Net als hier dus!.... Hebben jullie ook al een ander huis gekocht of wachten jullie eerst de verkoop af?
Wat doe je als er iemand net voor je bevalling komt? 😃
BQ1986Oud lidBerichten: 2.471Lid sinds: 19 juli 2009
Beebie_Wish schreef:Gefeli draakje met weer een mijlpaal 😉
Verder gaat het hier wel allemaal goed op paar dingen klachten na dan. Voornamelijk krijg ik elke dag steeds weer enorme last van maagzuur maar ook de hoofdpijn blijft in mijn hoofd op spelen, en dan van onderen raak ik ook maar steeds natter (witvloed) en natter (sorry dames).
En dan zo´n eigenwijs als ik ben wil ik het liefst helemaal niks tegen de hoofdpijn en/of maagzuur innemen, ja tegen maagzuur heb ik een genoeg voorraadje aan vanille vla in huis gehaald dat helpt wel goed...
En dames wisten jullie dat er in mayonaise rauwe eieren zitten?? Kwam ik laatst achter ik dacht echt zo van nou mooi is dat hadden we met kerst ook voor de avond lekkere hapjes dus ook hard gekookte eieren waarvan de eigeel eruit hadden gehaald en in het witte kuipje mayonaise deden en daarboven op dat gele wat hardgekookt was dan he..Maar goed onze uk doet het nog steeds prima..
Jenny89 schreef:...........................Denkt?.........Krijgt?
Lonnekeleoni .........Meisje ..........Baby
Mariekepiek ..........Jongen .........Jongen
Beebie_Wish .........Jongen .........Baby
Lieke4 .................Meisje ..........Meisje
Tineke .................Meisje .........Jongen
MiniMe .................Jongen .........Baby
Nadine..................Meisje...........Meisje
Naatje83 ..............J en M .........2 meisjes
Nenske ................Jongen...........Meisje
Bente ...................Jongen..........Baby
Cassie .................Meisje...........Jongen
Miesje78 ..............Jongen..........Meisje
BeautyQueen ........??? ..............Jongen
Sylverstertje .........Jongen ..........Meisje
Jenny ..................Baby ..............Baby
Sively ...................??? ..............???..........
Da-silva ................Meisje...........Baby..........Ja, 20 weken echo 4-1
Leonec ................Meisje............???..........Ja, 29 december
Indootje ...............Meisje............???.........Ja, 6 januari
Draakje .................??? ..............???..........???, 10 weken echo 4 januari
Unknown ..............Jongen .........Jongen......20 weken echo 6 januari
Andrea80 ..............Jongen .........Baby........Nee, 20 weken echo 6 januari
Beebie_Wish schreef:Vers ijs ook al slecht hmm weet ik dat ook weer (niet dat ik dat al op heb hoor) maar kon ik me niet echt iets bij voorstellen over ijs hihi...Maar goed wel fijn om het iig nu te weten..Dank je wel sively 😉 En wat rot zeg dat jullie zo´n gyn hadden toe straks bij de 20 weken echo..Is het geslacht bij jullie al bekend of willen jullie dat niet weten??
Sylverstertje schreef:We hebben maandag een pret echo gehad... 4 jan. pas de 20 weken echo. Het was overduidelijk een meisje. Zat er helemaal naast dus hahaha
...........................Denkt?.........Krijgt?
Lonnekeleoni .........Meisje ..........Baby
Mariekepiek ..........Jongen .........Jongen
Beebie_Wish .........Jongen .........Baby
Lieke4 .................Meisje ..........Meisje
Tineke .................Meisje .........Jongen
MiniMe .................Jongen .........Baby
Nadine..................Meisje...........Meisje
Naatje83 ..............J en M .........2 meisjes
Nenske ................Jongen...........Meisje
Bente ...................Jongen..........Baby
Cassie .................Meisje...........Jongen
Miesje78 ..............Jongen..........meisje ..........
