nenske_1977 schreef:pffff word zo gek van me eigen...
ik heb dingen gaan nalezen op inet...
en dan blijkt dat er meerdere zijn die rond 6/7 weken nog geen hartje zagen kloppen.
en de week erna wel gewoon..
maar de gyn zegt bij het hcg van 6000 MOET er hartje te zien zijn..
dat kan al vanaf 1500 :shock:
ben me nou de hele tijd af aant vragen of ze zich gewoon niet vergis hebben int ziekenhuis..
want heb nog altijd geen pijn.. geen bloedingen.. maar wel nog altijd alle kwaaltjes die een zwangere vrouw heeft.. dus voorlopig zit de verwachte miskraam er nog niet aan te komen..
en als het is wat mijn HA zegt ( MOLA zwangerschap ) ook dan had er al een bloeding moeten zijn...
Hoi, tja zolang het vruchtje nog in je buik zit ben je gewoon nog zwanger en worden er hormonen aangemaakt, met de daarbij behorende kwaaltjes, dat is heel frustrerend. Wat heb je tot nu toe afgesproken dan?? Bij mijn miskraam had ik de keuze het gelijk weg te laten halen, wachten tot het uit zich zelf kwam (maximaal twee weken) of de middenweg, een week wachten en dan alsnog weg laten halen. Ik heb voor het laatste gekozen. Weet wel, ten alle tijden maken ze eerst nog een echo voor ze het echt weg gaan halen. Dat betekend dat je echt niet bang hoeft te zijn dat ze een levend vruchtje weghalen.
Maar als je het echt niet vertrouwd kun je toch altijd vragen of ze het nog een keer bekijken??
Jana24 schreef:Hey marietje1 ik kan je onderschrift niet zien vandaar. Ik zou het ook graag vertellen maar mijn man wil liever nog even wachten. Ik denk dat ik het met 10 weken wel bekend wil maken. Maar daar moet ik nog maar eens even met mijn mannetje over babelen. IBT heb ik de dag voordat ik ontdekte dat ik zwanger was nog gehad. Ik heb toen ook moeten schieten. Ik hoop dat dit geen gevolgen heeft. Mijn broek zit nu al niet meer en die koppel drukt als ik zit. Pff ben blij als ik aan het einde van de dienst dat ding af kan doen. Ik kan ook nergens vinden of er een soort van protocol is mbt zwangerschap en het melden daarvan.
Heb je op je werk ook nog niet aangegeven dat je zwanger bent dan?? Bij ons is het toch wel een soort van stilzwijgende afspraak omdat je vanaf 12 weken gewoon binnen moet zitten. Natuurlijk hoef je het nog niet aan al je collega's te vertellen maar je leidingevende is toch wel een persoon die het volgens mij moet weten. Op die manier kunnen bepaalde diensten ook wel wat gunstiger voor je worden aangepast. (Alhoewel ik moet vandaag biken in Alkmaar tijdens een risico wedstijd van AZ). Nou ja lief lachen en hopen dat die voetbal holigans mij overslaan 😉
De planning is dan toch wel gelukkig als zij het alvast weten. Vooral nu het personeel bij de politie toch al niet zo heel ruim aanwezig is (bij NhN iig) Je moet eigenlijk even contact openemen met je bedrijfsarts, die weten meestal wel hoe dat zit met protocollen ed, trouwens een chef hoort daar ook een beetje van op de hoogte te zijn.