da-silva schreef:Als ik steekjes in m'n onderbuik voel, roep ik altijd dat Beebs rek en strek oefeningen aan het doen is. Volgens mij voel ik dan gewoon mijn baarmoeder oprekken. Bij mij komen de steekjes de ene keer van de zijkant en een andere dag weer in het midden. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken. Ik heb ook nog steeds de angst dat er iets mis kan gaan. De vorige keer had ik namelijk ook niet aan mijn lichaam gemerkt dat het mis was, dat zagen we pas bij de echo. Ik hou me nu vast aan het idee dat we het hartje al 2 keer hebben zien kloppen en dat de kans nu wel erg klein is dat er alsnog iets mis gaat. Toch zal ik blij zijn als ik over een week de echo heb gehad. Dan durf ik denk wel echt los te gaan :lol:
dat kan ik me dan ook echt wel voorstellen
wij hebben gister het zo'n beetje aan beide families verteld en nu ben ineens als de dood dat as donderdag bij de echo blijkt het toch niet goed te zijn, vind het van mezelf een stomme reactie maar ja hij is er wel 😢
Afgelopen vrijdag is een vriendinnetje van me bevallen dus deze week op kraamvisite als het uitkomt bij haar daar wordt ik dan wel weer erg gelukkig van 😃