Wij hadden vorige week maandag de combi-test gepland staan maar we hebben er echt voor gekozen om die test niet te laten uitvoeren, we zijn immers beiden nog jong en stel dat er wel iets zou uitkomen zou het dan ineens niet meer welkom zijn?!? Voor ons is alles welkom 😉 .
Vorige week maandag hebben we dus alleen onze 12 weken echo gehad en echt onze kleine uk was toen al enorm eigenwijs hihi...Onze uk zat op z´n kont met 1 armpje voor zijn hoofdje langs en z´n 2e armpje had ie verstopt hihi, de echoscopiste kon onze uk ook niet zo goed meten doordat ie op z´n kont zat haha 😃 . Maar gelukkig heeft de echoscopiste z´n 2e armpje alsnog gevonden en zit alles erop en eraan JOEPIEEEE 😃 .
Op 6 november mogen we weer ff terug komen om dan te kijken of onze uk zich meer aan het bewegen zal zijn en ook andere houding heeft genomen hihi... 😃
Het hartje klopte wel goed en is echt een PRACHTIG moment. Binnenkort als we weer het hartje mogen horen neem ik dat geluid op met mijn foon en heb ik een onwijs mooie beltoon 😊 .
En wat hebben de dames hier allemaal in de planning voor dit weekend te doen?? Wij zijn morgen naar Utrecht op visite 😊 .
En dames die ook al bij de 12 weken in de buurt komen of al gepasseerd zijn hoe is het met jullie klachtjes???
Liefs, 😉
Indootje schreef:Wat fijn om te lezen dat alle echo's helemaal goed zijn!
Hier gaat alles goed hoor.
Hee, ik ben uit de lijst verdwenen.... zal me zo er weer bij zetten.
Even een vraag: wie doet er wel en wie niet een combi-test?