da-silvaOud lidBerichten: 942Lid sinds: 15 maart 2009
Fijna om zoveel meiden van het forum 'zwanger worden na een miskraam' te zien!! Echt goed! :mrgreen:
yoyo75 schreef:waarom staat er bij mij trouwens nog 229 days to go, en bij jou da-silva nog 251, terwijl ik pas 1 dag verder ben???
yoyo75 schreef:ja dat is echt mooi he, dat het bij veel toch gewoon weer lukt in redelijk korte tijd.
Ik was eerst best bang dat er door de curettage misschien iets onherstelbaar beschadigd zou zijn door verklevingen o.i.d.
hallo hier ben ik schreef:wat is curettage?
yoyo75 schreef:ik heb nog niet zin in ander voedsel, alleen wel een beetje afkeer van koffie, maar dat dronk ik toch al nauwelijks meer, omdat teveel caffeine ook niet goed is.
En ik heb sinds vanmiddag ineens lage rugpijn, wie heeft dat ook?
Maj schreef:nou ik sta in de lijst, allemaal nog erg onzeker wat tijd betreft, maar ach ik begin het nu wel echt leuk te vinden!! Ik merk elke keer dat ik met een big smile op mijn gezicht rond loop!!!
wie kan me helpen met mijn banner?
Maj schreef:Beebie_Wish----25-----------1e beeb------------------1 mei 2010------------7 sept; 1e echo. Alles was goed!! Hartje ook zien kloppen.
Sientje---------36-----------3e kindje------------------2 mei 2010-----------31 aug Gyn.------- ronde 1
Lonnekeleoni---25------------1e kindje-----------------3 mei 2010-----------8 sept echo vk-----ronde 13/7 na mk
naatje83-------26------------1e kindje---------------tussen 4/5 en 11/5-----17/9 echo gyn-----ronde 6 (1e na mk)
Nadine----------28----------1e kindje-------------------4 mei 2010 ---------- 14 okt vk ----------------in ronde 5
MiniMe----------28----------1e kindje-------------------5 mei 2010 --------- 11 sept echo/21 sept VK---in ronde 2
Miesje78--------30-----------1e kindje-------------------6 mei 2010---------- 13 okt ----------------in ronde 1
Elmo80---------29------------1e kindje ------------------ 6 mei 2010----------16 sept echo vk--------in ronde 2 na MK
Claudia---------25-----------1e kindje--------------------7 mei 2010---------- 16 sept ----------------in ronde 2
Mariekepiek----29-----------1e kindje------------------- 8 mei 2010-------??????-----------------in ronde 11
Tineke---------25------------2e kindje-------------------11 mei 2010-----------1 okt-------------in ronde 5
Lieke----------41------------1e kindje-------------------11 mei 2010---------???----------------ronde 6
Jenny89-------20------------1e kindje--------------------11 mei 2010-----------29 sept? 2e echo------------ in ronde 7
Sively---------28------------1e kindje-------------------13 mei 2010------------1 okt echo gyn----------ronde 2
BeautyQueen23-23-----------1e kindje--------------------14 mei 2010-----------1 okt VK / 16 okt ECHO --- ronde 2
Cin.-----------26------------2e kindje--------------------15 mei 2010-----------5 okt------------in ronde 3
Marietje1------29------------1e kindje-------------------17 mei 2010------------21 sept.-----????? (01/01/08 begonnen)
Bente--------29----------1e kindje------------07 mei 2010--------nog niet gebeld met HA of VK----- in ronde 9
leonec--------31----------1e kindje-----------19 mei 2010-----------------30 sept echo----------miskraam 2008 nu zwanger 1 ste ronde clomid...
hallo hier ben ik..29................1e kindje.....................11 mei 2010...................................1 okt verlosk..............in 2e ronde
yoyo75--------34------1e kindje ------------19 mei 2010---------------nog niet gebeld met VK--------ronde 6 na MK
Maj-----------27------------1e kindje----------+/- 22 mei--------9 okt echo om duur zwangerschap te bekijken--------ronde 3
cin. schreef:Hey meiden ben niet veel hier te vinden voorlopig denk ik want ben te vermoeid en te misselijk.
Sylverstertje schreef:esmee, gefeliciteerd!!! leuk dat je hier ook bent 😃
sylvia, we zullen duimen..
Ik ben hele dagen misselijk, maar gelukkig niet overgeven... alleen kokhalzen. Wist niet dat dat al zo vroeg in de zwangerschap zo erg kon zijn...
