Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
hoop dat alles weer goed is, maar wanneer heb jij je 20 weken echo andrea?
lonnekeleoni schreef:Thanks da Silva, ik probeer iedere dag een glas granberrysap te nemen omdat ik het ook regelmatig heb, maar die was ik alweer een paar dagen vergeten....
Bente schreef:ja behoorlijk eigenwijs idd, van wie hij/zij dat heeft??
we zijn allebei best rustig, maar de kleine kon nog geen seconde stil blijven haha.
draakje78 schreef:bente en nenske gefeli met de goede 20 wk echo!
ik kan ook niet wachten, moet nog tot 4 januari, dan 8 januari naar de pijnpoli heb vandaag de oproep binnen gekregen en 14 jan naar de revalidatie arts om 8 feb weer naar de gyn te gaan
ik heb dus wel een rijtje afspraken zo in het ziekenhuis hihi!
Mariekepiek schreef:voor mij nog ong. 3 maandjes tot mijn verlof in het nieuwe jaar. ik weet nog niet of ik nog een paar uurtjes kan werken voor die tijd of dat ik de rest van de zwangerschap thuisblijf.
draakje78 schreef:ik kan ook niet wachten, moet nog tot 4 januari, dan 8 januari naar de pijnpoli heb vandaag de oproep binnen gekregen en 14 jan naar de revalidatie arts om 8 feb weer naar de gyn te gaan
ik heb dus wel een rijtje afspraken zo in het ziekenhuis hihi!
Mariekepiek schreef:wij hebben trouwens vanavond laminaat gehaald voor beide slaapkamers. Met name voor de babykamer wilde we geen vloerbedekking maar vond dat van onze slaapkamer ook niet mooi meer en ontzettend vies met die kattenharen die je er bijna niet uitkrijgt met stofzuigen. We waren voor plinten en 25 m2 laminaat 278,- euro kwijt. Valt wel mee toch?
Lieke4 schreef:Jenny, wat ongelooflijk on-nadacht zeg, echt superstom!!
Maar weet je wel of alles goed is? Hebben ze wel van kruin tot voetjes alles geinspecteerd? Anders moet je daar echt op terug komen hoor!!
Voor de andere meiden met een goede 20 wkn echo....Gefeliciteerd!! Echt bijzonder he....
Hier alles goed, merk wel dat ik op mijn houding moet letten want soms voel ik echt ook mijn onderrug. Verder begin ik steeds meer te genieten van m'n zwangerschap. Ook vriendinnen en collega's zeggen het, en vinden da'k al een mooi buikje heb 😃
Iedereen een heel gezellige kerst toegewenst!
Mariekepiek schreef:bovenbeentje is het denk ik. en volgen mij kun je hierop zien dat het een meisje is. dus deze zou ik voor de zekerheid niet plaatsen openbaar.
Mariekepiek schreef:jullie hebben dus ook gekozen voor het matrasje met aerosleepbekleding net als wij BW!! ik las ergens dat dekbedjes worden afgeraden maar dat je dus kunt kiezen voor dekentje met laken of dekentje in dekbedovertrek. Maar ben benieuwd naar meer ervaringsverhalen.