JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
joehoeee ik ben er ook weer!!!!!!
sharon_ schreef:
Oke Borne ligt inderdaad om de hoek haha. Echt in het dorp dan of in de Stroom Esch? Of ja als je dat niet wilt zeggen kan ik ook wel begrijpen. Maar op welke middelbare school heb je gezeten dan? Misschien dat we elkaar wel kennen. Weet het niet hihi.
snippie schreef:mischien een late innesteling!als ik jouw was zou ik morgen nog eens testen!
liefs
snippie schreef:meid duim voor je!!!
Angel_Eyez schreef:Heeeey allemaal,
Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!! Ik ben hier een tijdje niet meer geweest ik bedoel ik heb zelf wel alles mee gevolgd maar niks gezegd. Ik wil met jullie meedelen dat ik 5 weken zwanger ben en ik mocht nog tegen niemand niks zeggen van mijn mannetje maar het verzwijgen is moeilijk 😂 Ik was super blij toen ik het ontdekt had en nog kan ik het steeds niet geloven!! Ik heb 2 keer positief getest en voor de zekerheid ben ik bij de huisarts langs geweest om bloed te trekken en die was ook positief!! Ik verwacht mijn 1ste echo 3 september 😂 Ik ben ook een moslim wat ik eerder niet heb meegedeeld en we zijn net aan de ramadan begonnen... Alles verloopt heel vlotjes en wel ik heb bijna geen zwangerschapssymptomen alleen last van mijn onderrug!!
Teigetje schreef:@snippie: het zal wel goed komen met jouw ventje... dat is waarschijnlijk de eerste reactie omdat dit een klein geheimpje was tussen jullie en dat zal hij misschien wel leuk gevonden hebben. Maar hij zal het wel begrijpen als het even doorgedrongen is. Is voor jezelf ook wel leuk als je daar eens iets over kunt zeggen hé, want is moeilijk als je dat voor jezelf moet houden 😊
Hier al deels beter nieuws, mijn streepje op mijn ovutest was vandaag al heel wat donkerder. Nu weet ik niet of mijn ovulatie al geweest is of nog moet komen. Ik voelde gisterenavond wel ineens wat steken onderaan mijn rug en ik weet niet of dat daarvan was, maar dan zou normaal gezien mijn ovutest gisteren toch donker moeten gekleurd zijn hé? Ach we hebben gisteren toch goed geklusd en dan vandaag nog eens en hopelijk morgen een mooie rode test... Ik was de eerste keer blijkbaar heel vruchtbaar toen ik een positieve ovutest had, dus hopelijk deze keer weer....
Greetz en good luck for everybody...
Mama2b schreef:meiden ik ben er ook hoor.. ben alleen niet zo spraakzaam vandaag.. maar dat is dus niet veel anders dan de afgelopen dagen.. :(
Teigetje schreef:hey snippie
inderdaad wel frustrerend dat je zo lang tegen je moeder moet zwijgen. Het gaat je misschien wel deugd doen om er eens echt met iemand over te kunnen praten. Raar dat jouw ventje zo reageert als je de hint mocht geven van hem. Dan heeft hij toch geen enkele reden hé... Ik duim dat straks terug alles goed is tussen jou en jouw ventje en dat je goed kan praten met jouw moeder!
Greetz
BeautyQueen23 schreef:@ sharon,
Ik gebruik idd die digitale ovu testen, ach geen idee hoe het komt.. hij is iig positief geweest hahaha
Jij je posi testen al gehad? Deze 2 weken zijn wel raar... hahaha als je eenmaal weet dat het voorbij is wil je zsm weten of het zo ver is.
Iemand ervaring met de ULTRA zwangerschapstesten van matcare?
snippie schreef:Teigetje schreef:hey snippie
inderdaad wel frustrerend dat je zo lang tegen je moeder moet zwijgen. Het gaat je misschien wel deugd doen om er eens echt met iemand over te kunnen praten. Raar dat jouw ventje zo reageert als je de hint mocht geven van hem. Dan heeft hij toch geen enkele reden hé... Ik duim dat straks terug alles goed is tussen jou en jouw ventje en dat je goed kan praten met jouw moeder!
Greetz
Hij reageerde zo omdat het nu echt dicht bij iemand er vanaf weet.
het kwam even snel op hem af.
maar is alweer goed hoor!hadden daar niet echt ruzie over hoor meer discusie:D!
sharon_ schreef:BeautyQueen23 schreef:@ sharon,
Ik gebruik idd die digitale ovu testen, ach geen idee hoe het komt.. hij is iig positief geweest hahaha
Jij je posi testen al gehad? Deze 2 weken zijn wel raar... hahaha als je eenmaal weet dat het voorbij is wil je zsm weten of het zo ver is.
