ik heb een shirtje besteld.
STOER!
Ik word GROTE broer
groetjes Tineke
tineke24Oud lidBerichten: 202Lid sinds: 1 januari 2005
cin. schreef:Sylverstertje schreef:[quote="cin.":m8gh9hix]Hey beautyqueen beterschap
Hier onzekerheid vandaag wat bruin bloed verloren had ik de vorige zwangerschap ook dus zou me niet zo druk moeten maken. Maar ja dat doe je toch. Heb wel meteen een echo gehad en wat er te zien was kwam wel overeen met wat je met 5 weken zou moeten zien. Nu heb ik 23 sept weer een echo om te kijken of alles goed is. Heb het allemaal al meegemaakt met mijn dochter maar vind het zo spannend en toch ook eng.
kreeg je door het bloedverlies al bij 5 weken een echo of zit je in een risico groep?
Ik wil graag de 9de week een echo, want daarna hebben we familie weekend en ik wil het daar eigenlijk niet vertellen zonder echo..
ik hoop dat dat kan..
Elmo80 schreef:De eerste x in juni waren we net terug van vakantie en hebben we het daarna verteld: we hadden een rompertje meegenomen met een walvis erop ( waren in Canada geweest) en dat ingepakt onder het mom van een souveniertje... duurde wel ff voordat het kwartje viel :D..
Deze x hadden we nog foto's van een gezamenlijk feest en daar was tada... de laatste foto een CB test... Wel iets minder origineel maar toch wel heel leuk!
Het is echt heel leuk om aan je ouders te vertellen! Dus meiden... hebben jullie wat om je op te verheugen ;)
BeautyQueen23 schreef:@ maj, heel veel sterkte meis! Wat erg!! Mocht er nog een kansje zijn zou dat super zijn natuurlijk of is het uitgesloten?
@ Tineke, idd je weet waar het voor is 😃 Hoe oud is je zoontje?
Blondie33 schreef:Ik mag me ook bij jullie aansluiten. Heb een week geleden voor het eerst getest en die was positief. Ik kan het nog steeds niet bevatten. Wel heb ik vanaf mijn NOD al 6 dagen bruin bloedverlies en ook continu steekjes in mijn buik. Ik ben dus iedere dag bang dat het toch eindigt in een menstruatie. Ik dacht altijd dat als ik ooit een positieve test zou hebben, dat ik door het dolle zou zijn. Maar ik vind het tot nu toe alleen nog maar superspannend.
sylvia22 schreef:willen jullie me even helpen:
ik weet gewoon dat ik zwanger ben.. heb alleen nog een positieve test nodig 😉 .. ik voel me hetzelfde als mijn vorige zwangerschap.
maar verlies nu net bruin slijm en 1 druppeltje bloed, maar als ik afveeg zit er niks.. het zit alleen in mijn onderbroek en het is niet heel veel.. maar maak me zorgen.
wie is er nu zwanger en heeft ook bruin slijm verloren voor nod?
da-silva schreef:Hey Sylvia22, ik zie op je profiel dat je aan pendelen doet. Ik ben daar wel nieuwsgierig naar. Hoe doe je dat?
naatje83 schreef:Hey Leonec en nu niets meer toch hoop ik.
BeautyQueen23 schreef:@ BW hier nog 1 met koud warmte verschil, je weet gewoon niet wat je aan moet 😊
Ik heb ook veel last van afscheiding, ach hoort er allemaal bij 😃 sinds paar dagen iets gevoeliger tepels maar nog niet pijnlijk dus gaat best goed 😊
Wat betreft de sate, volgens mij kan dat gewooon hoor! zou niet weten waarom niet.. denk dat je niet TE veel moet nadenken wat wel en niet mag, de dingen die ze overal vermelden niet meer eten maar als je het een keertje eet, gebeurd er echt niets!
BeautyQueen23 schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je nootjes een verhoogde kans veroorzaken.. maar het kan...
misschien weet iemand anders het?
Mariekepiek schreef:het gaat hier echt slecht. heb me vandaag ziekgemeld. Niks hou ik binnen. Ook geen vocht. Heb al wel zetpillen (emesafene) van de dokter. Ik voel me zo slecht. Ben echt overstuur. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Bel morgen de dokter maar weer.
Maj schreef:Hallo dames,
ik ga me bijdeze afmelden, ik heb al mijn klachten bij mijn huisarts neergelegd en deze gaf aan dat ik er zeker van uit moet gaan dat het een miskraam is. Dus wij mogen weer terug op de wacht/klus bank..
Heb er veel verdriet van, maar ja ik verander er niets aan..
Groetjes Marja
Beebie_Wish schreef:En dames hebben jullie ook dat je eind van de dag al reuze trek in eten krijgt en er dan al lekker over gaat fantaseren wat klaar te maken enzo?? Ik wel namelijk!!
Kijk normaal (toen we nog niet zwanger waren) aten we pas echt rond een uurtje of 8 s´avonds, maar nu we zwanger zijn houd ik dat niet vol hoor en wil ik al lekker eten om 6uur :oops: .
En ook s´middags gaat mijn buik meer uitzetten is dit normaal??
En ik heb nog steeds heel erg veel last van witte afscheiding, en dan ook echt alleen maar wit :oops:
yoyo75 schreef:May en Cin heel veel sterkte, wat een naar nieuws.
Ik had gisteravond een heel klein beetje bruin bloed met slijm. Oooh wat vind ik dit eng. Ik heb vanochtend gelijk de VK gebeld en ik zou teruggebeld worden. Ik mag misschien een echo of, kan naar het ziekenhuis voor een echo. Ik hoop dat ze iets kunnen zien.
leonec schreef:
Dat meen je niet, pfff hoop voor je dat alles oke is...
je bent net zolang als mij zwanger.....als ik dit allemaal lees wordt ik nog onzekerder...
Liefs
leonec schreef:ik duim voor je hoor....
liefs
Sively schreef:Maj en cin, sterkte!!!
@yoyo25: ik heb 6 dagen bruinverlies gehad en ben nog zwanger ;)