ben net van groningen weer, en mijn vriend is wel drager, maar ik neit, dus er is gelukkig nix om ons zorgen over te maken 😉
liefs
isaOud lidBerichten: 1.334Lid sinds: 1 januari 2005
Mamaleroy schreef:Babywens...probeer eens PUUR MAMA van VSM....bij de apotheek kan je dat krijgen... korrels tegen de misselijkheid...Helpt prima.// en baal er van dat ze dat 3 jaar geleden niet hadden had een hoop ellende gescheeld...
Dollie schreef:Hoi,
Gatver dat is eng, bel anders de verloskundige en leg het voor mischien weet zij wat het zou kunnen zijn!!!
Suc6 meid!!!
Dollie
Veertje :Ik heb met 10 weken en 1 dag toch echt wel een uitwendige echo gehad, in het ziekenhuis. En alles was echt super goed te zien..
Misschien verschilt het per woonplaats, ziekenhuis en VK.
isa schreef:ja dat snap ik mamerloy, je hebt een gezin... maar werk komt nu wel even op de 2de plaats bij mij, doe gewoon lekker rustig aan 😉
liefs
isa schreef:heey isra, gefeliciteerd! 😃 elke zwangerschap is weer anders, en misschien word je nu wel helemaal niet misselijk of het komt nog... bij mj kwam eht ongv met 6weken, maar is nu alweer weg... 😉
liefs
Syl schreef:Gefeliciteerd Isra! Geniet er van!
ezzie schreef:Hoi Isra,
Ik had tot week 5 geen last van misselijkheid, maar lig nu al dagen op mijn bed.. hartstikke ziek..!
Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt hoor!!!
Liefs Ezzie
Syl schreef:Isra, mijn zwangerschap verloopt op een enkel kwaaltje na erg goed!
Heb nu last van mijn rug en krijg vanmiddag een telefoontje van de fysiotherapeut. Ben benwieuwd!
Voor de rest voel ik mij prima!
lief dat je er naar vraagt
isa schreef:heey meiden,
isra, ik ben heel missleijk en moe geweest, maar is sinds een paar weekjes over, en ja toen begon ik ook te twijfelen of het nog wel goed zat, maar na die echo en vanmorgen weer het hartje gehoord bij de vk ben ik weer helemaal gerust gesteld..
wat een prachtig moment toch he om eht hartje te horen, en wat gaat het snel he? geweldig!
isra, heb je eerst een miskraam gehad dan? of een hele zware bevalling?
syl, ik heb ook fysiotherapie gedaan, maar was als basispakket verzekerd, en kreeg in 1x een dikke rekeing van over de 400 euro! dus vraag even of je goed verzekerd bent, want die verassingen na die tijd zit je ook neit p te wachten..
liefs