Dames,
bedankt voor de snelle reacties.
Er zat geen helderrood bloed bij.
Dat is positief toch?
groetjes
Andrea80Oud lidBerichten: 285Lid sinds: 1 januari 2005
Andrea80 schreef:Dames,
bedankt voor de snelle reacties.
Er zat geen helderrood bloed bij.
Dat is positief toch?
groetjes
Mariekepiek schreef:snap dat het nog lang duurt voor je leonec. Is zo spannend!!!
hier zit ik er even doorheen. Loop een beetje huilend door het huis. Gisteren weer de hele dag overgegeven. Ik probeerde zonder de pillen tegen de misselijkheid (op advies van de dokter dat af en toe te proberen), maar dat ging dus niet goed. Ben nu weer begonnen en heb nu 3 glazen drinken op. Maar ben dus in 2 weken tijd al 5 kilo afgevallen. Ik woog hiervoor 91,5 en zit nu op 86,6. Dat is dus meer dan 5,3 % van mijn gewicht wat ik kwijt ben. Dat gaat wel erg hard zo he?!
Wat vinden jullie....Kan ik op primperan gewoon werken? of hebben jullie zoiets van....zolang je daarvan afhankelijk bent en moeite hebt met eten en drinken zou ik thuis blijven. Vind dat erg lastig. Voel me schuldig richting mijn werk
nenske_1977 schreef: 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
helaas mag het niet zo zijn.
vanmorgen voor echo geweest en naar de gyn..
zakje inc dooier is 8mm en hcg is 6000..maar GEEN hartje te zien.
en bij die hoeveelheid zou t wel moeten.
moest eigelijk daar blijven.. maar ze wagen het erop nog ff..
tis zeer zeker dat er geen kindje in zit..
dus een leeg zakje( schijnzwanger) of toch bbz...
dus hopelijk loopt t vanzelf op een miskraam uit ( maar nog helemaal nergens last van behalve van alle zwangerschaps kwaaltjes die men maar kan hebben.. ) en anders cure of toch kijkoperatie... maar zeer zeker GEEEEEEN gezonde zwangerschap
😢 😢 😢 😢 😢 😢
nenske_1977 schreef: 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
Mariekepiek schreef:sterkte Nenske!
Meiden, ik ben er voorlopig even niet. Wordt zo opgenomen in het ziekenhuis vanwege hyperemesis gravidarum en wordt dan aan het infuus gezet. Hyperemesis gravidarum is extreem braken bij zwangerschap. Weet niet wanneer ik hier weer ben.
Ben zo moe en verdrietig.
xxx
yoyo75 schreef:nenske_1977 schreef: 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
Wat verschrikkelijk Nenske. Is er echt geen hoop meer? Heel veel sterkte!
nenske_1977 schreef:[
helaas niet nee want bij 6/7 wkn MOET er gewoon een kloppend hartje te zien zijn, en dat is er helaas niet 😢 of dat zit in me eileider, het goede eitje... maar ook dan mag t niet zo zijn.....
yoyo75 schreef:nenske_1977 schreef:[
helaas niet nee want bij 6/7 wkn MOET er gewoon een kloppend hartje te zien zijn, en dat is er helaas niet 😢 of dat zit in me eileider, het goede eitje... maar ook dan mag t niet zo zijn.....
En je weet zeker dat je 6/7 weken moet zijn? Ik had eerst een heel onregelmatige cyclus, dus toen ik ruim een half jaar geleden zwanger was wist ik niet precies hoe lang, omdat ik niet wist wanneer mijn eisprong was geweest. Ik moest toen bij de echo ik week 8 twee weken later nog weer terugkomen, en zelfs toen was er dus nog hoop dat er toch een vurchtje zat, maar twee weken later bleek het toch echt een leeg vruchtzakje dus was niet gegroeid. Maar als je een redelijk regelmatige cyclus hebt of precies weet in welke week de eisprong of bevruchting was heeft het inderdaad geen hoop meer.
Nu hoop ik maar voor je dat het niet in je eileider zit en, net als ik toen, een leeg vruchtzakje hebt.
Mariekepiek schreef:sterkte Nenske!
Meiden, ik ben er voorlopig even niet. Wordt zo opgenomen in het ziekenhuis vanwege hyperemesis gravidarum en wordt dan aan het infuus gezet. Hyperemesis gravidarum is extreem braken bij zwangerschap. Weet niet wanneer ik hier weer ben.
Ben zo moe en verdrietig.
xxx
nenske_1977 schreef:
mijn hcg is 6000 en dan MOET er echt hartje te zien zijn.
tis dus of een leeg vruchtzakje ( schijnzwangerschap ) of het zit in eileider/stok..
Hoe is het bij jou weg gegaan ?
vanzelf of int ziekenhuis ?
hoe heb jij het ondervonden alles ? ....
Beebie_Wish schreef:Oh my god!! Nenske, ik weet niet hoe of wat te zeggen maar iig heel erg veel sterkte 😉 , ben er erg stil van :oops: .
