Mariekepiek schreef:Inmiddels ben ik net thuis van mijn 5de opname. Ben 3 daagjes in het ziekenhuis geweest. Ze hebben mij nu verder onderzocht omdat het toch meestal na het eerste trimester wel afgelopen is met de misselijkheid en het braken. De internist en psycholoog hebben mij onderzocht. Internist kon niets vinden. Bij de psycholoog kwam wel wat ter sprake, maar heb duidelijk gemaakt dat ik daar totaal geen verband zie met het spugen. Ik denk hooguit dat het soppen van de keuken van afgelopen zondag teveel is geweest en verder vind ik het gewoon lastig om er een vinger op te leggen waarom het van goed ineens weer zo slecht kan gaan.
Wat trouwens heel leuk was, is dat ik tijdens mijn opname een groeiecho heb gehad. En wat ben ik trots op mijn wat lijkt op een zoon (echoscopiste wilde het niet met zekerheid zeggen, maar het leek toch echt op een balzakje tussen de beentjes). Hij groeit zo goed dat ie bovengemiddeld is in groei. Van kop tot kontje was ie gisteren 15,2 centimeter. Ondanks dat het met mama niet zo goed gaat, doet de baby het dus tot dusverre prima.
Fijn dat je weer thuis bent. En dat het met je "waarschijnlijk zoon" goed gaat ondanks het vele spugen.
Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen over te maken.
Ik snap zowieso de link van spugen en psycholoog niet echt eigenlijk.
Hopelijk gaat het wat beter met je, anders duren 40 weken wel erg lang he?!
Hier alles goed.. vandaag terug gekomen van een weekje vakantie. zijn naar aquadelta geweest in Bruinisse, was erg leuk!
Ga ik thuis op de weegschaal staan ben ik inmiddels 3 kilo aangekomen.
Hoeveel zijn jullie nu aangekomen? en mijn buik lijkt sinds de vakantie een stuk dikker.. waarschijnlijk van de rust 😂
iedereen een goed weekend. Morgen sinterklaas vieren bij mn schoonfamilie.
Gr Tineke