zooooooooo weer lekker rustig hier :mrgreen:
vanmorgen kraamvisite gehad (jaja) en vanavond komen mijn mams + vriend eten.
nu ff lekker op bed liggen. voel me vrij beroerd..
x
SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
NoaM schreef: Ik vond er niks aan om daar iets intiems mee te kunnen doen, en dat veranderd nu wel weer!
finaly87 schreef:ik had de foto gezien! echt schattig! Maar ik kreeg steeds te horen dat we jayron zo veel mogelijk liggend moeten houden omdat het slecht is voor zn rug, terwijl hij eht xelfde doet als femke en ook graag zit.. mag zo een stoeltje dan weer wel?? wat verwarrend!! Hoelang mogen ze dan max??
bambi schreef:Hallo iedereen, misschien kennen jullie mij nog, heb heel in het begin ff mee geschreven, maar ben niet zoon internetter 😉 , nu heb ik een vraagje: (had al een nieuw topic geopend, maar bedacht me opeens dat jullie er waarschijnlijk het meest over weten aangezien jullie kindjes ongeveer even oud zijn, dus heb ik hem even hierheen gekopieerd 😊 )
Hallo meiden, heb even jullie hulp nodig. Ik ben vandaag bij het cb geweest en onze zoon woog bijna 7 kilo bij een lengte van 68 cm (is 4 mnd oud).
Hij krijgt 5x 200 flesvoeding (22.00 de laatste fles). Nu moet ik van die vrouw van het cb de laatste fles laten vervallen omdat hij anders te zwaar wordt. Maar nu lees ik op allerlei sites dat baby tot 6 mnd 5 flessen moeten. Ben ook bang dat ie nu s'nachts wakker wordt van de honger.
Hoeveel geven jullie je babys? En wat is jullie ervaring met rijstebloem?
Thanks!!!!
X