Heb het bericht van Annemieke, na je berichtje, ook even gelezen Friend, wat heftig zeg!!! Dat zo'n klein wezentje je zo ziek kan maken en zo lang... Gelukkig helpt het ziekenhuis, maar je moet er toch niet aan denken dat dit 50 jaar geleden zou zijn gebeurt. Ik hoop voor haar echt dat het heel snel over is...
jollyjo schreef:@ Loesje, misschien moeten we maar zo'n kaart aanvragen hahaha. Op mijn werk mocht ik niet te veel meer tillen inderdaad, maar verder valt het mee. Moest laatst wel lachen om mijn moeder, die roept altijd: zwanger zijn is een gezonde ziekte en daarmee kun je genoeg doen en toen waren ze laatst bij mij en wilde ze alles voor mij doen en moest ik gaan zitten haha. Toen was ik nog niet zo mobiel als nu, maar ook toen kon ik wel prima koffie enzo halen. :D
Dat vind ik het moeilijke eraan. Iedereen bedoeld het zo goed... Maar goed, ik blijf lekker mijn dingen doen, dan maar wat boze gezichten 😉 Zo kan mijn schoonmoeder (en haar vriendinnen) nog steeds zeggen dat zij toch echt niet zouden zijn gaan vliegen met 30 weken en dat ik toch echt heel blij mag zijn dat er niks is gebeurd, "zucht".
Hier vannacht was vriendlief zich aan het inleven in de bevalling 😉
Vraagt hij opeens: Heb je wel een zilveren schaal? Dus ik denk nog; of hij slaapt of hij wil de beschuit met muisjes alvast klaar zetten :? :confused::lol: Dus zeg, Hoezo? Zegt hij: Die heb je nodig als je gaat bevallen en je moet naar de wc, maar dat gaat dan niet. En dan doe je het daarin en dan ruimt de vk het op 😊 Kwam niet meer bij! Schat, dat heet een ondersteek en ja, die heb ik gehaald toen ik ook de klossen heb gehaald en staat al op de studeerkamer. Nou, toen kon hij weer lekker verder slapen...
Wel fijn dat het vandaag weer eens mooi lijkt te worden. Ga me eens uitleven in de tuin en op de heg. Ben benieuwd...