am schreef:alle nieuwe mama's Gefeliciteerd 😃 😃 😃
de laatste loodjes, Succes...
Jullie doen het rustig aan moet ik zeggen, al aardig wat die over de 40 wk heen lopen. konden wij van april niet echt zeggen.
Marieke, hoe is het met Joost zijn luieruitslag?
kan het zijn dat hij last heeft van spruw?
Lisanne had ook heel erge luieruitslag met twee weken meende ik, de kinderarts zag toen dat ze heel licht wat spruw had.
met de daarvoor gekregen medicijnen ging het even over maar toen was de uitslag er weer. toen had ik van de dokter een antibiotica zalfje gekregen.
bij ons werkt bepanthen en zinkzalf trouwens heel goed.
heeh,
nee volgens mij geen spruw, want hij is vrijdag nog bij de huisarts geweest en daarop gecontroleerd. Toen had ie ook al wat uitslag. Het is ietsie minder geworden, maar 1 plek blijft even groot en rood. Lijkt wel of het open is. Volgens mij heeft ie wel last van hooikoorts en komt dat ontstoken oog daardoor. Gisteren was het oog weer smeriger nadat we buiten waren geweest en we zijn meer dan een week met de zelf bezig. Het is wel beterder geworden, maar niet over. Morgen kijk ik hoe het is...anders bel ik even de huisarts. Hij is overigens niet
veel meer aan het huilen en dat zou je wel verwachten als ie echt ergens last van heeft toch?
Hier zonder dollen...het gaat echt niet goed met me. Vannacht echt helemaal niet geslapen. Moet het nu alleen doen 's nachts want steef is weer aan het werk. Maar ben alleen zo lang bezig, ben ik helemaal uit mijn slaap, heb nog geen goed ritme gevonden, baby ook overwakker en vervolgens moet je dan weer ellenlang met hem knuffelen. Ik ben echt geen slechte moeder maar slapeloosheid en creativiteit gaan niet zo goed samen. Ik voel me fysiek alsof ik elk moment kan instorten en dat vind ik gevaarlijk omdat ik nu groot deel van de dag alleen met Joost ben. Wat moet ik daar dan mee?? Daar kan niemand me echt bij helpen of wel??? Ik heb nu toch me verantwoordelijkheid en je kunt niet zomaar de hele dag in bed gaan slapen, want er is een kleine die verzorging nodig heeft. Maak me serieus zorgen.