hahah geweldig... maar dan is die er wel mee bezig hoor 😊
Kreeg jij nou ook een jongetje?
BQ1986Oud lidBerichten: 2.471Lid sinds: 19 juli 2009
BeautyQueen23 schreef:hahah geweldig... maar dan is die er wel mee bezig hoor 😊
Kreeg jij nou ook een jongetje?
tineke24 schreef:Hey meiden, ik wil me graag weer aanmelden bij de mamahyves.
Maar weet het antwoord niet van de vraag van Marieke haar katten, kan iemand die even sturen als prive bericht? THANX Tineke
Mariekepiek schreef:shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik mijn hele verhaal getypt, is ie kwijt. Nu heb ik dus even geen tijd meer opnieuw te beginnen.
grrrrrrrrrrrrrrr!
Mariekepiek schreef:heeh meiden,
zoooo, ik ben bijgelezen!! en wat ongelovelijk spannend is het hier!!!!
Op 29 mei om 13.16 uur is dus onze kleine Joost geboren. Hij weegt 3280 gram en is 51 cm lang. Ik zal hieronder straks even mijn verhaaltje zetten.
Eerst even kijken wat Joost aan het doen is. Hoor hem nu!!
Lunanoa schreef:Waauw wat een babyboom :mrgreen:
Alle drie mama's gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Geweldig. Gaat hard zo :lol:
Lunanoa schreef:Weer de hele nacht wakker gelegen van de pijn. Ik heb het idee dat het een soort weeën zijn, maar ja dat weet ik niet zeker natuurlijk :?
Een aantal dagen terug ook gehad. Dacht misschien indalingsweeën. Gistermiddag begon het weer, waarnaar het afzakte, maar de hele nacht weer wakker gelegen van de pijn. Zo om 9 uur maar even bellen naar de verloskundige :|
Jullie hier enig ervaring mee rond de 32/33 weken?
Het voelt als een héle hevige menstruatiepijn vanaf mijn navel zakt het af naar beneden & op het einde krijg ik een soortevan hamerslag op mn schaambot :?
Het trekt ook van mijn onderrug naar mijn kont & benen....
Best pijnlijk eigenlijk. Maar nog niet zo erg dat ik er van moet janken ofzo.... Ze zeggen dat je het met weeën meteen weet 😂 Dus dan denk ik dan zal het 't wel niet zijn :?
BeautyQueen23 schreef:Hahah bente,... ben je er echt nog niet klaar voor? Iedereen duimt hier dat die kleine komt... zo zie je maar 😃
Lunanoa schreef:Zal dan ook hier even een kort verslagje doen haha.
Heb extreem last van harde buiken. Ze kwamen dus vannacht de hele nacht om de 15 minuten :? Zeer pijnlijk...
Maar omdat het vanochtend wat is afgezakt geen weeën.
Omdat ik maar 1.58 ben & een flinke jongen draag, wordt het voor mijn lichaam erg zwaar waardoor die harde buiken dus komen. Hij groeit ook hard natuurlijk & dat zet constant spanning in de buik...
Wanneer het om de 5 minuten ong. komt, moet ik meteen weer bellen :?
Omdat ik maar 1.58 ben & dus die buik wel flink doorgroeit, is het voor mijn lichaam net alsof ik rond de 36/37 weken zwanger ben zei de VK. Lekker is dat 😂
Maar alles goed met de beeb & ik moet de pijn maar gewoon aanvaarden & wegpuffen :?
Indootje schreef:Heb even het lijstje er weer bij gehaald.
Vraagje 1: hebben jullie allemaal een speciaal matrasje gekocht voor in de box of alleen een boxkleed?
Heb alleen een boxkleed, die zijn tegenwoordig zo dik, en wanneer de baby's gaan rollen koop je toch snel een plastice of je wilt de stoffen steeds een wasbeurt willen geven 😂
Beebie_Wish schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, anders wil ik nu ook wel helemaaaaaaaal ... Alleen mag het van mij wel wat minder lang duren in totaal hoor haha :mrgreen: .
Maar mooi verhaal marieke, geniet lekker met zijn 3en 😉 .
Beebie_Wish schreef:@ BQ, Jep I know 😉 ! Dat het vaak s´nachts zijn werk doet alleen ik slaap s´nachts nog wel lekker en is het ook rustig. Behalve overdag dan is het een komen en gaan van harde buiken en met wat krampen in mijn onderbuik.
Maar toen ik toe straks aan koken was kreeg ik me toch een partij enorme steek rechts in mijn zij en nu voel ik die steek links in mn zij, en mijn buik werd er ook kei en keihard ervan ... Ach ik zie het wel volgens mij is mijn lichaam mij een beetje voor de gek aan het houden, en als het wel gaat gebeuren dan heeft vriendlief er even voor gezorgd die legde toen ie thuis kwam zijn hoofd op mijn buik en vroeg heel lief aan onze uk van ´´Lieverd, laat je je papa en mama niet al te lang meer wachten´´ 😉 :)
Indootje schreef:Is iemand vriendjes met Nadine op Hyves???
Ik ben zo benieuwd hoe het met haar gaat.... :roll: