Lenteding schreef:Mamaleroy, vervelend allemaal, hoop dat ze je een beetje gerust hebben kunnen stellen bij de verloskundige?? Wel knap dat je al veel langer aan het werk bent dan bij Leroy. Hoop dat het allemaal weer een beetje goed komt en je weer lekker van het laatste gedeelte van je zwangerschap kan gaan genieten.
Moi, komt het van de hormonen of heb je een griepje?? Heerst ook wel op het moment. Mijn man loopt ook al 1,5 week te kwakkelen. En het wordt er nu eindelijk iets beter op. Hoop datr je je snel weer beter voelt.
Allebei een dikke knuffel, hebben jullie wel even nodig denk ik. En natuurlijk ook voor alle andere die er behoefte aan hebben!!
Thanks lente ding kan ik wel gebruiken...... Dinsdag door mijn collega's na de arbo arts gestuurd ( zit bij ons op kantoor) omdat ik weer harde buiken had.. en ook omdat de VK had gezegd dat ik rust moest nemen.... wilde niet aanvankelijk omdat ik al wist dat hij ging zeggen dat ik niet meer mocht werken.,...Heb heel erg gehuild maar ja moet me er maar bij neerleggen denk ik zo!!!! GRIEP er bij en JA de BEEB kan rustig worden door die antibiotcum... nu plas ik half in mijn broek door die verkoudheid en zit er door heen... GIsteren redelijk rust gehad,,Leroy was naar het KDV,, en vandaag ja het houd niet over.... maar hopenlijk gaat het binnen kort beter,... Volgende week weer een kweek laten maken van mijn urine ... en dan zien we wel weer verder.... Als het tegen zit dan maar goed ook@@@@
FIjn zeg dat jij het vol houd.... ik wilde ook wel maar zit er echt helemaal door heennn,,,