Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
hahahaha ag nee! die hebben vaak leuke dingen 😃
Mama2b schreef:jeej jij hebt damaru en jan smit op je hyves. die is echt te leuk gewoon!
Mama2b schreef:ik wil je niet bang maken ofzo maar mijn eerste ronde was 45 dagen.. en bij sommige meiden is het wel meer dan 100 dagen.. probeer je niet te druk te maken en probeer over een paar dagen weer te testen.. en toen ik de pil nog gebruikte werd ik ook op de seconde nauwkeurig ongi.. maar dat is niet een echte ongi omdat je dan geen echte eisprong hebt.. of zoiets..
Mama2b schreef:okee dan zou ik het ff in de gaten houden en over een paar dagen nog een keer testen.. Succes!
mayella schreef:Meiden hier zijn de 😈 vannacht gekomen.. Ben wel blij dat ik nu duidelijkheid heb.. En 33 dagen is toch netjes was bang dat t nog wel langer ging duren naar mn mk..
Hier alles goed???
Peet schreef:33 dagen is zeker netjes....... Wel kote dat je niet zwanger bent........... 😞 Hoe voel je je?! Tegen je vriend/man houd je je natuurlijk groot.. Hier mag je eerlijk zijn 😛
Ik heb geen idee hoe mijn cyclus in elkaar zit.. zit nu op dag 38... geen menstruatie op komst volgens mijn lichaam.. En volgens de tests ook geen zwangerschap... Laat mijn beste vriendinnetje net opbellen en mij verlossen met de woorde: stefanie had 7 negatieve testen.. De 8ste na 50 dagen was wel postitief en bleek 4 weken zwanger!! :S
snippie schreef:hej dames ik ga lekker een nachtje naar rotterdam:D!me mannetje heeft voor een nachje een hotel geboekt:D gaan we lekker naar de film en uit eten.en morgen nog even de stad in:D!kijk er heerlijk naar uit.
dus dames tot morgen!
knuf
sharon_ schreef:
Hier is het saai haha geen klusperiode en ook geen afwacht dagen tot me ongi 😛 .
Mama2b schreef:sharon_ schreef:
Hier is het saai haha geen klusperiode en ook geen afwacht dagen tot me ongi 😛 .
Dat ken ik.. zo'n beetje standaard voor mij de laatste tijd..
Nou meiden ben ik goed bezig of niet?? Ik heb al bijna 30 minuten op de WiiFit gestaan!!!!!!! :geek:
Mama2b schreef:haha wie weet.. maar dan kan je dus nog een poging wagen om een test te kopen of niet??
Mama2b schreef:euhm ik heb meegedaan aan idols 1 whaha da's echt al 7 jaar geleden nu
Peet schreef:HO, wacht effe 😉
Wat is BBZ? En wat doen je voeten?!! (ik lees pas 3 dagen mee!)
Wel klote dat je zo gestrest bent:(
snippie schreef:hej dames was ik weer!
gisteren heerlijk naar de film geweest en uit eten.vandaag nog even over de markt en zo gelopen en nu weer thuis!
peet ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Teigetje ik hoop dat het snel beter gaat meid.
esther voor jowu dus nog spannend wanneer wil je de eerste test doen als het door zet!
liefs
Teigetje schreef:Hey allemaal
Nog steeds geen vette streep op mijn ovutest... Spijtig... Maar ja ik heb vandaag al wel goed nieuws gekregen, want ik mag terug fulltime starten op mijn school! Nu hoop ik dat Mama2b gelijk had en dat het van de stress misschien wat later is, want nu is de stress van het werk weg dus... Nu straks gaan vieren dat ik terug mag starten!!
Greetz
sharon_ schreef:Hime, waar woon je dan 😛 ? Aangezien we buurvrouwen zijn 😛 ? Whaha toch niet bij me in de straat 😛 ? Of bedoel je Enschede, Borne, Oldenzaal??
chantal1984 schreef:Hallo allemaal,
Ik zou het leuk vinden om met jullie mee te kletsen. Ik ben Chantal en ik ben net 25 jaar geworden, heb ruim 8 jaar een relatie en we hebben besloten om met de pil te stoppen. Ik ben begin juli gestopt met de pil. Moet volgende week ongi worden (hoop het natuurlijk niet) Zo niet dan zitten we in de 3e ronde. Mijn cyclus is 28 dagen en ik voel precies wanneer me eisprong er is. Ik vind het leuk de ervaringen van iedereen te lezen.
Liefs Chantal
Hime schreef:sharon_ schreef:Hime, waar woon je dan 😛 ? Aangezien we buurvrouwen zijn 😛 ? Whaha toch niet bij me in de straat 😛 ? Of bedoel je Enschede, Borne, Oldenzaal??
Borne nu, maar heb ook in Hengelo gewoond de afgelopen jaren.... misschien kennen we elkaar wel haha
BeautyQueen23 schreef:Gaat goed, woensdag en donderdag een big 😊 op de digi ovu testen gehad, vrijdag niet meer getest omdat de 7 staafjes op waren, dus geen idee of die vrijdag ook nog is geweest. Kan dat uberhaupt? Dat een test 3x positief is, of is 2 max?
Nu weer 2 weken afwachten dus...... :)