he bah marieke
sterkte en succes, hopelijk wordt je niet weer opgenomen en is alles oke!
dikke knuf
draakje78Oud lidBerichten: 471Lid sinds: 9 oktober 2009
Beebie_Wish schreef:He gets marieke. Heel veel sterkte hoor meis en kom er maar snel weer bovenop en dat je meer kan gaan genieten, dikke digi-knuffel 😉
En dames even een misschien rare vraag maar ik zit er wel even mee 😞 .
Ik wil best wel weer met mn mannetje seksen maar durf niet zo goed, bang dat we onze uk beschadigen :oops:
Dus hier mijn vraag wie van hier seksen nog regelmatig en komt er dan ook altijd bloed of hoeft dat niet??
Helluuup me uit deze brand! ;)
Beebie_Wish schreef:He gets marieke. Heel veel sterkte hoor meis en kom er maar snel weer bovenop en dat je meer kan gaan genieten, dikke digi-knuffel 😉
En dames even een misschien rare vraag maar ik zit er wel even mee 😞 .
Ik wil best wel weer met mn mannetje seksen maar durf niet zo goed, bang dat we onze uk beschadigen :oops:
Dus hier mijn vraag wie van hier seksen nog regelmatig en komt er dan ook altijd bloed of hoeft dat niet??
Helluuup me uit deze brand! ;)
draakje78 schreef:fijn claudia dat de nekplooi meting in ieder geval goed is!
ik heb toch wat van de huisarts gehad tegen het spugen en ik moet echt op mn vocht gaan letten, als ik me slechter ging voelen moest ik meteen bellen!
Lieke4 schreef:Vanmorgen nekplooimeting laten doen. Alles was goed, goede waardes.... 😃 Helemaal gelukkig hier.
Nu kunnen we het eindelijk aan ouders en familie vertellen 😂 Donderdagavond eerst mijn ouders, kan gewoon niet wachten... Het is hun 2e kleinkind, de 1e is van mijn broer, maar die woont in het buitenland, dus ze vinden het heel erg dat ze hun kleindochter niet zo vaak kunnen zien. Nu eindelijk komt het 2e kleinkind eraan... ben zo benieuwd naar de reacties! Zal maar een pak zakdoeken ook meebrengen 😃
A.s weekend dan de familie van mijn vriend....wat een leuke vooruitzichten!
Nu begint voor mij het genieten van de zwangerschap.
Beebie_Wish schreef:Dames, daar ben ik nou ook zo erg bang voor he voor die vaccin tegen de MG, er is zo weinig over bekend en eigenlijk zit ik er het meeste mee dat iedereen hier in nederland incl alle artsen etc alle mensen gewoon bang zitten te maken, want iemand is erover begonnen over die MG en tenslotte praat iedereen erover, en dat niet alleen zeiden ze dat er weer een was overleden aan de MG wat bleek nou dat meisje had die ziekte niet eens en had ook geeneens de griep 😈 .
Ik vind dat Nederland beterder en helderder na moeten gaan denken voordat ze allerlei verhalen de wereld verspreiden!! Want eigenlijk (al zeg ik het zelf) geloof ik niet echt in die MG!! Maar dat mensen de griep hebben en die gaan dan maar meteen denken van oh ik heb de MG dan denk ik van doe toch normaal!!
Net als m´´n nichtje die ons vertelde dat ze de MG gehad heeft. Kom op zeg ze had achteraf gewoon een griepje.
Overdrijven is ook een vak zeg!!
Ik moet me van de arts ook inenten tegen de MG, nou ik zei tegen hem van ´´Ik moet helemaal niks!!´´ ik haal de normale griepprik wel die ik elk jaar moet ophalen, maar de MG prik doe normaal zeg!!
Waar gaat het heen met deze wereld!!
Volgende week vrijdag onze 3e echo JOEPIEEEEE 😃 Om half 9 zijn we aan de beurt 😉
Unknown schreef:Hallo allemaal!
Hier niet zo een goede nacht gehad. Gisteren de hele avond last gehad van steekjes en een zeurende pijn in mijn onderbuik. Werd vannacht wakker en moest nodig naar de wc, terwijl dat de afgelopen weken nog niet voorgekomen was.
