mama1988Oud lidBerichten: 4.069Lid sinds: 1 januari 2005
ze vond het niet vies of zo moet de laatste zin zijn.
NoaM schreef:Mijn kleine popje is écht ziek hoor! 😞 Net weer gespuugd, hij heeft vandaag amper 250cc op, terwijl rond deze tijd normaal al 630cc is!!!! Heb dus toch maar de dokter gebeld want ik mweet niet wanneer het gevaarlijk wordt....
Hij ligt nu weer in bed te kuchelen, hal 4 moet ik er ijn.
NoaM schreef:Ik zou ventolin mee krijgen maar ze dacht dat het niet veel zou helpen, hij is namelijk nog niet heel erg benauwd, piept alleen een beetje. Vooral het hoesten en daardoor spugen vind ik vervelend, en daar is niks voor. Hij krijgt zo natuurlijk maar weinig drinken binnen... :(
NoaM schreef:Pffff net weer zijn fles uitgespuugd... 😞
Hij heeft nu 37.8 normaal 36.5, dus wel verhoging.
Hij begint ook meer te piepen... Bah ik wordt hier echt onzeker van, ik moet morgen werken maar ja....
finaly87 schreef:mama88, wat betreft een 2e kindje, je moet het niet verkeerd zien.. jij hebt al 2 meiden en jij en de meiden weten dat je je aandacht over 2 kindjes verdeeld en dat gaat dan natuurlijk prima.. zo groeien jullie op.. maar als je nu een 3e krijgt en ik en andere een 2e dan zit er leeftijdsverschil tussen, en dat is wat het soms lastig kan maken.. vind ik persoonlijk. Want ik deel natuurlijk alleen mijn mening, je vroeg waarom sommige van ons niet snel 2 kindjes op elkaar willen.. dus vandaar dat ik uitlegde waarom ik dat liever niet wil. Tweleing is toch heel anders dan 2 kindjes met leeftijdsverschil, dat is gewoon zo. En ja jij zal het ook wel gaan merken met je zwangerschap en 2 meiden.. ze gaan over een aantal meiden stappen aan de hand, jij hebt dan een dikke buik, kan t lastiger doen etc.. dan kun je er ook wel eens van balen en dan snap je waar ik tegen op zie.. maar overal zijn oplossingen voor natuurlijk...
NoaM schreef:O whaha regenboog lees nu pas dat ik op VJ zou reageren, die vertelde nl dat Mille nu 6kg weegt en 59cm is! Hoe groot is Femke eigenlijk :oops:
Jamilah79 schreef:Mama: Ik had de foto al in ander topic gezien, maar t is overduidelijk he 😉 ..
mama1988 schreef:Tadaaa daar isie dan! 😃
http://www.mijnalbum.nl/Foto-OBM7WKAV.jpg
leeuwinnetje schreef:Wat goed regenboog!!! veel plezier dit weekend!
mama em finaly: wat goed dat jullie kindjes de speen zelf in en uit de mond kunnen doen, dat doen ze hier nog niet.