hey allemaal,
thanx voor jullieve lieve reacties. Ik hoop ook dat de kuur goed aanslaan. Vannacht redelijk geslapen... wel wakker door de pijn bij omdraaien. (omdat de druk in je hoofd dan anders wordt ofzo denk ik)
leeuwinnetje: he wat balen!!! ik dacht al toen ik het tijdstip van je bericht zag: 'die is vroeg wakker!'
leuk dat je met die meiden hebt afgesproken. wij ook over 3 weekjes.
Hier kreeg Femke de laatste fles om 23:30 uur... en vanmorgen om 09:00 uur de eerste.
(wel 4 keer eruit geweest om de speen erin te stoppen. Hoe doen jullie dat? hoe vaak?
Hier komt ze opeens weer
leeuwinnetje schreef:@popje: leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!
Balen dat de boys een beetje van slag zijn, hopelijk vinden om 04:30 uur voor de speen, dan rond 5:30, dan 06:30 en dan 07L45 uur ofzo.. grr.. Het lijkt niks; even de speen erin doen, maar je bent toch wakker. + mijn man hoort het niet, dus ik ben de lul OF ik zeg: 'hey, eruit, speen!' met gevolg dat ik zelf alsnog wakker ben..
popje: fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad!!! leuk dat je oudste het zwemmen zo leuk vond! balen dat je zo lange reistijd had. in verband met de sneeuw neem ik aan? hoe lang doe je er normaal over? wat doe je eigenlijk voor werk? (hihi, nieuwsgierig he!)
x