da-silva schreef:Hey Bente,
Ik heb de laatste tijd ook veel last van extra afscheiding/ slijm. Ik denk niet dat het iets te maken heeft met de slijmprop helaas. Verder heb ik ook al een aantal keer 's avonds in bed last gehad van een soort van benauwdheidsaanval. Ik heb dan hartkloppingen en een paniekerig gevoel. Het duurt altijd maar even en na een paar keer diep ademhalen gaat het wee goed. Ik denk toch dat ik het onbewust erg spannend begin te vinden en dat het op die manier naar buiten komt.
Jenny en Lieke; ik heb ook al 2 dagen achter elkaar een halve verse ananas opgegeten, helaas geen resultaat, haha!
Lieve meiden!
Ik lees (en wij schreven in ons forum aan het eind natuurlijk ook over evt weeenopwekkers) over het eten van ananas dan wel drinken van tonic/bitter lemon wat evt de weeen zou kunnen opwekken. Het kán inderdaad weeen opwekken maar als je lichaam er nog niet klaar voor is blijft het bij vervelende pijnlijke weeen die meestal toch weer weggaan!
Maar het BELANGRIJKSTE is dat het stofje wat er voor zorgt dat er weeen kunnen komen: kinine, ervoor kan zorgen dat je kindje in het vruchtwater poept!Bij ons in het forum hebben bijna alle meiden wel iets van die dingetjes genomen oa ook frambozenthee, voetreflexmassage enz, ik heb niks van dat gedaan en keurig met 38 weken bevallen, dus het zegt allemaal HELEMAAL niks!
O ja heb nog wel lekker vet (patat en frikadel) gegeten maar toen had ik al de hele dag behoorlijke voorweeen.
Succes met de laatste loodjes!
Liefs