shadylady313Oud lidBerichten: 8.471Lid sinds: 2 februari 2009
jeetje, ligt iedereen te bevallen hier of inmiddels te genieten van hun wondertje ofzo??? het is zo rustig!!!!!!!!!!
Indootje schreef:Haha, 1 gedachte Jenny ;-)
da-silva schreef:En nog meer baby nieuws.... we zijn sinds gisteren 17.43 uur papa en mama geworden van ons lieve kereltje: LOEK
Een pittige en voor al lange bevalling (15,5 uur) maar hoe cliche: het is het allemaal waard. Hij is 10 dagen te vroeg geboren maar woog toch 3160 gr en is ong 52 cm. Het hele verhaal volgt nog.... nu eerst bijslapen en genieten van m'n mannetje.
Mariekepiek schreef:heeh draakje,
hoe was het bij onze grote vriendin in het ziekenhuis??
bedoelen ze nou dat ze volgende week gaan kijken of ze je inleiden??
over die pethidine...ik weet niet of je daar wel voor in het ziekenhuis moet blijven. Je wordt er inderdaad suf en stoned van, maar of je er werkelijk een betere nachtrust door hebt. Ik heb aan het begin van de bevalling er nog wel een beetje op geslapen.
draakje78 schreef:Mariekepiek schreef:heeh draakje,
hoe was het bij onze grote vriendin in het ziekenhuis??
bedoelen ze nou dat ze volgende week gaan kijken of ze je inleiden??
over die pethidine...ik weet niet of je daar wel voor in het ziekenhuis moet blijven. Je wordt er inderdaad suf en stoned van, maar of je er werkelijk een betere nachtrust door hebt. Ik heb aan het begin van de bevalling er nog wel een beetje op geslapen.
onze vriendin was weer erg aardig en eigenlijk hebben we voor het eerst het gevoel gehad dat ze mn pijnklachten van mn been serieus heeft genomen! Scheelt misschien ook dat we heel duidelijk dingen hebben aangegeven nu!
Wat voor prik ze dan wel bedoeld weet ik niet, ze had het over een morfine achtige pijnstiller en dat ik een nachtje moest blijven dan, ook dat het niet voor het slapen was omdat daar de pijn niet mee weggaat en ik daar niet mee geholpen ben!
maandag kijken we dus gewoon weer hoe het met mij gaat, maar ook of het van beneden zin heeft om over in leiden of strippen na te denken en hoe ik er dan zelf tegenover sta.
Voor nu heb ik in mn hoofd dat als er dan nog niks mogelijk is omdat het gewoon nog te dicht zit ik dan eventueel wel over die prik wil nadenken, ben alleen bang dat als je dan zo'n dagje/nachtje pijnvrij bent de terugkomst 3x harder is!
Zo tot zover mijn verhaal!
Nu ben ik benieuwd hoe het met de ogen van Joost gaat en de temperatuur van Kai!
en ik duim voor je lieke dat je toch voor maandag nog bevalt!
Mariekepiek schreef:hier zit ik er effe doorheen met de borstvoeding. Joost is gewoon iedere keer een uur bezig met 2 borsten en als je dan 7 a 8 voedingen per dag bezig bent, komt dat neer op een volledige werkdag. Ik ben echt moe en mijn tepels vinden het ook niet fijn. Kan me ook voorstellen dat het Joost teveel energie kost. Ik ga me dan afvragen of ie wel genoeg krijgt nog, want nu al de derde dag dat we nog 1x per dag een flesje van 30 ml kunstvoeding erachteraan moeten geven. Maar hij was wel gegroeid, dus ja..... Mijn borsten voelen ook niet zo heel gevuld. Morgen toch maar een lactatiekundige bellen, want zo ga ik het niet lang volhouden. Verder is Joost er wel vrolijk onder. Die is net lekker met papa onder de douche geweest. Vond ie heerlijk!!
Zijn oogje is nu wat minder rood en kan al weer wat verder open.
cassie247 schreef:Gefeliciteerd Da-silva en Leonec!! Geniet van julie kraamtijd en wondertjes! NOu dames,, nog even en zijn we allemaal mama , nog even volhouden!
Zelf heb ik heel leuk nieuws..Jake mag morgen vroeg met ons mee naar huis!! HIj heeft zijn voedingen goed gedaan, zit nu op zes van 95 cc, maar dit is voor het gemak van de verpleging en ze raden aan om thuis op verzoek te gaan voeden. Ik moet hem nu om de voeding eerst aanleggen en daarna met afgekolvde melk bijvoeden als het nodig is, dus heb nu een weegschaal gehuurd om te kijken hoeveel hij drinkt als ik hem aanleg. Dit wordt nog een uitdaging omdat ik toch aan 560cc moet komen dus vind het best spannend!
@Marieke ...ik begrijp echt dat je het even niet meer ziet zitten met bv! Ik zelf ben ook een uur per voeding bezig en moet hem daarna ook nog bijvoeden. En dus ook heel de dag nog kolven. Vanaf morgen gaan we ons eigen ritme proberen te vinden. Een lactatie kundige bellen lijkt me inderdaad een goed idee! ZOu toch fijn zijn als je je eigen doel kunt bereiken mbt borstvoeding, sucess!
Mariekepiek schreef:LEONEC GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!!!
ik ben nu al 2 uur met hem bezig zelfs. Mijn tepels liggen eraf en papa probeert hem te sussen met speen. Maar hij begint nu weer te huilen dus volgens mij kan ik weer gaan aanleggen. Denk dat ik in plaats daarvan maar even ga kolven ofzo en dan Joost maar weer bijvoeden. Ik kan echt wel janken. Ben zo moe. Heb ook giga keelpijn, dus zwaar verkouden aan het worden met koppijn erbij. Dus wil wel aangeven dat ik aan het eind van mijn latijn ben.
Als het zo door gaat, kap ik echt met die borstvoeding. Sorry voor mijn gezeik, maar vind het echt niet meer leuk zo.