Limi schreef:Ik sluit me aan bij jamilah!
Misschien handig om niet op een openbaar forum te tikken als zo lastig is allemaal!
Geen dank voor het advies hoor, was vriendelijk bedoelt!
:mrgreen:
Misschien handig om niet op een openbaar forum te tikken als zo lastig is allemaal!
Regenboog schreef:NoaM:
ik heb ook geen vaste groep helaas. Het is waarschijnlijk zelfs zo erg dat ik allen maar op dinsdag KAN invallen.. bleeegh, dat je dan zo 's morgens wordt gebeld of je wil komen. ( euh nee, want mijn bedje is nog zo lekker warm? :mrgreen: )
Donderdag zou ze naar het KDV gaan (gaat ze komende 4 donderdagen ook), maar nu hoorden we dat we geen toeslag krijgen omdat het niet zeker is dat ik 2 dagen in de week werk.
Stel ik kan 3 weken niet werken omdat er simpelweg geen werk is, dan gaat je kind naar de kinderopvang terwijl ik thuis ben. Dat mag niet zegt de staat, dus moet je aan het eind weet ik veel hoeveel toeslag terug betalen.. weet jij hoe dit zit?
Lekker dat je 10 weken zekerheid hebt! en darana? hoe doe jij dat?
Tinkerbell79 schreef:ik was alles schuld................:(
finaly87 schreef:sanel had denk ik niet begrepen of gelezen waar het over ging want ze reageerde op iets wat niet over haar reacties ging.. en zo ook bij jouw limi.. maar dat maakt niet meer uit, is nu toch weer recht gezet.. (had ff snel terug gelezen waar het "fout" is gegaan haha)
en tinkerbell met jou was het al opgelost 😛 dus er was wat heisa om niks uiteindelijk hahah!
Hoe kunnen we hier langs elkaar heen kletsen he ;)
Jamilah79 schreef:Finaly: Ik vind wel dat je kan zien dat Jayron niet helemaal Nederlands is, net als ik dat zie bij mijn eigen knulletje al is die maar een kwart Marokkaans. Onze mannetjes hebben een iets donerkder kleurtje en wat me vooral ook opvalt is dat veel ned. kindjes vaak in de winter geen wit aan kunnen, en als ik mijn kereltje wit aan doe staat dat hem juist prachtig nu in de winter. verder kan ik het ook aan de oogjes zien.
ik moet zeggen dat ik ook wel hele volle ned. meisjes gezien heb. Zo was er 1 op de terugkom avond van de gym. Echt een puur hollands kindje haha...groot hoofd dus en grote donkerblauwe ogen..en van die hele bolle wangen haha
Limi schreef:haha ja, ik word gevolgd! dat is nadeel dat iedereen mee kan lezen he! Ze tikt zelf niet mee hoor, maar kwam er op een gegeven moment achter dat ze vanalles van me wist, en dat kan alleen maar van hier af komen!
Ik zie maar 2 piepkleine foto's en daaruit kan ik niet echt zien dat halfbloedje is?
mama1988 schreef:Limi schreef:haha ja, ik word gevolgd! dat is nadeel dat iedereen mee kan lezen he! Ze tikt zelf niet mee hoor, maar kwam er op een gegeven moment achter dat ze vanalles van me wist, en dat kan alleen maar van hier af komen!
Ik zie maar 2 piepkleine foto's en daaruit kan ik niet echt zien dat halfbloedje is?
ehmm hoe bedoel je iedereen kan meelezen? Iedereen die toch lid is van dit forum? Toch geen mensen van buitenaf die nit lid zijn (tenmiste dit dacht ik altijd) nu weet ik niet hoe het zit.
finaly87 schreef:vond dit nog ff:
Mag ik mijn baby gewone koemelk geven?
Zeker niet tijdens het eerste levensjaar. Magere, halfvolle en volle koemelk zijn ongeschikt voor je baby.De samenstelling ervan is immers niet afgestemd op een zuigeling:
De vertering verloopt moeilijk.
Het teveel aan eiwitten belast je baby's nieren en een teveel aan eiwitten kan tot zwaarlijvigheid leiden.
Koemelk bevat te weinig koolhydraten, ijzer, vitamines en essentiële vetzuren.
Je baby krijgt te weinig energie binnen, waardoor zijn normale groei wordt verstoord.
Vanaf 12 à 18 maanden kan volle koemelk wel op voorwaarde dat de voeding voldoende gevarieerd is en er vitamine D suppletie wordt gegeven tot de leeftijd van 2 jaar. Je baby heeft dan elke dag een halve liter melk nodig. Je mag ook andere melkproducten geven: yoghurt, milkshake, kefir, plattekaas, enz.
Gebruik tot de leeftijd van 4 jaar altijd volle melkproducten. Je baby heeft de vetten nodig voor zijn groei en ontwikkeling.
Geef je te veel melkproducten, dan heeft je kind geen zin meer in andere voedingsmiddelen. Zo ontstaat bijvoorbeeld ijzertekort.
Geef je kind evenwichtige en gevarieerde maaltijden. Beperk gesuikerde desserten.
Tinkerbell79 schreef:@mama, hebben ze geen weeguurtje bij jullie op het Cb, zodat je tussendoor even kan wegen en meten??
Regenboog schreef:Tinkerbell79 schreef:@mama, hebben ze geen weeguurtje bij jullie op het Cb, zodat je tussendoor even kan wegen en meten??
ja dat hebben ze hier ook! elke dinsdag van 13:00 tot 13:30.
Niks aan he, als het glad is.. ik ging gisteren bijna onderuit met de fiets!!!
leeuwinnetje schreef:Het is idd een heel gesjouw met 2 na het cb! En ik ga ook alleen als het nodig!
mama1988 schreef:leeuwinnetje schreef:Het is idd een heel gesjouw met 2 na het cb! En ik ga ook alleen als het nodig!
echt? Die vrouw bij ons (naar mens vind ik het) die drukte het zowat op mijn hart dat ik niet alleen mocht komen anders duurder het allemaal zo lang.. daar. Alleen komen is natuurlijk niet de meest mooiste en makkelijkste optie maar ja wat je zij als het nodig is.. Ik ga er toch ff over denken
ik zie hem nu wel een klein beetje met andere ogen ik was n.l 14 toen ik hem een realite begon en ben nu 21. maar goed daar denken we dan niet meer te lang over na...