Ram1988Oud lidBerichten: 3.146Lid sinds: 3 december 2012
jaa dat is waar, alleen ik belde hem net en hij schaamt zich een beetje om dat in te leveren haha
sharon_ schreef:@Lynn, nee eigenlijk maakt het voor ons niet zoveel uit. Tis niet zo dat ik dan per direct wil gaan klussen, maar het geeft me wel een beetje zekerheid. Ja ik moest gisteren niet eens plassen ofzo na de daad maar ik had echt geen zin om te blijven liggen in me eentje :$ me mannetje moest namelijk weg.
@Sonja, ja beetje vergissing van me haha ik zet altijd om 08:00 me wekker, ga plassen, kruip weer in bed en om 12 uur als ik er uit kom doe ik de test. Heb ik dus vorige maand ook zo gedaan. Maar in feite begin je om 08:00 dan al met het hele gebeuren haha 😛 . Zo bedoelde ik het meer.
Ohhhh waar heb je last van dan? En heb je dat normaal niet op deze dagen? Want dan is het wel heel erg spannend!!!
sharon_ schreef:Sonja het zou geweldig zijn als het zo is. En je hebt nog nooit eerder last gehad van pijnlijke borsten na je ei?? Oeh hoop het voor jou!!!
Ik ben ff naar me mams toe, een bekeuring ophalen 😞 ..
sharon_ schreef:Ohjaaaa Essie, waarom in godsnaam naar een kapper 1½ uur rijden? Hihihi dat vroeg ik me echt af toen ik je berichtje las 😛 .
sharon_ schreef:
@Hime, oke, mag ik vragen in welke buurt je hebt gewoond in Hengelo dan? En vanwaar de keuze om te verhuizen naar Borne 😛 Zo'n gat haha. Maar ik ben nog een stuk jonger dus denk niet dat je me kent, ik ben namelijk 19 nu. 😊
BeautyQueen23 schreef:Ik twijfel ook zooooo erg!! Of maandag testen, 4 dagen voor nod.. of gewoon tot vrijdag wachten en dan testen..
Dat laatste is beter, dat weet ik maar haat dit wachten!! :P
BeautyQueen23 schreef:Beter idd peet hahahah
Maar snippie, ik denk dat ik na jou ga luisteren! Maar wacht je je nod dag nog helemaal af of test je sochtends?
BeautyQueen23 schreef:Dat begrijp ik snippie,... 18 maanden is ook echt heel erg lang! En ik maar zeuren terwijl ik in de 2e ronde zit :oops:
Hoop dat jullie er snel mee mogen beginnen!
snippie schreef:BeautyQueen23 schreef:Dat begrijp ik snippie,... 18 maanden is ook echt heel erg lang! En ik maar zeuren terwijl ik in de 2e ronde zit :oops:
Hoop dat jullie er snel mee mogen beginnen!
je zeurt niet! ik zeg altijd zodra je besluit zwanger te willen worden is elke maand te lang1maakt niet uit of je nou1maand of 18maanden beizg bent het is allemaal te lang
bij iui word het zaat meteen bij de baar moeder gebracht en normaal moet het nog door de ei leider.dus zwemmen
Peet schreef:Och man.. ik moet er niet aan denken da als ik er niet achter was gesproken wat erdan gebeurd was.. :S