Jaaaaaaaaaaaaa mooie foto's hoor meiden!
Wij gaan over zo'n anderhalve week voor de 3D echo. Ben benieuwd!
Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Bente schreef:
donderdagavond is ons kamertje afgeleverd en opgezet, dus vrijdag heb ik alweer alle meubeltjes verschoven, bedje opgemaakt, kleertjes in de kast, wagen in elkaar gezet, ben goed bezig geweest haha.
moet wel alles nog wassen, maar zo´n kaal kamertje vond ik niet gezellig.
vandaag 3d echo gehad, en ja onze kleine had weer handjes, armpjes, voetjes, beentjes en navelstreng voor het gezichtje, toch een paar mooie foto´s kunnen maken, volgende week mogen we terug voor poging 2.
volgens de berekening wel een klein kindje, ben vandaag 31 weken en 1 dag, maar echoscopiste kwam uit op 29 weken en een paar dagen, gewicht 1360gr ?? dus uiteraard toch een beetje zorgen, maar woensdag weer naar VK en donderdag naar ziekenhuis voor 32 wkn echo, ligging van placenta bekijken, dan kan ik dus 2 dagen achter elkaar informeren naar lengte, gewicht ed..
wel had de kleine al haartjes van 1.3 cm hahah, moesten we wel om lachen, mn vriend heeft nl 3mm haar dus de kleine heeft nu al langere haren.
kleine had lange teentjes en kon al heel boos kijken, het is een schatje!!!
probeer ook foto's te plaatsen, maar wil niet echt lukken, zodra ik doorheb hoe het werkt zal ik er een paar plaatsen.
vandaag trouwens de koozzi gekocht, neem aan dat deze zonder problemen gebruikt kan worden met aerosleep.
geniet nog van het weekend!
loesje80 schreef:
Met een auriooltje, als dat geen schatje wordt 😉
De verloskundige was helemaal tevreden over ons kruimeltje, bewoog goed, 2 beentjes en 2 armpjes en ze zag bij de uitwendige echo meteen een hartje. Ik weet niet wat ik had verwacht (eigenlijk gewoon een rood bonkend hart-vormig hartje :oops: ) Verder ligt mijn baarmoeder heel diep, dus een inwendige echo gehad. Zagen we inderdaad veel meer. Zo leuk!!! Nu snel de papier voor het KDV op de post, en dan maar zien ;-)
Indootje schreef:Bente schreef:
donderdagavond is ons kamertje afgeleverd en opgezet, dus vrijdag heb ik alweer alle meubeltjes verschoven, bedje opgemaakt, kleertjes in de kast, wagen in elkaar gezet, ben goed bezig geweest haha.
moet wel alles nog wassen, maar zo´n kaal kamertje vond ik niet gezellig.
vandaag 3d echo gehad, en ja onze kleine had weer handjes, armpjes, voetjes, beentjes en navelstreng voor het gezichtje, toch een paar mooie foto´s kunnen maken, volgende week mogen we terug voor poging 2.
volgens de berekening wel een klein kindje, ben vandaag 31 weken en 1 dag, maar echoscopiste kwam uit op 29 weken en een paar dagen, gewicht 1360gr ?? dus uiteraard toch een beetje zorgen, maar woensdag weer naar VK en donderdag naar ziekenhuis voor 32 wkn echo, ligging van placenta bekijken, dan kan ik dus 2 dagen achter elkaar informeren naar lengte, gewicht ed..
wel had de kleine al haartjes van 1.3 cm hahah, moesten we wel om lachen, mn vriend heeft nl 3mm haar dus de kleine heeft nu al langere haren.
kleine had lange teentjes en kon al heel boos kijken, het is een schatje!!!
probeer ook foto's te plaatsen, maar wil niet echt lukken, zodra ik doorheb hoe het werkt zal ik er een paar plaatsen.
vandaag trouwens de koozzi gekocht, neem aan dat deze zonder problemen gebruikt kan worden met aerosleep.
geniet nog van het weekend!
Leuk hoor Bente dat de kamer geleverd is en dat je een leuke echo hebt gehad. Wat grappig dat je kleine al haar heeft! Kon je dat trouwens op de echo zien of niet?
Hoe was het in het ziekenhuis met de echo?
Misschien een domme vraag: maar wat is een koozzi?