Klachten die ophouden bij 7 weken... ik las ergens dat als al je klachten weg zijn, je even contact op moest nemen met je ha of vk ofzo... Maar aangezien je nog steeds emotioneel bent 😉
Valt me wel op dat ik nu makkelijker huil dan normaal... ook gek..
je mag best wel redelijk wat dingen eten toch? ijs mag toch gewoon? en garnalen ook als ze maar niet voorverpakt zitten ofzo...
in de verpakking van zalm kunnen die bacterien in de randen zitten en dat kan in je zalm zitten... maar verse zalm bij de visboer mag gewoon toch?
cin. schreef:Hey beautyqueen beterschap
Hier onzekerheid vandaag wat bruin bloed verloren had ik de vorige zwangerschap ook dus zou me niet zo druk moeten maken. Maar ja dat doe je toch. Heb wel meteen een echo gehad en wat er te zien was kwam wel overeen met wat je met 5 weken zou moeten zien. Nu heb ik 23 sept weer een echo om te kijken of alles goed is. Heb het allemaal al meegemaakt met mijn dochter maar vind het zo spannend en toch ook eng.
Sylverstertje schreef:cin. schreef:Hey beautyqueen beterschap
Hier onzekerheid vandaag wat bruin bloed verloren had ik de vorige zwangerschap ook dus zou me niet zo druk moeten maken. Maar ja dat doe je toch. Heb wel meteen een echo gehad en wat er te zien was kwam wel overeen met wat je met 5 weken zou moeten zien. Nu heb ik 23 sept weer een echo om te kijken of alles goed is. Heb het allemaal al meegemaakt met mijn dochter maar vind het zo spannend en toch ook eng.
kreeg je door het bloedverlies al bij 5 weken een echo of zit je in een risico groep?
Ik wil graag de 9de week een echo, want daarna hebben we familie weekend en ik wil het daar eigenlijk niet vertellen zonder echo..
ik hoop dat dat kan..
Maj schreef:Hallo allemaal, fijn dat het bij iedereen goed gaat!
Helaas gaat het hier wat minder, sinds gisteravond verlies ik wat bloed en rood slijm. dus morgen naar de dokter om te kijken of er al een echo gemaakt kan worden... Ben bang dat het niet goed is...
duimen jullie voor me?
Maj schreef:Hallo allemaal, fijn dat het bij iedereen goed gaat!
Helaas gaat het hier wat minder, sinds gisteravond verlies ik wat bloed en rood slijm. dus morgen naar de dokter om te kijken of er al een echo gemaakt kan worden... Ben bang dat het niet goed is...
duimen jullie voor me?
Seemy schreef:Als alles goed gaat en we het goed hebben uitgerekend, dan mag ik mij bij dit topic aansluiten!!!!!!!
😃 😃 😃
Ik ben zwanger!!
Bijna 7 weken nu!!
2 mei is de uitgerekende datum....
Hoop zo dat alles goed gaat. Erg spannend allemaal, leef erg naar de 1e echo toe!
Groetties
Nadine schreef:Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik doe mee aan moeders voor moeders!
Het leuke is dat ze dan opnieuw een test doen: ik kan geen genoeg krijgen van die 2 streepjes 😃
Plas nu keurig in de flessen :oops: Alles voor het goede doel 😉
Wat ijs betreft: Je moet alleen oppassen met soft-ijs en schep-ijs, want dat kan gevaarlijke bacterien bevatten.
Als je zelf je schepijs goed bewaard en op tijd opeet, kan het volgens mij niet zoveel kwaad.
Maar in een ijssalon weet je nooit hoe het bewaard wordt.
Rio schreef:Hoi nadine,
Mijn cyclus was tot nu toe erg verschillend: 36-26-31, en nu dus 43 als ik er van uitga dat ik vrijdag 'echt' ongesteld was. Daarom dacht ik deze week ook dat ik over tijd was.
Ik had woensdagochtend trouwens ook een spoortje bloed ontdekt bij het plassen maar dat mag geen naam hebben.
Ik zal nog even geduld hebben tot vrijdag, dan gooi ik er wel weer een dure test tegen aan, liefst van Kruidvat want die andere zijn zo verschrikkelijk duur. Die fabrikanten verdienen maar aan mij.. :x
Waarom krijg je eigenlijk een innestelingsbloeding, weten jullie dat?