BeautyQueen ........??? ..............Jongen .....23 december 20 wkn echo
Da-silva ................Meisje...........???..........Ja, VK 24-12 of bij 20 weken echo 4-1
Sively ...................??? ..............???..........Nee, 20 weken echo 28 dec
Leonec ................Meisje............Meisje (80 %) .........Ja 29 dec
Indootje ...............Meisje............???.........Ja, 6 januari
Draakje .................??? ..............???..........???, 10 weken echo 4 januari
Unknown ..............Jongen .........Jongen......20 weken echo 6 januari
Andrea80 ..............Jongen .........Baby........Nee, 20 weken echo 6 januari
Jenny ...................??? .............???............Nee, ???
Sylverstertje .........Jongen ..........Meisje...........???
Wat betekent dan nee en ja erachter?
leonec schreef:Mijn vriend en ik gaan trouwen 8 februarie :D
Beebie_Wish schreef:Goedemorgen allemaal,
Even over het auto stoeltje..Wij hebben er wel een via marktplaats maar deze is nog helemaal zo goed als nieuw en zo ziet die er ook uit.
Het is een maxicosi + autostoeltje in een en is specifiek aangeraden door fysiotherapeuten en daar ook door goed gekeurd. Dit omdat hij ook helemaal plat kan zodat het kind liggend kan slapen (is veel beter voor het ruggetje).
draakje78 schreef:ieder zijn/haar keus beebie wish
al is het natuurlijk wel zo dat als iets als nieuw uitziet niet garandeert dat er geen ongeluk mee gebeurd is
maar ergens vind ik ook wel dat je mensen moet kunnen vertrouwen
ik zou zelf ook niet een autostoel waar een ongeluk mee gebeurd is op marktplaats verkopen
maar je weet het nooit
Beebie_Wish schreef:Wel bedankt voor je info marieke 😉 , we zullen het nog wel eens door een expert laten onderzoeken het stoeltje.
Unknown schreef:Als ik dit zo lees en alle verhalen aan hoor van mensen met kinderen dan merk ik dat je echt met veel dingen rekening moet houden....ik weet blijkbaar nog lang niet alles.
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling...heel veel plezier vandaag en morgen...(voorlopig zit ik tot half vier nog op werk)
Mariekepiek schreef:draakje78 schreef:ieder zijn/haar keus beebie wish
al is het natuurlijk wel zo dat als iets als nieuw uitziet niet garandeert dat er geen ongeluk mee gebeurd is
maar ergens vind ik ook wel dat je mensen moet kunnen vertrouwen
ik zou zelf ook niet een autostoel waar een ongeluk mee gebeurd is op marktplaats verkopen
maar je weet het nooit
ik weet niet of iedereen dit weet! ik kan me heel goed voorstellen dat heel veel mensen dit niet weten namelijk! Dus ik zou ook niet durven beweren dat mensen moedwillig een autostoeltje waar een ongeluk mee is gebeurd te koop zetten. Ik vraag me trouwens ook af, hoe groot dat ongeluk moet zijn geweest hoor!
bloemmie schreef:ze raden je af om iig afgekolfte bv in de magnetron op te warmen, want daar gaan veel voedingsstoffen in verloren.
En de FV is tegenwoordig zo goed dat je je daar echt geen zorgen om hoeft te maken hoor BW.
Kee t zal nooit t zelfde zijn als bv, maar vind niet dat je t moet "afkeuren". Zijn zat die bv willen geven, maar niet kunnen.
En die kinderen zijn allemaal groot geworden. Mijn man heeft alleen de fles gehad en heeft geen enkele allergie.
Ik geef momenteel ook bv, maar ik heb dan zo een pijn dat ik op zo een moment echt overweeg om niet fv te geven hoor.
Mijn tepels liggen er half af en zijn zo gekorst als ik weet niet wat, omdat me engeltje een zuigkracht heeft die niet normaal is :shock: en je tepels natuurlijk ook nog moeten wennen... Maar zo fijn is t niet hoor, vooral niet als je kei veel hebt en je niet eens je bed uit kunt omdat je borsten zo vol zitten en gespannen zijn :?
