morgen heb ik kennismaking bij de vk
maar ja da's maar een formaliteit en toch hoop ik dat ze even wil luisteren ofzo
draakje78Oud lidBerichten: 471Lid sinds: 9 oktober 2009
Mariekepiek schreef:hartje luisteren doen ze volgens mij standaard bij de controle. Net als voelen hoe groot je baarmoeder is. Misschien krijg je ook wel een echo, omdat het je eerste keer daar is. Naar wie ga je? Ik zit bij doevendans.
naatje83 schreef:ondanks dat ik 8,5kg ben aangekomen pas ik mijn heupbroeken nog wel
mijn buik zit een beetje hoog 😂 . Maar ga volgende week toch shoppen
voor de kerst gelijk maar even naar binnen bij de prenatal.
draakje78 schreef:
ben wel halverwege stil met de scootmobiel komen te staan, accu leeg gebeurd me echt nooit!
Met extra nadeel dat ik net de hond ook op mn krukken moest uitlaten!
nu maar extra rust op de bank
Mariekepiek schreef:lekker dan!!!! vooral ongemakkelijk van je telefoon en sleutels van de bus.
Miesje78 schreef:
Ik was vanmorgen even bij de huisarts voor mijn oren. Heb er de laatste week (weer) last van. Zitten dicht en doen af en toe een beetje pijn. Helaas is het door een krappe buis van Eustachius en kan je er niet veel aan doen, behalve neusspray inspuiten. De huisarts zei dat ik gewoon Otrivin kon gebruiken, ook al staat er in de bijsluiter dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent :? . Want dat was maar achterhaald.
Ik heb voor de zekerheid de vk toch maar even gebeld om dit na te vragen en die zeiden dat ik alleen die Otrivin baby mag gebruiken. (en die heb ik al, want dat is gewoon zoutoplossing. Helaas werkt die dus niet) Wel vervelend dat deze info zo verschild... Ik ga maar uit van de vk. Wat zouden jullie doen?
Mariekepiek schreef:ik had gisteren de arboarts gebeld. Vandaag stuurde al een verslag van ons gesprek. Daar stond in dat de kans dat ik voor mijn verlof nog zou werk er erg ongunstig uitzag. Het rare is dat ik die ene dag voordat ik ziek werd nog door mij hoofd had spoken dat het misschien wel mijn laatste zou zijn daar. Nou had ik de voicemail ingesproken van mijn leidinggevende om een afspraak te maken voor verlof en werktijden, maar ze belt gewoon niet terug en ik heb ook al eerder gebeld en dat kan ze zien aan haar tel.nr. herkenning. Even negatief doen hoor....maar waarom ik zou ik daar nog willen werken als ze al ze nooit eens contact met mij opneemt om te vragen hoe het met mij gaat. Vind het erg teleurstellend.
Mariekepiek schreef:ja hehe! gelijk na mijn verlof ontslag nemen. terwijl ik dan 11 maanden thuis ben geweest. Die is goed!
Nou dit moet natuurlijk niet DE REDEN zijn om op te stappen....da's een beetje een heftige uitsprak. Maar ik word ook niet echt enthousiast ervan en minder flexibel en gemotiveerd.
leonec schreef:Mariekepiek schreef:ja hehe! gelijk na mijn verlof ontslag nemen. terwijl ik dan 11 maanden thuis ben geweest. Die is goed!
Nou dit moet natuurlijk niet DE REDEN zijn om op te stappen....da's een beetje een heftige uitsprak. Maar ik word ook niet echt enthousiast ervan en minder flexibel en gemotiveerd.
Ja hoezo niet als je er op een gegeven moment echt wel wil...
ik was iemand die altijd rekening hield met me ex baas...maar ik ben er achter gekomen dat als het om geld gaat de meeste je gewoon laten zakken..
in 2000 hebben me ouders een ongeluk gehad, me vader overleden en me moeder een dwarsleasie..dus ik in de ziektewet..
het duurde me baas te lang en ik moest maar ontslag nemen, dit wou ik niet..
toen het uiteindelijk om geld ging, zei ie letterlijk ik had op die motor moeten zitten en niet mijn vader !!!!
Beebie_Wish schreef:Ergens anders in het topic las ik (volgens mij in het augustus uitgerekend) dat daar gezegd werd dat wij als allemaal zwangeren met teveel hoofdpijn moeten oppassen, ivm dat ook tot een zwangerschapsvergiftiging kan duiden, nou lekker dan...Ik zal volgende week vrijdag de echo scopiste er gelijk eens over vragen...
leonec schreef:Je begint het bij mij goed te zien mijn buik 😃
Zo nu en dan ook nog hoofdpijn...maar verder voel ik me toppie ;)
leonec schreef:nee sorry bedoelde bloeddruk :oops: