Wij hebben het wel verteld, want tis een feit : we zijn zwanger! ... tis alleen niet zeker of t op de goede manier is.. maar als het niet goed zit, dan is er wel de steun van onze dierbaren,, en ik denk dat we die dan hard nodig zullen hebben. en als we vrijdag goed nieuws krijgen,dan word het zondag klein feestje om het te vieren hahaahahahaa.. wel alleen maar met de ouders/broers haha.. en oke het kan nog altijd mis gaan,maar wat we op dit moment al moeten mee maken,vind ik het al een klein feestje waard als het toch goed blijkt te zitten 😊
kan me goed voorstellen hoor dat t kei moeilijk is dat je er alleen met je vriend over kan praten, daarom deels hebben we er voor gekozen t wel tege de ouders te vertellen, met de boodschap dat t 50% kans is dat t wel/niet goed is...
knuffffffffffffffffffff
Blondie33 schreef:@Nenske, ik heb vorige week ook een bloedtest moeten doen. Het moest met spoed, omdat ik voor m'n werk die avond naar het buitenland voor een aantal dagen vertrok. Ik weet niet wat de uitkomst daarvan was. Er werd alleen gezegd dat de uitslag goed was. Er zijn momenten dat ik er rustig onder ben, maar af en toe vliegt het me ontzettend aan. We hebben het ook nog tegen niemand verteld, dus de enige met wie ik het kan delen is mijn vriend. En dat is lastig als je in het buitenland zit of als hij aan het werk is. Ik hoop zo dat het allemaal goed is.