Maar lijkt mij als je niet een flesje in de magnetron op wilt warmen je ook geen auto oplaadding wilt, want komt dan beetje op t zelfde neer niet?
En wat is er mis met kraanwater? Kee verschild per regio hoeveel kalk erin zit, maar tis niet zo dat we in afrika wonen of zo.
T water is zo schoon dat je bij wijze van t water uit de wc kunt drinken.
Zoals fiemo al aangaf, google er over. En je kraamhulp zal je tegen die tijd voldoenen adviesen en tips geven.
draakje27 schreef:breek ook effies in vanwege de voeding....
vind dat je ieder in zijn eigen waarde moet laten wat betreft de keuze voor bv of fv....ik heb bewust gekozen voor fv en heb daar meerdere redenen voor en ook niet iedereen heeft de keuze...soms lukt het idd niet om bv te geven!!
hier worden de flesjes gewoon gemaakt met warm stromend water uit de kraan!! opwarmen in de magnetron zou weer meer kans geven op bacterien enz.... en stromend water uit de kraan bevat minder bacterien en schijnt schoon genoeg te izjn voor het gebruik van de voeding!! ideaal al zeg ik het zelf, geen gezeur meer met flesjes opwarmen in de flessenwarmer of een verdieping naar boven moeten voor het maken van het flesje want vaak is er wel stromend warm water te vinden op de verdieping...
meiden die bv willen gaan geven...heb alle respect voor jullie en vind het echt knap van degene die dit goed vol houden....voor mij is dit niet weggelegd!!
succes jullie.....julie izjn al over de helft....voor je het weet is het jullie tijd!!
liefs
Mariekepiek schreef:ik heb het bij alle ontlasting dat het druk geeft en erger word. en als ik wat scheef op de bank heb gezeten en opsta. Dan klap ik dubbel en loop als een oud vrouwtje. De zijkant van mijn buik is ook superhard van mijn ribben tot mijn heupen.
da-silva schreef:Hey allemaal... HAPPY NEWYEAR!! Dat we met z'n allen maar prachtige, lieve, gezonde baby's mogen krijgen!! 😊
Morgen hebben we de 20 weken echo, erg spannend hoor...Kon er vanacht al bijna niet van slapen.
BeautyQueen23 schreef:@ Marieke, klopt dat er van difrax zelf geen 1 is maar er moet toch een apparaat zijn waar ze wel in kunnen lijkt mij 😃 hahah... Is trouwens de maxicosi niet veel kleiner dan de mutsy??
Nemen jullie allemaal een sterilisator???? of gewoon pannetje kokend water?
Leuk dat iedereen zo druk aan het kopen is 😃 Schiet ook wel op nu.... komende 4 maandjes zijn zo voorbij :D
Indootje schreef:Mariekepiek schreef:ik heb het bij alle ontlasting dat het druk geeft en erger word. en als ik wat scheef op de bank heb gezeten en opsta. Dan klap ik dubbel en loop als een oud vrouwtje. De zijkant van mijn buik is ook superhard van mijn ribben tot mijn heupen.
Ik heb ook de laatste dagen, voornamelijk 's nachts soort van buikpijn en da het erger wordt bij ontlasting en het erger wordt. Kan het niet gewoon bandenpijn zijn??
Indootje schreef:BeautyQueen23 schreef:@ Marieke, klopt dat er van difrax zelf geen 1 is maar er moet toch een apparaat zijn waar ze wel in kunnen lijkt mij 😃 hahah... Is trouwens de maxicosi niet veel kleiner dan de mutsy??
Nemen jullie allemaal een sterilisator???? of gewoon pannetje kokend water?
Leuk dat iedereen zo druk aan het kopen is 😃 Schiet ook wel op nu.... komende 4 maandjes zijn zo voorbij :D
Bedoel je de kinderwagen Maxi Cosi of Mutsy? Die van Maxi Cosi is groter.
Ik moet me nog even verdiepen in een sterilisator, maar denk wel dat we die aan gaan schaffen, ja.
Begint zeker op te schieten, gaat nu harder dan we denken! :-D