loesje80 schreef:Wie weet is het wel de laatste... ;-)
En het was de laatste buikenfoto, want dit is het resultaat 😉
Gisterochtend ben ik mama geworden van Gijs...
Voor degene die het misschien 'leuk' vindt om te lezen, even mijn verhaal(tje)
op dinsdagnacht werd ik om 23.45 wakker omdat mijn vliezen waren gebroken (hoe raar is dat ) dus ik snel naar de wc, weer een plens. Ik mijn vriend geroepen of hij kraamverband wilde zoeken en een schone onderbroek. Nou, ik hoor wat gemopper uit de slaapkamer dat hij slaapt (hij had echt niet door dat er wat aan de hand was, hahaha) De vk gebeld met het feit dat de vliezen waren gebroken en ze zou op woensdagochtend rond 9 uur wel langskomen. Daarna begonnen de weeën en ik had echt GEEN idee wat ik er mee moest. Ze zaten vooral in mijn bovenbenen, ik werd er echt gek van. Dus vriendlief na een uurtje gebeld met de vk dat de weeën een minuut duurde en om de 5 minuten kwamen. De vk kwam rond kwart over 2 en waar ik al heel bang voor was... pas 1 cm ontsluiting Gelukkig had ik echt een super vk, dus zij mij op bed gelegd, meegeholpen met het weeën opvangen en om half 4 is ze weggegaan en ben ik in bed de weeën op blijven vangen. Ik geloof behoorlijk in trance, want besef van tijd was in ieder geval weg. Tot het moment dat ik echt hele erge persdrang kreeg. Ik kon weer niks met de weeën en dacht alleen maar zal je zien, 4 cm ontsluiting en dan al persdrang. Vriendlief weer de vk gebeld (4.45) Gelukkig was ze er heel snel (5.00 uur) En ik bleek geen persdrang, maar al echte persweeën te hebben én 10 cm ontsluiting Snel de kraamzorg gebeld en echt aan het werk gegaan. En om 5.38 onze zoon Gijs geboren... Helemaal gaaf, mooi, lief... smelt :oops:
Het gaat echt heel goed, maar wat gaan de dagen opeens snel 😉
Ik kom binnenkort weer goed bijlezen en reageren op iedereen!