waar is het kindje, en waarom is mijn HCG zo raar aan doen.
liek84 schreef:meisje, ben je gewoon op je werk? dat je dat trekt! (wat voor werk doe je eigenlijk?)
ik zou zeker als je je niet fit voelt, even contact opnemen met de poli!
zorg goed voor jezelf, dat is erg belangrijk!
liek84 schreef:nala, leuk hé zo´n cursus! 😛
Tweety, voor jou een knuffel en een dikke kus omdat je dat verdient!
Btje, beter dat je hcg eruit is, vanaf nu alleen de goeie kant op hé
succes met de laatste voorbereidingen voor je bruiloft!
ik wordt overigens steeds op de 7e of 8e dag van de kuur ongesteld, maar dat is schijnbaar wel erg vroeg... hoop dat jij ook wat vroeger bent!
Lex; wat ben jij toch sportief! en dat bij 23 weken! respect
hier alweer goed nieuws; vanmorgen de 1e dosis van 150 mg ingenomen en helemaal geen last ervan 😛
greetzz
Nala22 schreef:@
@Liek:
Jeeeejh, begonnen 😃
Ik vind et echt onwijs spannend voor je!
tweety1982 schreef:
trouwens ik heb zon boederij spel, moet je gewassen en dieren telen, je speelt het tussen door want het is real time, het staat gewoon open en je moet af en toe wat doen...gratis en online zonder instaleren
ik zoek nog vriendjes :oops: :oops:
1981 schreef:
@Liek: ik lees dat je na het innnemen van 150 mg geen last hebt, hoe snel merk je eigenlijk of je er last van hebt? Ik ga straks met 50 mg beginnen, dus vroeg het me af.
Ik zit van die eerste kuur om d eongi op te wekken op dag 6, nog geen tekenen, hoop dat het snel komt.
Hoe vaak mag jij nu naar de gyn om te kijken of er een eitje is?
liek84 schreef:1981 schreef:
@Liek: ik lees dat je na het innnemen van 150 mg geen last hebt, hoe snel merk je eigenlijk of je er last van hebt? Ik ga straks met 50 mg beginnen, dus vroeg het me af.
Ik zit van die eerste kuur om d eongi op te wekken op dag 6, nog geen tekenen, hoop dat het snel komt.
Hoe vaak mag jij nu naar de gyn om te kijken of er een eitje is?
heb er nu wel last van; ben helemaal down 😞
ik mag vanaf CD 10 ongeveer elke 3 dagen tot CD 16 / 18
amy-baby schreef:@1981; oh bijna trouwen, schiet al aardig op. Ben je al een beetje zenuwachtig? Wel balen dat je ongi niet komt, zou wel fijn zijn als die weg was voor je trouwen...Waarom zoveel vaderdagcadeautjes inpakken???