was ik weer dames!!!
me banner loopr niet goed hoor!heb zondag me ei al gehad!!
en heb gisteren avond al geklust.
en mijn man is werken.dus klussen zat er net niet in hoor.
liefs
snippieOud lidBerichten: 16.190Lid sinds: 1 januari 2005
Essiee schreef:Jullie gaan eeecht te snel hoor meiden, kan het gewoon niet bijhouden 😉
Ik dacht net ineens.....
Als wij seks hebben gehad, ga ik meestal vrij snel daarna naar de wc (heb meerdere malen blaasontsteking met nierbekkenontsteking gehad, geen pretje) , maar het lijkt me eigenlijk niet echt slim..
Hoe doen jullie dat? ;)
sonja2009 schreef:Essiee schreef:Jullie gaan eeecht te snel hoor meiden, kan het gewoon niet bijhouden 😉
Ik dacht net ineens.....
Als wij seks hebben gehad, ga ik meestal vrij snel daarna naar de wc (heb meerdere malen blaasontsteking met nierbekkenontsteking gehad, geen pretje) , maar het lijkt me eigenlijk niet echt slim..
Hoe doen jullie dat? ;)
Je krijgt toch blaasontsteking door je plas te lang op te houden????(althans dat is wat ik er van weet hoor)
IK blijf gewoon liggen vaak dat hij nog in me ziten anders met een kussen onder me kont...
Essiee schreef:Jullie gaan eeecht te snel hoor meiden, kan het gewoon niet bijhouden 😉
Ik dacht net ineens.....
Hoe doen jullie dat? ;)
Arya schreef:Ha meiden...mag ik nog meekletsen? Ik ben 'al' 25 maar voel me nog jong hoor 😉 Ik had heeeeeeel graag al eerder willen beginnen maar de situatie was er toen nog niet naar. Uiteindelijk er voor gegaan op mijn 24e maar inmiddels al weer 25! En mijn man is 26.
Er zijn verder helemaal geen mensen in mijn omgeving van onze leeftijd die al zwanger zijn of kinderen hebben, dus wat dat betreft zijn we kennelijk wel vroeg?
Hoe zit dat bij jullie?
sharon_ schreef:Arya welkom meid en tuurlijk mag je mee kletsen. En je bent echt niet oud hoor 😉 .
Hopelijk zetten de duivels door bij jou en heb je nu een nette cyclus gehad. Duim voor je!
Snippie hoe gaat het met jou meis? Nog last van krampen of iets?
Ik ben nog altijd ongesteld bleeeegh. Maar als het goed is is het vandaag of morgen de laatste dag.
En dan volgende week weer klussen. Maar probeer er toch ook wel wat minder mee bezig te zijn hoor.
@Essie, dat je blaasontsteking kan krijgen daarvan klopt helemaal hoor! Ik heb dat ook al eerder gehad en de ex van mijn vriend had daar altijd last van. Dat komt door een bacterie die dan in het zaad schijnt te zitten ofzo. Maar ik weet hoe pijn een blaasontsteking doet dus kan wel begrijpen dat je daarna meteen na de wc gaat. Ik heb het gelukkig maar 1 keer gehad (ff afkloppen) en dat was in September vorig jaar al. Dus hier gelukkig geen last meer van.
sharon_ schreef:Arya welkom meid en tuurlijk mag je mee kletsen. En je bent echt niet oud hoor 😉 .
Hopelijk zetten de duivels door bij jou en heb je nu een nette cyclus gehad. Duim voor je!
Snippie hoe gaat het met jou meis? Nog last van krampen of iets?
Ik ben nog altijd ongesteld bleeeegh. Maar als het goed is is het vandaag of morgen de laatste dag.
En dan volgende week weer klussen. Maar probeer er toch ook wel wat minder mee bezig te zijn hoor.
@Essie, dat je blaasontsteking kan krijgen daarvan klopt helemaal hoor! Ik heb dat ook al eerder gehad en de ex van mijn vriend had daar altijd last van. Dat komt door een bacterie die dan in het zaad schijnt te zitten ofzo. Maar ik weet hoe pijn een blaasontsteking doet dus kan wel begrijpen dat je daarna meteen na de wc gaat. Ik heb het gelukkig maar 1 keer gehad (ff afkloppen) en dat was in September vorig jaar al. Dus hier gelukkig geen last meer van.
Mama2b schreef:Arya welkom hier! Mooi dat je zo'n mooie cyclus hebt nu.. Ik wens je heel veel succes met zwanger worden!
Snippie ik DUIM DUIM DUIM nog steeds voor je! Totdat mijn duimen blauw zijn!
Ik lees mee vandaag maar schrijf ff niet zoveel mee. Heb echt een rotdag vandaag.. :(
snippie schreef:hihi dank je meis!
het enigste waar ik dus tegen op zieis die tussen kamer omdat die dus niet groot is.er past dus nog maar net een ladikantje in.dan zou het kindje vooral in de woonkamer of onze slaap kamer moeten spelen.maar dat geeft opzich ook niet een echt kamertje heeft hij/zij de eerste 3jaar niet!poeh lastig.
maarjah mss krijgen we hem niet.
de makkelaar zei ook helaas kan ik jullie niks beloven omdat er dus meer mensen zijn
EstherH schreef:ooh airco heeeeerlijk! maar is het een flat dan? of een bovenwoning ofzo?
snippie schreef:en de balkons zijn zo groot dat je er een ruim zwembad kunt op zetten:D
Mama2b schreef:sjah was ook maar een grapje.. ik kan nu heel goed wachten want als ik mijn NOD het gemiddelde van mijn cyclus zet.. dan haal ik het eind van mijn banner toch nooit haha.. ik heb het nu weer op 6 september gezet (28 dagen ofzo) maar zal wel weer 16 dagen worden ofzo.. maar eerder kon ik ook nooit wachten.. maar als ik straks zeker weet dat ik een eisprong heb dan zal ik ook wel wat langer wachten.. als je zwanger bent dan ben je dat over een week ook nog (gaan we maar vanuit).. en zo niet dan merk je het eerder wel..
sharon_ schreef:Pfff meiden, morgen hier in het oosten 35 graden. Jeetje wat warm! Gelukkig ben ik vrij. Weet alleen nog niet wat we gaan. Ze hebben misschien ook weer werk voor me mannetje. Hij hoort morgen meer 😃 en als het weer maar voor 2 dagen is, gaat die de ziektewet in. Dan maar op die boeg gooien toch? We zijn vandaag ook al naar zijn huisarts geweest en die zegt ook wel je hebt afgelopen tijd zoveel mee gemaakt, misschien is het ook wel beter om even de ziektewet in te gaan. Maar als het een mooie baan is, neemt die hem met beide handen aan dus, het kan 2 kanten op. Ben benieuwd!!
sharon_ schreef:
@Mama2b, is niet erg dat je het er hier niet over kan hebben, maar als je maar weet dat we wel altijd voor je klaar staan hoor.
Mama2b schreef:sharon_ schreef:
@Mama2b, is niet erg dat je het er hier niet over kan hebben, maar als je maar weet dat we wel altijd voor je klaar staan hoor.
Dankje lief van je.
Jullie zijn allemaal zo lief!!!!
En waar in het oosten wordt het zo warm sharon?? (oftewel waar woon je ergens??)