moosjeOud lidBerichten: 417Lid sinds: 1 januari 2005
Isa spannend!!! Houden jullie het geheim als je weet wat het wordt? Ben niet nieuwschierig ofzo 😉
Mamaleroy schreef:Ellen gefeliciteerd meid en Linny ook...
Moosje Klets gewoon mee meid en ook al wordt je dit jaar pas zwanger dan klets je toch ook hier mee als je dat gezelliger vind.....
Isa weet je al meer meisje je maakt me echt erg nieuwsgierig.........!!!!!!!!!!!
Nou ja ik vind het wel fijn dat ze zo bezorgd zijn... maar dat is mijn man nu ook hoor..... aangezien ik bij Leroy nu al thuis zat ivm banden en bekkens/... en nu gaat alles supper heb energie voor 10 en denk dat ik de hele wereld aan kan.. tot ik door mijn man en lijf terug gefloten wordt.....
Maar inderdaad ze behandelen je als of je invalide bent of zo... vooral mannen en aangezien ik met allemaal mannen werk is het nog veel erger...
En Sex kan je gewoon hebben hoor gebeurd echt niets met de beeb//.. Leroy heeft ook geen deuken in zijn hoofd en wij hebben het toen tot het eind gedaan... alleen niet zo vaak maar dat doen we nu ook niet maar soms heb je nou een maal die lust en dan moet je... Als je boven op zit kan het ook niet te hard en te diepp ... (((TIP)))
jorike schreef:Hallo!!
Volgens mij mag ik er ook nog net bij!!!
Vanmorgen positief getest..en nu nog een beetje de bibberietis!
Ze zeggen dan dat je 4 weken zwanger bent, maar dan rekenen ze toch vanaf de laatste keer dat je ongesteld was...en niet vanaf je ovulatie! Ik snap m even niet, maar goed... Ik hoop dat iemand me uitleg kan geven!
Groetjes Jorike
Lenteding schreef:Wordt een beetje rustig hier, op het andere forum is het zo druk, dat het gewoon niet meer bij te lezen is!! Heb maar besloten hier ook niet meer de moeite voor te gaan doen. Je kent er onderhand ook niemand meer. Dus dan moeten we hier maar eens even wat meer gaan kletsen met zn allen 😊
Hoorde vandaag dat een kennis die ook ongeveer even lang zwanger is als mij, niet zo goed nieuws had gehad. Ze waren er achter gekomen dat de ingewanden van de kleine op de buik groeiden ipv erin. Vind het heel erg voor ze. Als de kleine geboren is, moet het de eerste 3 maanden in het ziekenhuis blijven. En met 1 jaar geopereerd worden om te proberen de ingewanden weer op de juiste plaats te krijgen. Dan sta je toch weer eens stil bij de dingen die wel verkeerd kunnen gaan!! En dat niet alles vanzelfsprekend is!!
Elle schreef:Ben ik ook bang voor!
Maarre...
dan moet eerst het forum leeg van een jaar bezig voor een wondertje! Want die zijn eerst aan de beurt, mag daarna de rest. ;)
Lenteding schreef:Elle schreef:Ben ik ook bang voor!
Maarre...
dan moet eerst het forum leeg van een jaar bezig voor een wondertje! Want die zijn eerst aan de beurt, mag daarna de rest. ;)
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!!
Lenteding schreef:Elle schreef:Ben ik ook bang voor!
Maarre...
Daar ben ik het helemaal mee eens!!!!
Elle schreef:Inderdaad blijft een wondertje.
Maar Romy zit op mijn hyves.
Ik heb haar toen wel toegevoegd maar ze heeft nooit meer wat teruggestuurd.. 😉
Tja..
Heb je wel eens.
Waarschijnlijk is ze druk met haar kleintje.
Hehe, hier alweer de 6 weken voorbij.
Gelukkig.
Kan de weken wel weg kijken.
Gister begon mijn bh bandje te schuren, nu ligt mijn rug zowat open!! aauuuuuuwwwww! :x
Jee, ze groeien enorm...waar moet dat heen... heb nu een bh aan met het bandje over je nek, maar nu doet mijn nek weer zeer. Zucht! Iemand nog tips..
Ik zag mijn moeder al kijken... 😃 Ze moest eens weten.. :mrgreen:
Liefsss
Linny schreef:Leuk foto Moi!
Krijg zo tenminste een beeld bij iemand..haha
Maar idd Elle, ook nog niet tegen je moeder verteld?
Ow pff dat kon ik echt niet laten. Gisteren hadden we ook weer een feestje in de familie waar ook de andere kant van bij aanwezig was... De familie van mijn tante (man is broer van mijn papa)
Nou, die wisten het ook al in mum van tijd..En zagen idd ook mijn borsten groeien in omvang! haha
Elle, zo zie je maar! Lekker ook DAAR van genieten! hihi
Groetje Knuf Linny
isa schreef:heey meiden,
kreeg geen mail, maar dacht toch és ff kiken, en toen beleken we alweer 6pagina's verder te zijn 😂
jeetje lenteding wat een verhaal zeg 😞 zo zie je maar weer, dat het allemaal neit vanzelfsprekend gaat..
haha ell, dan kun je idd beter nog ff wachten om je moeder te vertellen 😂
morgen mogen wij ons kleintje weer bewonderen en hopelijk heeft ;ie dan zn beentjes neit bij elkaar 😂
liefs
Kyratje schreef:hoi hoi,
van Kaylie was ik zeker toen ik amper 6weken zwanger was, dat het een meisje ging zijn...
