Dat is een flinke idd sylverstertje... ben erg benieuwd wat er woensdag uit gaat komen!
Ze zullen je dan wel op gang helpen toch als de kleine TE Groot word?
BQ1986Oud lidBerichten: 2.471Lid sinds: 19 juli 2009
Mariekepiek schreef:ach zullen ze echt zo rustig zijn als ze over komen?? hihi!!
ik zal het wel laten weten als er iets gebeurd vannacht.
ik zoek trouwens nog een leuk album waarin ik de ontwikkelingen van ons kindje kan bijhouden. Iemand nog een tip?
leonec schreef:Er wordt hier flink bijgeschreven....
cassie fijn dat de kleine goed drinkt...
hier ook een actieve baby...zo nu en dat gister ongesteldheidskrampjes..ook veel druk op blaas...
Liefs
Jenny89 schreef:leonec schreef:Er wordt hier flink bijgeschreven....
cassie fijn dat de kleine goed drinkt...
hier ook een actieve baby...zo nu en dat gister ongesteldheidskrampjes..ook veel druk op blaas...
Liefs
ik heb ook last van ongesteldheidskrampen en heeel veel druk op de blaas,
Mariekepiek schreef:nee hoor! ik ben gewoon chagerijnig en klaar met het zwanger zijn en heb vandaag zoveel mogelijk afleiding geprobeerd te zoeken. Stukkie rijden met de auto, terrasje pakken, mac'en, bij schoonpa thee drinken. Doordat ik chago ben, ook even niet zo heel spraakzaam.
lonnekeleoni schreef:Nou Marieke, hier ook nog niets hoor, slaap alleen nog een beetje uit zolang het nog kan (nou ja, tot 9 uur kan je ook niet echt uitslapen noemen haha)
Hier is het de afgelopen dagen echt verdacht rustig, zelfs bijna geen ongi steekjes meer....
Vandaag heb ik een verjaardag van mijn nicht in Biddinghuizen, wilde eerst niet gaan omdat het best wel ver rijden is, maar voel me nog prima, dus ik ga wel lekker, ben ik er weer even uit....
Ben wel heel erg benieuwd wie hier de volgende is....
Mariekepiek schreef:nee hoor! ik ben gewoon chagerijnig en klaar met het zwanger zijn en heb vandaag zoveel mogelijk afleiding geprobeerd te zoeken. Stukkie rijden met de auto, terrasje pakken, mac'en, bij schoonpa thee drinken. Doordat ik chago ben, ook even niet zo heel spraakzaam.
Regenboog schreef:Mariekepiek schreef:nee hoor! ik ben gewoon chagerijnig en klaar met het zwanger zijn en heb vandaag zoveel mogelijk afleiding geprobeerd te zoeken. Stukkie rijden met de auto, terrasje pakken, mac'en, bij schoonpa thee drinken. Doordat ik chago ben, ook even niet zo heel spraakzaam.
succes!!! rot he.. dat wachten.
zie dat je 38 weken en 1 dag bent.. hoop niet dat het nog 4 weken duurt, maar het gewoon snel komt!!!
Beebie_Wish schreef:Hallo dames,
Hier ook nog niks nieuws alles is nog lekker rustig (heb een beetje het gevoel dat er misschien wel een paar mij voor zullen gaan 😞 )
Beebie vind het altijd nog erg fijn bij mama in de buikkie :mrgreen: , want beebie laat mama ook s´nachts lekker slapen. Behalve werd ik wakker om naar de wc te moeten en omdat ik het erg benauwd had dus de raam maar een beetje open gezet vannacht en toen viel ik weer als een blok in slaap en werd ik wakker om 10uur vanmorgen :mrgreen: .
lonnekeleoni schreef:Ik slaap bijna elke nacht heel diep en heel goed, maar er is hier nog niets aan de hand....
Morgen heb ik trouwens 6 jaar en 6 maanden verkering, dat vond ik zelf eigenlijk wel een mooie datum om te bevallen ;)
Indootje schreef:@LM, gefeliciteerd met die kleine als hekkensluiter van april :-)!!! Hoe voel je je nu?
@da-silva, leuk weekend gehad dus? Mooi zo! Ik heb ook een leuk weekend gehad, maar dat had ik hier al gemeld.
Over dikke benen/enkels/voeten... ik weet er alles van. Brandnetelthee kan je nemen! Niet dat het dan weg is, maar het is vochtafdrijvend, dus alle beetjes helpen misschien. En inderdaad met je benen omhoog, maar ik doe het ook te weinig hoor :roll:
Gisteravond/vannacht weer krampen en enorme steken gehad die ik ook moet wegpuffen, maar dat zegt nog niets over de weeen hoor. Voorlopig ga ik er van uit dat mijn kleintje lekker nog even blijft zitten :-)
Unknown schreef:Hier ook nog alles goed. Heb een heel druk weekend achter de rug en nog steeds slapeloze nachten!!!!! Inmiddels al anderhalve week!
Verder alles goed met iedereen??
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de berichten van de met forum kan lezen? Ik zie geen berichten :|
draakje78 schreef:even zonder bij te lezen maar ik ben zo happy!
met de dieetiste afgesproken dat ik vandaag de sonde nog moet gebruiken, dan morgen en overmorgen kijken hoe het met eten en drinken gaat zonder de sondevoeding, maar voor de zekerheid wel het slangetje laten zitten
gaat het allemaal goed mag donderdag (of woensdag avond) de slang er ook uit! een heerlijk idee!
Daarnaast ook weer een goede controle, genoeg vruchtwater, mooie hartslag, zeker geen klein kind (of zoals de gyn zei, dat wordt zeker geen kleintje meer moeders), goede bloeddruk, wel nog een te laag ijzergehalte dus ook maar aan de roosvicee lacto en floradix.
Ik stelde het al zelf voor omdat ik gehoord had dat je van de ijzertabletten extra kon spugen zei ze alleen dat dat niet zozeer met de tabletten te maken had, dat het ook met floradix en de roosvicee kan alleen dat kan je makkelijker ergens mee mengen waardoor je het spugen tegen kan gaan en en en nog meer goed nieuws: Ik hoef geen b12 injecties meer! ik heb een overschot nu ha ha
ze (de gyn) was in opperbeste stemming, heb het nog nooit zo leuk bij d'r gehad!
BeautyQueen23 schreef:Draakje wat super voor je! Fijn om te horen dat er eens positief nieuws op je af komt 😃
Indootje, de kraamzorg was wel relax.. ze was binnen een half uur weer weg hahah
Had wat vragen over gezondheid maar dat was het, er is niets gecheckt.
Bed hoeft niet op klossen, zoals ze zei; wat niet kan, kan niet 😉 hihihih dus heb nu een eenpersoonsmatras die er evt op kan.
Omdat ik geen BV geef scheelt het dat ze er niet zoveel bij hoeven en idd bed word alleen niet verschoond nou dat hoef ook niet hoor 😃 Hoe was het vanmiddag???
BW mooie buik! Groot ook 😃
Thnx tinkerbell, je kan je inderdaad nu niet in denken dat het straks allemaal snel gaat maar eigenlijk is dat met alles zo 😛
Hoe gaat ie bij jou??
Lonnekeleoni, zit je zo verstopt?? hier juist een ontlasting waar je U tegen zegt afgelopen week, sta er gewoon versteld van als ik wéér moet... :s
Mariekepiek schreef:heeh TINEKE!!!!!!!
weer een keer online!!!! Hoe gaat het met je?