hey hey,
heb wel alles gelezen maar ik moet zo naar mijn werk. zit nu te kolven.
succes met de flessen!
vjOud lidBerichten: 4.733Lid sinds: 3 augustus 2008
finaly87 schreef:noam waarom 0veral 190 cc ipv 180 cc en die 2 nutriton?? weet t even niet meer...
NoaM schreef:
Morgen nog 1 invaldagje, en dan is mijn tijdelijke invalbaan weer afgelopen... 😞 blegh, nu kan ik weer 's ochtends vroeg gebeld worden of ik wil komen werken, ZOOOOO geen zin in!
Regenboog schreef:lotionbillendoekjes 92 stuks 1.93 doe ik 3 dagen mee.
wooowww.. ik gebruik 1 keer per dag hoogstens 5 doekjes ..
dus ongeveer 20 dagen haha
Regenboog schreef:
hihi mama: zoveel doekjes omdat er anders poep op je nagels komt :lol:
mama1988 schreef:weetje wat ik vandaag op het cb had.
Die verpleegkundige begon over de voeding van de meiden.. 4 flessen krijgen ze dus en dat moesten er 2 worden
en dan brood met een BEKER melk en avond eten.. ze mochten geen fles meer hebben maar of een tuitbeker of een beker met een rietje of een gewone beker hallo 7,5 maand zijn ze!!!
Ik kan niet zomaar 2 flessen weg doen want ze eten helemaal nog niet goed... dat wijf viel me zo aan vreselijk!!!
met 9 maand moet ik weer en ga klagen en ik zit te denken om alleen te gaan verder voor de prikken want heb geen zin meer in dat mens!
french schreef:mama1988 schreef:weetje wat ik vandaag op het cb had.
Die verpleegkundige begon over de voeding van de meiden.. 4 flessen krijgen ze dus en dat moesten er 2 worden
en dan brood met een BEKER melk en avond eten.. ze mochten geen fles meer hebben maar of een tuitbeker of een beker met een rietje of een gewone beker hallo 7,5 maand zijn ze!!!
Ik kan niet zomaar 2 flessen weg doen want ze eten helemaal nog niet goed... dat wijf viel me zo aan vreselijk!!!
met 9 maand moet ik weer en ga klagen en ik zit te denken om alleen te gaan verder voor de prikken want heb geen zin meer in dat mens!
Wat gezeur zeg, je meiden zijn gecorrigeerd toch ook nog jonger.
Je kunt er idd niet zo ineens 2 flessen vanaf gaan halen.
Zou het gewoon langzaam afbouwen op je eigen manier 😉
En net wat je zegt als ze zo zeuren gewoon alleen voor de prikken gaan.
Susanna schreef:Ik zie er eerlijk gezegd een beetje tegenop dat ik met een paar weken aan de slag moet met bijvoedig. Geef nu nog volledig bv en vindt dat eigenlijk wel makkelijk, als ik jullie verhalen zo lees met hoeveel schepjes, wel/geen rijstebloem, hoeveelheden. Ik heb geen idee hoe ik dat allemaal onder de knie moet krijgen... Wijst zich hopelijk vanzelf ;)