snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
ikke uit gouda
Hime schreef:hallo!
Kom uit het oosten des lands (buurvrouw van theeleut) en ben nieuw... the place to be hier geloof ik?!
en.... natuurlijk (hopelijk) mama in spee!!!
groetjes Lot
EstherH schreef:mama2be nu wordt ik wel erg nieuwsgierig hoor haha
Mama2b schreef:hihi als je maar genoeg kletst hier dan word je vanzelf theeleut..
sharon_ schreef:Hime, waar woon je dan 😛 ? Aangezien we buurvrouwen zijn 😛 ? Whaha toch niet bij me in de straat 😛 ? Of bedoel je Enschede, Borne, Oldenzaal??
Arya schreef:Ha Peet, welkom!
Ik denk niet dat er een gemiddelde voor is te geven. De een is na 28 dagen weer ongi, een ander wacht en half jaar of langer....helaas is het gewoon afwachten! Succes ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
Arya schreef:Dat kan je doen, maar ik denk dat de huisarts je weer weg stuurt 😉 Die van mij deed dat ook, de ongesteldheid mocht een jaar wegblijven zonder dat je je zorgen moest maken zei hij. Uiteindelijk wilde ik zelf niet meer wachten en heb ik na 4 maanden om een kuur primulut gevraagd voor een onttrekkingsbloeding. Maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen, want daarna kon ik weer 4,5 maand wachten op de volgende ongi 😉 Alles bij elkaar heeft het dus ruim 8 maanden geduurd, maar nu werkt het weer!
sharon_ schreef:Welkom Peet, gezellig!
Waarom zegt niemand bijna in welke woonplaats die woont? Hihihi nu ben ik zo nieuwsgierig! Er schijnen er veel dichtbij Hengelo te wonen dus nu ben ik benieuwd!!!!!!
Snippie fijn weekend alvast meis. Ik moet morgenavond nog weer werken. En ja het hele weekend smsdienst he. Maar zaterdagavond ga ik HEEEERLIJK uit sinds lange tijd weer 😃 .
sharon_ schreef:
Waarom zegt niemand bijna in welke woonplaats die woont? Hihihi nu ben ik zo nieuwsgierig! Er schijnen er veel dichtbij Hengelo te wonen dus nu ben ik benieuwd!!!!!!
Peet schreef:Hmmm.. Ja das mooi kut!! Wie weet komt t gewoon heel binnenort!! FIjn dat t bij jou iig weer op gang is!! Bleef jij ook aan het testen in het begin?! Dit gaat echt handen vol geld kosten..........
Peet schreef:Mama2b.......... Is iig beter om effe mee bezig te zijn dan met al de andere 'zorgen'.................... ;)
sharon_ schreef:Doe ook een poging, Brummen misschien?? Of dieren?
sharon_ schreef:Doe ook een poging, Brummen misschien?? Of dieren?
sharon_ schreef:EUHMMM.. Arnhem?? 😃
Mama2b schreef:Altijd leuk! Beste shop stad van nederland!
EstherH schreef:Mama2b schreef:Altijd leuk! Beste shop stad van nederland!
Mijn schoonmoeder wordt 50 wilde haar leuke kleren halen niet al te duur! ideeen??