cin.Oud lidBerichten: 397Lid sinds: 1 januari 2005
hey meiden hier nog steeds onzekerheid net echo gehad en het vruchtje was gegroeit maar ze kunnen nog niet zien of het goed is. Morgen en anders vrijdag een echo in het ziekehuis
yoyo75 schreef:Nou het blijft spannend, maar ondertussen denk ik dat ik misschien toch gewoon blaasontsteking heb. Gisteravond weer buikpijn, en vanacht moest ik er twee keer uit om te plassen, maar er kwam bijna niets. Vanochtend urine maar opgevangen om door huisarts te laten controleren. Het zag er best donker uit, ochtend urine is natuurlijk ook geconcentreerder, maar zo donker is het bij mij normaal niet; of zou dat door de zwangerschap komen, hebben jullie dat ook?
Ik hoop aan de ene kant dat het blaasontsteking is, dan weet ik tenminste waar die buikpijn van komt, aan de andere kant hoop ik het niet want het is niet fijn en misschien ook schadelijk.
Regenboog schreef:
hey,
wat naar dat je zo'n buikpijn hebt! Blaasontsteking is niet schadelijk gelukkig en de medicijnen die je krijgt ook niet.
Vraag wel ff goed als je ze ophaalt na of ze kunnen in combinatie met zw,schap, al is het alleen voor je eigen gemoedsrust!
Ik hoop dat ze kunnen vinden wat het is, succes! groetjes regenboog (sept.forum)
Beebie_Wish schreef:[color=#FF40BF]Maar dames een blaasontsteking dan heb je toch ook last van brandend daar beneden of juist niet ?? Of ben ik nu in de war met schimmelinfectie :oops: .
yoyo75 schreef:Het gaat helaas de vekeerde kant op; ik verlies nu helder rood en het wordt steeds wat meer :cry:
yoyo75 schreef:Het gaat helaas de vekeerde kant op; ik verlies nu helder rood en het wordt steeds wat meer :cry:
Jenny89 schreef:yoyo75 schreef:
😮 😞 😮
ik hoop voor je dat het niet doorzet yoyo!!! heeeeeeeeeeel erg veel sterkte!!!
Beebie_Wish schreef:En jenny...Hoe gaat het bij jou?? Beginnen bij jou de klachtjes ook meer toe te nemen??
Bij mij sinds gister lijkt het wel toegenomen te zijn want gister had ik echt nergens ´´fut´´ voor, kon eigenlijk alleen maar slapen (maar dat gaat zo moeilijk als je op werk bent nie dan)...Jenny89 schreef:yoyo75 schreef:
😮 😞 😮
ik hoop voor je dat het niet doorzet yoyo!!! heeeeeeeeeeel erg veel sterkte!!!
Mariekepiek schreef:weet iemand hoe je eerder voor echo kunt.
Mariekepiek schreef:ik zit bij doevendans lonnekeleoni.
sylvia22 schreef:Mariekepiek schreef:ik zit bij doevendans lonnekeleoni.
hahaha zo het mijn vriend ;)
cin. schreef:ik reageer straks wel op de rest van de berichtjes. Heb toch geen miskraam gehad het hartje klopte ben zo blij heb gejankt als een klein kind
Beebie_Wish schreef:Dames, mag je als je zwanger bent gewoon sate saus eten?? Ik heb het al paar keren niet gedaan omdat ik twijfelde...Omdat ik van mijn schoonzussie hoorde dat dat slecht is!!
Dus graag zou ik hier willen horen of jullie het weten want ik houd namelijk wel van satesaus, vooral bij patat of van die sate stokjes bij de nasii zeg maar? :oops:
Jenny89 schreef:Beebie_Wish schreef:Dames, mag je als je zwanger bent gewoon sate saus eten?? Ik heb het al paar keren niet gedaan omdat ik twijfelde...Omdat ik van mijn schoonzussie hoorde dat dat slecht is!!
Dus graag zou ik hier willen horen of jullie het weten want ik houd namelijk wel van satesaus, vooral bij patat of van die sate stokjes bij de nasii zeg maar? :oops:
WOW beebiewish gefeliciteerd je bent vandaag 8 weken zwanger!!! wat gaat het hard zeg
ik denk ook gewoon dat je satesaus mag eten hmm dat lust ik ook wel 😊
wat ik nog meer heel lekker vind: leverpastei
ik hoorde dat dat niet goed is? klopt dit?
en olijven? ik heb gisteravond meer dan 40 stuks olijven op myyy gooddd wat had ik er zin in!!!
Beebie_Wish schreef:Dank jullie wel 😉 .
En ja het lijkt echt hard te gaan zeg vandaag idd 8 weken 😊 . Nu maar hopen dat de beeb zich lekker aan het ontwikkelen is en we met de 12 weken echo een onwijs mooie echo te zien krijgen 😊 .
Wel lijken de klachtjes erger te worden hier bij mij pff ben me toch een stuk beroerd en ook onwijs warm zweet me rot, en voel me enorm misselijk (gaan zo ff lekker broodje gezond eten mjammie).
Enne jenny geloof ook dat leverpastij niet goed is. Enne gelukkig ieder zn eigen smaak ik zal echt nooit olijven gaan eten vind ze zo smerig.