Bambi80Oud lidBerichten: 6.223Lid sinds: 8 oktober 2008
ik ben vooral heel onzeker. Want ik ook niet hoe het allemaal voelt en wat er komen gaat en of het door gaat zetten of weer stopt. Maar soms voel ik me inderdaad ook zenuwachtig.
Mariekepiek schreef:ik ben vooral heel onzeker. Want ik ook niet hoe het allemaal voelt en wat er komen gaat en of het door gaat zetten of weer stopt. Maar soms voel ik me inderdaad ook zenuwachtig.
Mariekepiek schreef:ik ga eens een glas bitter lemon proberen.
haah
die aambeien zijn echt rot. Heb het idee dat ze door de zwangerschap niet goed wegtrekken ondanks de curanol. Dus we zien het inderdaad erna wel
Beebie_Wish schreef:Ik ben vooral vandaag misselijk en dan telkens enorme vlaag maagzuur wat omhoog komt wat bijna lijd tot kokhalzen :oops: . Wanneer zal de ooievaar ons huis kunnen vinden, zou het vanavond/vannacht tijdens volle maan gebeuren laten we het hopen en anders zou ik het heel graag zaterdag of zondag willen dat het gebeurd, maja zou de natuur naar mij luisteren :?: ;)
Mariekepiek schreef:9,10,10,8,14,10,9,4,6,8,9 dat zijn de laatste tussentijden. Dus geen regelmaat lijkt mij.
lichte pijn in rug/heiligbeenhoogte en vooral onderin buik en dan trekt mijn hele buik strak. Is anders als eerst ja. En het is nu echt al 17 uur bezig. Het zou me verbazen als het nog gaat ophouden, maar alles kan nog volgens mij.
Heb ook nog geen slijmprop gezien. Verlies je die altijd in het begin of als er ontsluiting komt?
BeautyQueen23 schreef:Tineke, daar teken ik ook voor 😃 hoppa 😛
Liep je overtijd bij de 1e?
Mariekepiek schreef:de laatste daar zat weer 9 minuten tussen. daarvoor 7,6,7,5,5,4
Mariekepiek schreef:nu weer 9 minuten 2x acher elkaar en de weeen duurde 2 minuten. Ik snap er echt helemaal niets van. Waarschijnlijk zo even bellen. Nog half uurtje