wow Naatje, 2 meiden, wat geweldig!
Bizar, maar ik moest gewoon huilen toen ik het las. HORMOONEEN!! :roll:
da-silvaOud lidBerichten: 942Lid sinds: 15 maart 2009
da-silva schreef:Hey allemaal,
Ik heb gewoon de klok rond geslapen, pfff! Gisteren om 22.30 naar bed gegaan en vanmorgen om 10.00 pas weer wakker geworden (natuurlijk wel weer 2 x eruit geweest om te plassen). Ik heb een gezellig weekend gehad, maar merk wel dat ik dan weer even moet bijtanken. Ik voel me verder wel goed, geen last van kwaaltjes behalve koppijn sinds een week en ook bloedend tandvlees bij het poetsen. Maar verder mag ik niet klagen. Ik heb dit weekend weer nieuwe foto's gemaakt, nu een keer met kleding aan en ik schrok wel een beetje van hoe dik er dan uitzie. Aan de ene kant ben ik er trots op, maar aan de andere kant toch wel een beetje bang dat ik straks echt maatje walrus ga worden. Ik zal de foto's zo meteen op hyves zetten. Ik weet niet goed hoe ik het anders aan jullie kan laten zien.
Die emo-bui die ik had bij het lezen van het 2 meiden nieuws bij Naatje, was een voorteken van de rest van de dag. het was lang geleden, maar ik moest echt om alles janken die dag 😂 Ik vond het zo mooi om te lezen dat Naatje zo'n geweldig nieuws had gekregen. Raar dat je met iemand kan meeleven die je helemaal niet kent.
k merk dat ik het zelf steeds moeilijker heb om straks niet te weten of het een jongen of een meisje zal worden. Ik wil het zo graag weten, maar vriendlief niet. Ik heb echt momenten dat ik er om moet huilen... Wat vinden jullie? Kan/ mag ik hier mijn zin in doorzetten? Ik vind het eigenlijk egoistisch van mezelf om hierin door te drammen, maar aan de andere kant vind ik ook wel dat hij aan mij mag toegeven. Het is geen optie dat ik het wel weet en hij niet, want ik ben zo'n flapuit dat ik het geen 3 dagen voor me zou kunnen houden.
Mariekepiek schreef:ik zat ook in die richting te denken. Maar las op internet over begginende bekkenklachten. Lekker dan!!!!!
Andrea80 schreef:Hello ladies,
Ik denk dat ik gisteravond in bed voor het eerst het kindje voelde!
Ik dacht eerst dat het mijn darmen waren maar later dacht ik dat voelt toch anders...
Het leek net als of er een soort van vlindertje in mijn buik zat!!!
grappig hoor!!
groetjes Andrea
leonec schreef:mocht even langs komen bij de verloskundige vandaag ( ivm hele erge steken gister in me doos..)
nou het hartje klopte goed en ze zei dat het groei is.., de ene heeft er meer last van dan de andere...
liefs
lonnekeleoni schreef:Zometeen 20 weken echo...Laat jullie vanavond weten hoe het was en dan lees ik ook even bij....
Beebie_Wish schreef:@lieke: Wat leuk jullie ook vrijdag de 20 weken echo, wij ook. Hoelaat moeten jullie? Wij al om 8:30 😃 .
En oja wij hebben wat betreft flesjes van Avent deze is ons juist aangeraden, en we hebben er 2 voor de prijs van 1 van €16,-
lonnekeleoni schreef:Wow, was echt super! Alles was goed! Je kon echt veel zien, echt heel bijzonder! Heb ook heel veel foto's meegekregen zal ze binnenkort even inscannen en op mijn babysite zetten...
En ik heb mezelf in kunnen houden en ik weet niet wat het wordt (mijn vriend denkt wel iets gezien te hebben, dus is ook helemaal blij dat hij wel weet wat het wordt) Zo zijn we allebei weer tevreden:)
Groetjes Leoni
Lieke4 schreef:Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed 😃 😃 Is toch weer een hele geruststelling. Echt super om het te zien allemaal, de kleine was lekker aan het bewegen. Nogmaals gevraagd wat het geslacht was (al bij 17 weken pretecho gevraagd, maar nu nogmaals voor bevestiging) en ja hoor, een meisje 😂
Hier een link naar de foto's.
Lieke4 schreef:Lieke4 schreef:Vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles was gelukkig goed 😃 😃 Is toch weer een hele geruststelling. Echt super om het te zien allemaal, de kleine was lekker aan het bewegen. Nogmaals gevraagd wat het geslacht was (al bij 17 weken pretecho gevraagd, maar nu nogmaals voor bevestiging) en ja hoor, een meisje 😂
Hier een link naar de foto's.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KI6NJVGI-D.jpg