Zag meteen bloed in mijn ondergoed, bij het plassen en afvegen ook best wel veel bloed. 😢
Zit al dagen met een slecht gevoel en loop mij echt te stressen. Dacht juist na de echo van vorige week dat alles goed zou komen en nu begint alles weer van voor af aan....bloedverlies, pijn e.d.
Ik moet pas op 10 nov. voor de volgende echo.
leonec schreef:Zit me nu weer druk te maken over de grootte...pffffffff
Lees verschillende dingen, bij mij staat 4.30...zou dit wel goed zijn lees op verschillende site s rond de 5,5 cm
Ze zei dat alles goed is ...
leonec schreef:Zit me nu weer druk te maken over de grootte...pffffffff
Lees verschillende dingen, bij mij staat 4.30...zou dit wel goed zijn lees op verschillende site s rond de 5,5 cm
Ze zei dat alles goed is ...
Mariekepiek schreef:zijn er trouwens al weer dames die lid willen worden van hyves. Niet dat we hier niet meer moeten schrijven, maar daar kunnen we een agenda bijhouden en onze foto's van echo's en straks baby's plaatsen bijvoorbeeld. Ik heb er 1 echo van mij bijgezet. Er zijn er daarna nog 2 geweest maar die moet ik nog inscannen.
marietje1 schreef:Hoi meiden,
wegens computer problemen 😈 😈 😈 een tijdje niet kunnen meelezen/schrijven.
Vanaf 10 weken begon ik mij flink beroerd te voelen, pas toen voelde ik me echt zwanger! Afgelopen maandag hadden we onze 12 weken echo, niet echt zenuwachtig van te voren omdat ik toch eigenlijk wel het gevoel had dat het goed zou zitten. Helaas had ik die ochtend een bloeding; helemaal in paniek, tranen en voor 100% het gevoel dat het weer mis zou zijn. We konden pas om 14.00 uur in het ziekenhuis terecht dus ik neem aan dat je begrijpt dat het een hele lange ochtend was met heel veel tranen.
In het ziekenhuis aangekomen mocht ik meteen op de tafel gaan liggen en zonder ook maar met de echometriste gesproken te hebben zat het echo apparaat al op mijn buik, binnen enkele seconden hoorde ik haar zeggen dat alles goed was met het kleintje. Met heel veel tranen van geluk heb ik vol bewondering (samen met papa natuurlijk) naar dat scherm gekeken, wat een vreselijk wonder zit er in mijn buik, het bewoog en er zaten armen en beentjes aan.... (zo mooi, nu kan ik er nog kippenvel van krijgen). Ik overdrijf niet waneer ik zeg dat dit het gelukkigste moment uit mijn leven is tot nu toe. (klinkt lekker zoetsappig maar het is wel waar).
Die bloeding is afkomstig van een bloeduitstorting in mijn baarmoeder, de oorzaak hiervan is vijwel onbekend. Men vermoed dat het het hechten van de placenta aan de baarmoeder is. (helemaal zeker is dat niet). Heel veel kwaad kan het niet maar het moet niet te heftig worden want dan kunnen je vliezen geprikkeld raken en breken (met een miskraam als gevolg). Ik ga er maar vanuit dat dit niet gebeurd maar helemaal gerust ben ik er toch niet op. De rest van de dag in een roes beleefd. Gelukkig dat man lief mee was want die heeft mijn naar het bloedprikken geloodst en veilig naar huis gereden. Zelf zweefde ik ergens achter hem aan.... :mrgreen:
Gelukkig mag ik over twee weken weer terug komen voor een controle. De bloeding is nog niet gestopt maar zolang het oud bloed blijft en ik geen krampen voel hoef ik me nog geen zorgen te maken (ik zeg tegen iedereen dat ik dat niet doe maar onbewust merk ik dat ieder toilet bezoek weer spannend is en bij het aantreffen van bloed, maak ik me toch echt zorgen). Mijn eerste miskraam begon namelijk ook met oud bloedverlies en daarbij had ik echt geen krampen....
De dag erna evengoed naar de verloskundige geweest waar ik het hartje ook nog weer heb horen kloppen (wat is het toch een groot wonder).