Ik ben nu zelf nog veel banger voor de 12-weken echo, straks zien/horen wij geen hartje meer :oops: . Terwijl we bij de eerste echo op 7 september (waarvan ik die dag dacht precies 6 weken te zijn) maar vervolgens op de echo 2 dagen langer zwanger bleek te zijn, en we wel een hartje hebben zien kloppen (bij toen al 6 wkn en 2 dgn). Echt ik hoop dat het een goed teken voor ons is, en anders is het ook niet anders.
Nenske en iedereen hier sorry voor mijn ongelooflijke geklaag!!
Morgen alweer 9 weken!!
lonnekeleoni schreef:Mariekepiek schreef:ze zei dat het goed was. maar is zij iemand die dat kan beoordelen dan? ze werkt voor echobureau. weet helemaal niet of ze verloskundige of wat dan ook is. maar goed. als ze afwijkingen vind, neemt ze toch contact op met de vk of ha dus dan zou je denken dat ze er wel verstand van heeft????
Hey,
Ik denk dat ze er heus wel verstand van heeft, want om een echo te mogen doen moet je een speciale opleiding doen. Bij de vk praktijk waar ik heen ga mogen maar 2 van de 4 vk echo's maken. Bij mijn eerste echo klopte het hartje ook te langzaam en de vk gaf toen bij mij ook aan dat ik me daar nog geen zorgen over hoefde te maken en dat dit vanzelf wel op gang komt.
Bij mij hebben ze niet gezegd hoe snel het hartje klopte, maar het was heel erg snel.
Ga er nu maar van genieten! Het zag er gewoon goed uit zei ze! Liefs Leoni
da-silva schreef:
Yoyo; ik ben nu 3 dagen lichtbruin aan het vloeien. Ik weet trouwens niet of je het vloeien moet noemen, het is misschien dat ik meer afscheiding heb als normaal. Een inlegkruisje is genoeg voor een dag (ongeveer 10 druppels ofzo?) Normaal heb ik witte afscheiding en dan echt minimaal. Hoeveel vloei jij? Ik weet niet wat normaal is en wanneer je je zorgen moet gaan maken.
yoyo75 schreef:
Ik vloei ook niet veel, heb ook aan 1 inlegkruisje genoeg, en dat blijft meestal zelfs helemaal schoon omdat ik iedere keer als ik naar de wc ga afveeg en het dan op het wc-papiertje zit. Bij mij is het wel donker, en 1 keer heb ik het klonters (stolsels?) gehad, en 1 keer leek het wat rood.
da-silva schreef:
Ik heb mijn afspraak van 5 okt naar 30 sept kunnen verzetten, dan ben ik 6.5 week zwanger. Hopelijk zie ik dan een kloppend hartje en is mijn onrust voorbij. Kan jij ook niet eerder voor een echo? Mijn gynacoloog werkte erg fijn mee.
yoyo75 schreef: Ik kan op 1 oktober voor een echo komen, en dinsdag 29 sept nog bij de huisarts langs om nog een keer te controleren of de baarmoedermond nog dicht is. Ik zou misschien een dag eerder bij een andere gynaecoloog terecht kunne, maar ik heb toch liever dezelfde gyn als de vorige keer, die kent mijn dossier tenminste, en 1 dag maakt ook niet veel uit; het duurt toch tot je 12 a 14 weken bent voor het gevaar van een MK echt heel klein is geworden. Ik hoop ook dat we allemaal kloppende hartjes hebben op onze echo's!
leonec schreef:vloei je nog veel ?
BeautyQueen23 schreef:
Hebben jullie ook zon vieze smaak in jullie mond? :oops:
BeautyQueen23 schreef:Dat begrijp ik da-silva... met hoeveel weken had je de echo toen het hartje niet klopte? :oops:
BeautyQueen23 schreef:Lijkt me verschikkelijk! 😞
Woensdag je 1e echo zie ik... zal wel extra spannend zijn?
Hoe voel je je vandaag?
Beebie_Wish schreef:Wat lijkt me dat verschrikkelijk da-silva. Ik snap dat het je onzeker maakt. Maar ff een vraag was dat van jullie vorige waarbij jullie te horen kregen dat er geen hartje klopte bij de eerste echo of was dat een 2e echo??
Ik ben niet zo veel meer online hier maar dat komt dat ik me eigenlijk steeds beroerder begin te voelen en ook erg veel last van een ontzettende opgezette buik.
BeautyQueen23 schreef:Chan gefeliciteerd meid! Wanneer heb je je 1e afspraak staan?
@ Bw.. lekker genieten nu... je hebt een kloppend hartje gehoord en gezien! Zal toch proberen om het van je af te zetten en gewoon te genieten van je zwangerschap. Er kan 9 maanden lang iets mis gaan :oops:
Het hoeft niets te zeggen als het met 12 weken wel goed is..
