miek4 schreef:Daisy en Nootje; hoop dat jullie ondanks alles toch wel een beetje kunnen genieten hoor!!!
jawel hoor meis... kunnen wel genieten.. deze zwangerschap voelt anders als die van aug... voel veel herkenbare dingen als bij me oudste 2 alleen nu meer hoesten en meer last van me borsten van me andere 2 wist ik alleen dat ik zwanger was lol.. bij hun nergens last van gehad... wel een eet kik oa rouwkost frikandel of sate met milkshake nu ook wel wat dingen die extra lekker zijn maar mag niet klagen eigelijk..
maar angst heb ik idd wel soms.... soms donder je ff van die rose wolk af.. komt er even een regenwolkje aan maar die word toch best snel overmeestert door de regenboog en gaat het zonnetje weer scheinen... maar tis nog pril en je weet t natuurlijk nooit. maar nu zijn we wel positief ingesteld...
en ik volg jullie hier ook... want hoop dat voor jullie de donkere wolk ook snel voorbij gaat en we allemaal in 2010 een mooie wonder op de wereld mogen zetten....
een miskraam is en blijft toch een kindje die je verliest hoe klein de kleine ook is... je word al bestempelt bij de test je word mama en je echtgenoot papa... je leven ga je ook al een beetje anders in delen... je moeder gevoel gaat een rol spelen... en je moederhart huilt als het niet goed gaat.. maar je bent moeder en als de kleine er niet meer is spreekt je moeder hart over ze uit het oog nooit uit het hart
en wie het niet wilt horen denk ik zo draai je je kop maar om en pleur dan maar op
somige word letterlijk het zwijgen op gelegt en durven er niet over te praten.. de buiten wereld kan soms zo bot en hart zijn... fijn voor de buitenwereld ons hart als moeder is dat niet..