Iemand ervaring met de ULTRA zwangerschapstesten van matcare?
Nee heb nog geen positieve ovutesten gehad, maar ik ga ook pas donderdag ofzo beginnen met testen. Mijn eisprong moet namelijk maandag zijn als ik het goed heb. Dus dat duurt nog wel ff helaas. Ik heb dat ook hoor, als de klusperiode voorbij is wil ik het het liefst zo snel mogelijk weten hoe en wat.
Angel_Eyez wat SUPER!!! gefeliciteerd meis, oh lekker genieten!!!
@Snippie, is je vriend al wat afgekoeld? Vind het wel onterecht van hem hoor 😞 ..
Verdomme ik kook nu van woede. Mijn vent zegt nu oppeens tegen mij op msn (ik ben bij mn oppasadres), schatje je krijgt van mij een nieuwe velg :$ . Ik nadenken, ik denk neeeeeeeeeeeeee tering hij heeft me velg aan diggelen gereden. Kan nu serieus wel janken, heb vorige maand nieuwe velgen gekocht en die waren 500 euro. Ben zo boos, vooral omdat die me nu negeert op msn. Sorry het zal jullie vast niet veel interesseren, maar moest echt ff van me afschrijven.
Mama2b schreef:mayella ik heb je uitgenodigd voor hyves ;)
Mama2b schreef:Okee 😊 Niemand weet bij ons dat we bezig zijn met zwanger worden.. dus ik hoop dat je daar niks over zegt ;)
Mama2b schreef:ik kan echt alles kwijt in muziek dus dat komt nu wel heel goed uit!! Dat nr bijvoorbeeld wat bovenaan staat bij mijn gadgets...... heb ik nu heel veel aan....
snippie schreef:goede morgen dames!!!
liefs
snippie schreef:een klont roze?
EstherH schreef:nou de banner is weer aangepast op naar de volgende ronde pffff..... ik kan wel janken :oops:
Essiee schreef:EstherH schreef:nou de banner is weer aangepast op naar de volgende ronde pffff..... ik kan wel janken :oops:
Hetog ...
Kop op meis!
Ik kan ook aan niks anders denken, de babykamer is zo ongeveer al uitgezocht, hoe erg :roll:
Kan het niet uitstaan dat ik mn cyclus niet echt kan pijlen. Doen het nu maar iedere dag, kunnen we niks missen ;)
EstherH schreef:Nee geef absoluut niet op!! maar weet je vorig jaar juli was ik zwanger door de pil heen, dat is met 8 weken misgegaan.. dus ik dacht als k stop met de pil ben ik zo weer zwanger (naief he) maar ja dat is achteraf. nu zijn we vanaf januari bezig wordt er gewoon soms een beetje moedeloos van... maar als ik naar jou kijk snippie mag ik nog helemaal niet zeuren@!!!
snippie schreef:als je het verplicht elke dag gaat doen dan is de lol er snel af hoor meid.
EstherH schreef:@ mien naamgenootje 😉
K heb je toegevoegd hoor 😃 niks over t zwanger worden zeggen he ;)
snippie schreef:hej ikke wil ook je hyves:D
snippie schreef:ik kan nog een paar uur relaxen hoef pas om half3te werken:D!toto kwart over 6hihi
EstherH schreef:ahhh hier nog droog!! meisjes ik ga douchen!!
Fijne dag en ik ben er vanavond nog wel 😃
Dikke kus en fijn dat jullie zo lief zijn!!
EstherH schreef:ahhh hier nog droog!! meisjes ik ga douchen!!
Fijne dag en ik ben er vanavond nog wel 😃
Dikke kus en fijn dat jullie zo lief zijn!!
Claudia1984 schreef:Hoi Allemaal,
ben een tijdje niet geweest omdat ik helemaal gek werd van mezelf.. Kon nergens anders meer mee bezig zijn!!
Nu heb ik vandaag mijn NOD en kon ik het niet laten om een testje te doen... Hij is licht positief.. kon het niet geloven en heb er nog eentje gedaan (van een ander merk) en ook deze is heel licht positief...
Pff ik geloof het eigelijk niet. Ben zo bang dat ik toch gewoon ongesteld word.. loop elke vijf minuten naar het toilet. Echt irritant... :(