Klinkt niet echt opbeurend... maar het is zo :(....
Beebie_Wish schreef:En we hopen natuurlijk op 19 oktober ons wondertje goed te mogen zien op de echo 😊
Chan9 schreef:Beebie_Wish schreef:En we hopen natuurlijk op 19 oktober ons wondertje goed te mogen zien op de echo 😊
is het dan jullie eerste echo?
leonec schreef:goedmorguh allemaal !!!alles goed met iedereen ?
Nog 1 nachtje slapen en dan de ECHO...........
Liefs
Sylverstertje schreef:wij moeten nog steeds bericht krijgen... 23 okt intake met vk, maar die week hopelijk ook echo..
jeetje lang wachten he!
wel aan het kopen geslagen 😃
we kunnen op de normale manier zwanger worden, en we hebben nog heel wat tijd, dus ALS het nu misgaat, gaan we sowieso door.... dus een badje e.d. is nooit weg..
We hebben zo'n 7 m2 voor de babykamer geloof ik... moeten we nog ff meten..
Unknown schreef:Hallo meiden,
Ze reageerde ook een beetje van: Voor een beetje steken hoef je niet langs te komen…neem maar paracetamol in!
:cry:
jorina schreef:@unknown heb je misschien zwaar getild of sex gehad of gewoon gepoept wat niet helemaal vanzelf ging want dan kan het ook een gesprongen ader geweest zijn
heb het zelf ook gehad dit weekend (tenminste dat hoop ik ) zaterdag middag klein beetje donkere afscheiding tot zondagochtend en vanaf toen niets meer
ik denk dat het kwam omdat ik nogal mijn best moest doen op de wc(sorry beetje ranzig maar helaas wel een feit)
yoyo75 schreef:Unknown schreef:Hallo meiden,
Ze reageerde ook een beetje van: Voor een beetje steken hoef je niet langs te komen…neem maar paracetamol in!
:cry:
Dat is zo tekenend voor sommige artsen; meestal reageren mannelijke artsen trouwens zo, en zijn vrouwen wat meelevender. Maar het kan ook per keer verschillen, mijn huisarts is meestal niet zo meelevend en vond een tijd geleden ook dat ik maar een paracetamol moest in nemen tegen de menstruatiepijn waar ik toen zo'n last van had (na de curettage nl. veel heftiger en daar was ik ongerust over en daarom naar de huisarts gegaan), maar nu is hij juist meelevend en mocht voor ik de echo in het ziekenhuis kan laten maken nog twee keer langs om de baarmoedermond te controleren.
Misschien kun je dat ook doen? Voor artsen lijkt 2 weken wachten niks, maar voor ons duurt het een eeuwigheid als je onzeker bent.
Unknown schreef:jorina schreef:@unknown heb je misschien zwaar getild of sex gehad of gewoon gepoept wat niet helemaal vanzelf ging want dan kan het ook een gesprongen ader geweest zijn
heb het zelf ook gehad dit weekend (tenminste dat hoop ik ) zaterdag middag klein beetje donkere afscheiding tot zondagochtend en vanaf toen niets meer
ik denk dat het kwam omdat ik nogal mijn best moest doen op de wc(sorry beetje ranzig maar helaas wel een feit)
Nee ben juist extra voorzichtig geweest met alles...veel meer rust genomen, minder stressen...
het was wat bruinig en nu wat rozig....hoop dat het stopt....
marietje1 schreef:
Nu ik mijn geklaag zo lees, voel ik me weer verdrietig! Ik wil zo graag genieten van het zwanger zijn maar het lukt me gewoon niet! pffffff (het is ook lang niet altijd makkelijk om een vrouw te zijn, en dan nog eens een zwangere vrouw ook!! :mrgreen: )
Unknown schreef:@yoyo75: lijkt echt een eeuwigheid die 12 weken...voor mij zou dat ergens begin december moeten zijn!
leonec schreef:.ik heb 3 zussen en die hadden ook niet veel zwangerschapsymtonen..maar wel alledrie 3 kinderen 😉
leonec schreef: ik wordt nu beroerd als ik aan de echo morgen vroeg denk... :shock:
wendytje schreef:Hey allemaal!
dilemma... ik heb eigenlijk wo of do mijn nod. ik heb zondag positief getest met een ultra test van mat care (deze had ik maar eentje..)
ben alleen nu erg onzeker omdat het nog fout kan gaan voor mijn nod.
graag zou ik nog en keer testen, maar heb nu nog testen liggen die tot 4 dagen voor je nod kunnen testen. nou ben ik bang dat als ik morgen zou testen met die test, mijn hcg nog te laag zou zijn om positief te testen. bij een negatieve test zou ik echt gek worden!!
snappen jullie hem nog???
what to do?!
wendytje schreef:Ik heb ook besloten om morgen op mijn nod weer te testen.
leonec schreef:Ik heb om 10.15 de afspraak..
Ik laat het hier zo gauw mogelijk weten... ;)