lonnekeleoni schreef:Goedemorgen!
Cassie: Wat een heftig verhaal zeg, hoop dat je kleintje snel aansterkt, zodat je hem lekker de hele dag vast kan houden!
Ik was vanmorgen ook al redelijk vroeg wakker, mijn keel is behoorlijk opgezet door de hooikoorts, is er toevallig nog iemand die hier last van heeft? En weet iemand of je hier iets tegen mag nemen? De medicijnen die ik vroeger had mag je niet hebben als je zwanger bent....
Mijn man heeft ook erge last van hooikoorts, dus het is de tijd er wel weer voor. Weet natuurlijk niet of je ook mag nemen wat hij neemt, dus dat zal ik gewoon even bij de dokter vragen als ik jou was...
Hier een mooie groei echo gehad. Al was ze wel erg groot. Ze wordt geschat op de 38wk2dg, terwijl ik pas 35wk5dg ben...
Ze is ook al ruim 6 pond schatten ze. Verder is ze qua lengte waarschijnlijk wel redelijk op schema. We zagen ook al wat plooitjes, dus het wordt een dikke baby. Ze wist, volgens mij, niet zo goed wat ze er mee moest doen, dus ik moest de papieren maar gelijk aan de verloskundige geven. Mijn suiker was goed, maar de echoscopiste raadde aan om nog een keer te prikken, omdat ik ook wat meer vruchtwater had dan normaal. De verloskundige had niet zoveel haast, want het was pas geprikt zei ze (met 30 weken).
Ze gaan me maandag bespreken, dus ik ben benieuwd wat eruit komt... Maandagmiddag wordt ik gebeld...
Heeft iemand hier misschien nog een kortingskaartje voor geboortekaartjes. Het kaartje hing aan een tutpop van tiamo die je in de zwitsal tas kreeg (wij kregen hem bij aanmelding van de VK).
Heb alle kaartjes bewaard, maar toevallig dat kaartje weggegooid.. Niet verwacht dat ik hem nog nodig had...