Sinds maandag roepen we dus ook lekker dat we een kindje krijgen. Heel vreemd als mensen je in de supermarkt openlijk feliciteren, het voelt toch nog een beetje alsof je geheimpje zonder toestemming openbaar wordt gemaakt.
Het kindje was op het moment van de echo 12 wkn en 2 dagen oud, ouder dan gedacht. Het kindje was 5,74 centimeter lang. Een echt buffel dus! :mrgreen:
Unknown schreef:Hallo allemaal!
Hierzo alles goed. Gisteren nog de vk gebeld. Ze kwam meteen even langs om te kijken hoe het met mij ging. Nog geen echo gehad, aangezien ik al 6 echo's heb gehad in 5 weken tijd. Ze zei wel dat als het bloeden zou aanhouden, ik terug moest bellen en alsnog een echo zou krijgen.
Het is voornamelijk oud bloed wat er nog uit komt, maar dat heb ik al sinds ik weet dat ik zwanger ben, waarbij twee keer veel helderrood bloed met stolsels.
Ze kunnen verder niks doen/zeggen en weten de oorzaak ook niet. Het is voornamelijk afwachten.
Verder is de pijn wel minder geworden...
nenske_1977 schreef:heb trouwens ff een intiem vraagje hihihi..
ik heb opeens sinds vorige week tijdens de sex alleen maar lachkikke haha.. :oops: 😛
voorheen nooit gehad.. en nu dus wel :?
t voelt nog steeds erg goed allemaal, maar ipv liggen genieten krijg ik nu dus een lachkick haha.. al geniet ik er nog steeds superrrrr van :mrgreen:
gelukkig vind me ventje t wel lachwekkend en stoort t hem niet, omdat die weet dat ik wel aant genieten ben...
maar vroeg me dus af of nog iemand dit heeft ??? :oops:
Mariekepiek schreef:ik ben weer thuis!!!!
Met mij gaaat het nu beter dan de vorige keer toen ik ontslagen werd uit het ziekenhuis. Maar ik heb het zo slecht gehad. Mijn mannetje zat zelfs bijna huilend aan mijn bed omdat ie niet wist hoe ie mij kon helpen. Dinsdag bleef ik ook maar overgeven voor de 3de dag achter elkaar. Savonds zelf om de 5 minuten en daarvoor was het om het half uur. Er was een adertje gesprongen in maag of slokdarm wat nog eens extra in mijn maag irriteerde. Dan werd ik gigawarm om te moeten overgeven vanuit mijn tenen om vervolgens rillend van de kou en vermoeidheid 5 minuten in slaap te vallen om de riedel weer opnieuw te beginnen. Nou ik wilde die zwangerschap echt even niet meer toen. Onzin natuurlijk......kindje is harstikke gewenst. Hoewel ik het nu positief inzie, heb ik toch wel angst weer zo beroerd te zijn voor deze of een volgende zwangerschap.
Mariekepiek schreef:zijn er trouwens al weer dames die lid willen worden van hyves. Niet dat we hier niet meer moeten schrijven, maar daar kunnen we een agenda bijhouden en onze foto's van echo's en straks baby's plaatsen bijvoorbeeld. Ik heb er 1 echo van mij bijgezet. Er zijn er daarna nog 2 geweest maar die moet ik nog inscannen.
lonnekeleoni schreef:Goedemorgen dames,
Zo we hebben er hier al een hele verhuizing op zitten. We hadden een oude zonnebank en die stond op de aanstaande kinderkamer, dus die moest eruit en naar het grof vuil. Het is ook onze rommelkamer, dus eerst de halve kamer leeggehaald (nou ja, ik heb meegekeken 😉 )en toen hebben mijn vriend en een vriend dat loodzware ding naar beneden gehaald. Ook heb ik de keuken en een deel van de badkamer al schoongemaakt, ik denk dat ik al last begin te krijgen van nesteldrang. Normaal ben ik veel te lui met opruimen, maar nu kan ik niet meer tegen rommel en viezigheid.
Weet iemand trouwens iets over bloeddruk? Ik heb namelijk veel hoofdpijn de laatste tijd (normaal heb ik echt nooit hoofdpijn) en ik vermoed dat dit komt door een te lage bloeddruk. Mijn bloeddruk was 120/60 weet iemand of dit TE laag is????
Groetjes Leoni