draakje78Oud lidBerichten: 471Lid sinds: 9 oktober 2009
er staat trouwens goed nieuws van naatje op de hyves!
da-silva schreef:Woeeheee, ik ben de volgende op het lijstje die de 37 weken mijlpaal gaat bereiken (vrijdag)!
Ik heb gisternacht volgens mij voor het eerst een nesteldrang aanval gehad. Ik heb de hele nacht lopen piekeren en dromen over alles wat er nog moet gebeuren, wat er nog gekocht moet worden en wat er nog gepoetst moet worden. Ik kon het idee ineens niet meer loslaten dat er een extra wasmand moet komen voor op de badkamer en een nieuwe wc borstel, haha! Wel een vreemd gevoel want tot nu toe heb ik daar nog niet veel last van gehad. Ik heb echt een hele onrustige nacht gehad. Babe was ook enorm druk en bleef maar aan het schoppen en draaien. Ineens had ik het gevoel dat als de kleine nu wil komen, ik er nog niet klaar voor ben. Belachelijk natuurlijk, want ik heb alles wel in huis. Maar toch dat paniekerige gevoel, ik kreeg het er gewoon benauwd van 😂
Dussss... vandaag wordt het aanpakken geblazen.
lonnekeleoni schreef:Draakje en Leonec, gefeliciteerd met jullie 37 weken mijlpaal!
Voor mij betekent dit ook weer een weekje erbij, namelijk alweer 39 weken!
JOEHOE, woensdag volle maan, nou ik ga ervoor haha!
da-silva schreef:@ Jenny:
Minime is al een hele tijd niet meer hier geweest en heeft zich ook afgemeld voor de Mei hyves, dus vandaar dat ze zichzelf ook niet aan het lijstje heeft toegevoegd...
Enneh vrijen is momenteel bij ons op een zeer laag pitje. Meneer is bang dattie iets beschadigd ofzo... pfff MANNEN :roll: ! Maar goed, ik moet nog 3,5 week dus ik heb die troef ook nog niet hard gespeeld ;)
Jenny89 schreef:bij ons ook! mijn man moet er niet aan denken! :roll: hij heeft er ook absoluut geen behoefte meer naar :| daar ben ik wel bezorgd om :lol:
Mariekepiek schreef:hier trouwens ook giga-rugpijn na schoonmaken. Had trouwens ook pijn in heupen en benen daarna. Is na een nachtje slapen helaas nog niet helemaal weg. Maar goed....vind het niet zo boeiend dat soort pijntjes. Kan er mee leven.
BeautyQueen23 schreef:Oh dat is balen dat ze het niet goed kunnen voelen. Maar dan word je nog verder onderzocht neem ik aan?
Lijkt me dat ze geen risico's nemen...
Hoe voel je je verder aangezien je al goed tegen het einde aan loopt??
nenske_1977 schreef:he dames..
ff snel een vraagje van mijn kant.
Wie heeft er ook ZOOOOO een last van aambeien dat t gewoon zeer doet ?
Kan gewoon bijna niet zitten/lopen van de pijn ..
Met ontlasting geen last gelukkig..
Spertie cooling gel gekocht, voel/merk er niets van..
Koud washandje helpt ff maar is van korte duur...
.............zucht..........
Mariekepiek schreef:auw auw! het gaat pijn doen!
ik denk niet dat ik mei nog ga halen op deze manier.
Mariekepiek schreef:da's dan weer niet fijn tineke!!! laat het dan maar eens doorzetten.
Maar als ik jou zo hoor, moet ik er ook maar rekening mee houden dat dit nog dagen kan duren en bij sientje ook al..
PFFFFFF. kun je wel goed slapen?