sharon_ schreef:@Jorina, thanks voor je berichtje 😃 .
Ja komende tijd zit een thuisstudie er ook echt nog niet in hoor. Maar ik ben wel iemand die heel erg op zichzelf is en wel goed is in zelfstandig werken. Dus dat zit me wel weer mee. Maar zal er ook eerst voor moeten sparen inderdaad. En dat komt dan vanzelf wel een keer als de tijd er rijp voor is.
Trouwens had vandaag een ovutest gedaan, maar het 2e streepje was dus nog heel licht. Hoor ook pas maandag mijn ei te hebben dus het kan nog ruim. Morgen weer testen! Hou jullie op de hoogte.
Echt zo grappig mijn vent heeft net gewoon 2 uur ofzo na rtl 5 gekeken, was een programma op over vruchtbaarheid en zwanger worden. Ik ben bij mijn oppasadres en oppeens zegt die ik kijk nu echt niet meer hoor? Ik zo waarna dan? (Denkende in mijn achterhoofd die kijkt dat al lang niet meer! want ik keek ook al niet meer) Ja zegt die naar dat programma want ze gaan nu een uitstrijkje maken voor een man en dat hoef ik niet te zien. Haha ik zo nee is nu alweer voorbij zie ik, maar kijk je het nu echt niet meer dan? Hij zo jawel hoor. Dus hij zat net gewoon 2 uur lang ofzo een programma te kijken over vruchtbaarheid en zwanger worden. Best grappig 😛 Had ik niet van hem verwacht..
Meid denk echt heeeeeeeeeeeeel goed na!
Ik zit een heel klein beetje in hetzelfde schuitje, ofja... heb in hetzelfde schuitje gezeten en heb toen uiteindelijk gekozen voor een hbo studie, 1 dag in de week. Het is particulier en wordt GELUKKIG door mijn ouders gefinancierd, anders kon dat helaas ook niet.
Ik heb voor deze opleiding ook 2 andere opleidingen gedaan (niet particulier en vandaar dat ik dus met een heeele hoge schuld bij de IB zit), waarvan een keer dezelfde opleiding die ik nu doe op een andere school.
Ik hoeft je niet te vertellen hoe belangrijk een opleiding is, en hoe weinig zin je ook hebt, je MOET!
Hoe langer je wacht hoe lastiger het wordt, ik kan het weten!
Misschien is net zoiets als ik doe iets? Niet de richting, maar 1 dag in de week naar school?
Mijn eetlust is practisch weg na het stoppen met de pil, erg vervelend!!