SnowOud lidBerichten: 4.012Lid sinds: 1 januari 2005
wat is jouw schema leeuwinnetje?
mama1988 schreef:kijk eens ook ik moet ff showen
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3WYYUS7A.jpg
elena is het
finaly87 schreef:oke, dus morgen water en 1 schep.. en wat is de conclusie dan precies??
als ik vannacht een fles geef dan zien we toch of en wat hij drinkt ook? wat is de meerwaarde van de nacht erop dat water met 1 schepje dan??
denk trouwens dat ik dat dan vanaf morgen probeer want heb mn kolf nu niet hier en als ik ook de nacht nu niets doe denk ik dat t niet goed is voor mn borsten.. dus morgen probeer ik t dan..
finaly87 schreef:oke, dus morgen water en 1 schep.. en wat is de conclusie dan precies??
als ik vannacht een fles geef dan zien we toch of en wat hij drinkt ook? wat is de meerwaarde van de nacht erop dat water met 1 schepje dan??
denk trouwens dat ik dat dan vanaf morgen probeer want heb mn kolf nu niet hier en als ik ook de nacht nu niets doe denk ik dat t niet goed is voor mn borsten.. dus morgen probeer ik t dan..
brusje schreef:nouja dat is ook zo..als mn man zoveel zou verdienen dat we goed rond kunnen komen had ik evt ook wel minder gewerkt..maja helaas..ben ook wel trots op het feit dat ik ook aardig wat geld binnen breng eerlijk gezegd.
wil sowieso de voedingen van 07.00 19.00 en 23.00 erin houden
finaly87 schreef:haha ja hij bedoelt t ook lief.. vaak gaan de handjes ook rustig naar ons gezicht toe (of onder het drinken frunnikt hij altijd zachtjes door mn haar, en als hij niet drinkt dan trekt hij.. heel vreemd haha) hij slaat trouwens ook onder t happen op de lepel.. maar dat is allemaal uit enthousiasme, t is wel schattig..
ik maak hem niet wakker voor voedingen.. Alleen om 22.00/23.00 uur geef ik nog, terwijl hij slaapt, een papfles, zodat hij snachts beter slaapt.. wat nu dus goed resultaat geeft. Verder heb ik de flesvoedingen inprincipe stana om:
07.00-12.00-15.00-22.00 en dan om 19.00-nacht een borstvoeding en om 09.00-18.00 fruit en groente...
Na de borstvoeding van 19.00 gaat hij naar bed.. wil sowieso de voedingen van 07.00 19.00 en 23.00 erin houden, met de rest moet ik gaan puzzelen.. enig idee welke ik t best kan weghalen/verschuiven?