vind het een beetje overdreven nee dat is niet het juiste woord ken het juiste woord niet vinden maar je wilt het zo lang geven ivb gezondheids redenen. Tegenwoordig zit in flesvoeding bijna het zelfde. In leiden borstvriendelijk ziekenhuis zeiden ze tegen mij de eerste druppels/ eerste paar dagen bv is het belangrijkste voor je kindje daar zitten de anti stoffen in geen idee of het zo is ik geloof het hun het ziekenhuis zegt dat..
Ik had totaal geen moeite met stoppen, wil het nu ook zelfs niet meer geven bij ons derde kindje.
ja maar die eerste druppels zijn het allerbeste voor de eerste weken sowieso maar ik heb je al eens eerder uitgelegd dat tot 6 maanden geven extra goed is en hoe dan ook, als dat mijn streven is en die niet te behalen is, is dat een domper. Het is vooral een gevoelskwestie, want fles is ook niet slecht heb ik ook nooit gezegd.. ook dat heb ik je al eens eerder verteld.. en zelfs uit gelegd waarom het zoveel voor me betekend, ga ik niet weer doen.. maar je hebt nu al vaker je bericht begonnen met dat je het "overdreven" vind en dat vind ik een beetje minder van je. Het ligt gevoelig, ik val jou verder ook niet af. Je hoeft het niet te begrijpen maar laat het dan maar gewoon...