finaly87 schreef:wat was er met bed van de oudste dan?? spugen? plassen??
Klinkt wel heavy allemaal voor je! Gelukkig geniet je ook van de mooie en leuke momenten, heeel belangrijk! 😉
Hebben meer baby;s hier dna dat ze vaak slikken?? uit t niets??
Hoi allemaal,
vandaag ben ik jarig, mijn eerste verjaardag als mama, joepie!
Maandagnacht ben ik met ambulance naar het ZH gebracht. Weten jullie nog dat ik toen een keer zo benauwd was tijdens het einde van de zwangerschap? dat we 112 wilden bellen, maar uiteindelijk niet hebben gedaan? Ik was bij mijn moeder en kreeg weer zo'n aanval. De huisarts gekomen na een half uur ontzettend veel pijn, die vetrouwde het niet. Alles onderzoeken aan mijn lichaam en toen drukte hij onder mijn borsten en kreeg ik heel heftige aanval; overgeven, bijna niet ademenen.. op de grond liggen ..ambulance gebeld, verdenking op longembolie! (kan heel gevaarlijk zijn, en grote kans na een zwangerschap omdat je bloed anders stolt etc na de bevalling)
Na een nacht allerlei onderzoeken/foto's: geen longembolie. iets met de maag. Of een maagzweer of een spastische
slokdarm met daarbij iets van ontstoken slijmbvliezen daarin. Nu medicatie, maar ben zoooooooo bang dat ik weer een aanval krijg (dan kan nog steeds). Ik moet rust rust en nog een rust nemen.. en hopen dat het over een maand over is. Zelfs voor Femke zorgen (fles geven, knuffelen en weer in bed leggen) valt zwaar.. 😞
ik zal er dus misschien niet zoveel zijn. over tijdje weer! succes en veel plezier allemaal met de kindjes.
ps: Femke doet het goed!
ps2: wat verschikkelijk Mar, sterkte!!!
liefs