Raar hé, maar mijn gevoel was juist en ik wist het ook pas voorbij 12weken zwangerschap zeker.
Nu heb ik het gevoel dat het een jongetje zal zijn 😛
Morgen gyn, dus morgen weet ik meer! ;)
Kyratje schreef:trouwens, van de eerste twee maand wist ik niet dat ik zwanger was...
Want in oktober (nam de pil) heb ik mn regels gekregen een week tevroeg, maar die waren er...
En dan 16nov slechts één enkele bloeding en toen wist ik dat het niet juist zat :oops:
En sindsdien geen bloedingen meer...
Ben ergens ook bang voor morgen, dat kleintje is meer dan welkom ookal ishet veel vroeger dan verwacht en niet gepland...
Weet je, was ergens zo gelukkig dat ik niet steeds mn slip uit moest bij de gyn 😂
Helaas begint dat dus opnieuw :roll:
En weer eens geen bikini deze zomer! :cry:
jorike schreef:Ow jongens, wat word ik soms toch gek van mezelf...
Om te beginnen die onzekerheid over de zwangerschap! Heb vandaag nog maar een keer een test gedaan, want ik ben zo bang dat er iets misgaat! Nu ben ik weer even gerustgesteld, maar ik hoop dat dit gevoel na de 1e echo weggaat zeg!
Daar komt dan natuurlijk ook nog de bruiloft (22 feb) bij... Ik merk nog maar weinig van de zwangerschap, maar emotioneel gaan de kraantjes nu makkelijker open! De puntjes voor de bruiloft worden nu op de i gezet, laatste keer jurk passen (moet ik zeggen dat ik zwanger ben?), schoenen kopen en voor de ceremoniemeesters een draaiboek maken...
Eigenlijk zou ik nu heel gelukkig moeten zijn, maar ik voel me een beetje jankerig :shock:
Wat een muts ben ik toch...
Mamaleroy schreef:Hai moi...
Ja ik was al benieuwd of het nu wel of niet zo was';;;; Kreeg heel veel kritiek omdat ik het je vertelde,,,... Maar gelukkkig heb ik je niet blij gemaakt met een dode mus......
Nee ( helaas) maar 1... alleen als ik naar mijn buik omvang kijk geloof ik het nog niet zo goed dat het er maar een mannetje is....
De pendel bij Leroy zegt ook dat het er 2 waren en het meisje is nu een paar jaar later heel zwak dus hij is er een van een tweeling... dus maar even afwachten wat er naar de bev gebeurd... pendel geeft nu nog aan dat het een meid en een jongen zijn.... ( boven de buik) ....
Alleen zijn we nu helemaal ingesteld op een mannetje ... maar als het er toch 2 zijn is het welkom hoor hoe meer zielen hoe meer vreugd... ( al is mijn huis dan een beetje te klein) dan maar hopen dat mijn man snel zijn contrakt krijgt dan kunnen we er een verdieping op bouwen,.. ( Zijn we toch al van plan maar ja moet eerst geld krijgen he!!!!)
Kyratje schreef:Hoi meiden,
Ben juist terug van de gyn 😃
Lol ik ben al 18weken ver!!!! :mrgreen:
De baby ziet er goed uit en alles was zo duidelijk 😛
Ik kreeg eerst een inwendige echo en de gyn zegt: "oei oei, jij bent al veel verder dan dat!" Toen zei ik: "oei, wat is veel verder dan?" :oops: Lol 18weken dus. Heb ook bloed laten nemen en zo nog ff een testje doen op mongolisme...
Heb dus ook al duidelijke echo van ons kleintje! 😉
Mijn uitgerekende datum is 28 juni 2OO8 :lol:
isa schreef:heey meiden,
ik ben net terug van de echo, het ruggetje en het geslacht waren goed te zien nu..
en ik had gelijk, we krijgen een meisje!! 😃
je kon echt alles goed zien zitten..
het waren neit zulke mooie beelden als vorige keer maar wat vorige x neit gezien was, is nu wel gezien..
die vrouw zei ook dat ons meisje lange beentjes had, haha heeft ze van mij 😂
liefs
Mamaleroy schreef:Gaaf isa een meid,,,,
O kyra dan zit er straks nog geen jaar tussen.... is die kans op vroeg geboorte doordat de tussen tijd zo klein is????
Elle ... Nou dit is de laatste zwangerschap hoor....Het is wel mogelijk dat er een achter zit komt wel vaker voor... ik heb ook twee eisprongen gezien.. waarschijnlijk is er een vroegtijdig overleden dat is bij Leroy ook zo...
Sterkste overleven he.. en twee eisprongen hoort bij erfelijkheid( tweeling) waar ik 90 % kans op heb... dus dit is echt de laatste keer voor het zelfde geld blijven ze de volgende keer wel alletwee zitten...
Ja Moi gaat snel he. nog iets minder dan 12 weken en dan ga ik al weer met verlof..... je bent een maand later uitgerekend dan ik.. ik 24 mei
Mamaleroy schreef:hallo meiden ... zijn we allemaal in slaap gevallen of is iedereen naar een ander forum toe?????
Leroy heeft dinsdag voor het eerst de kleine gevoeld ,,, Hij stond zo raar te kijken.. maar is er helemaal vol van.. Vind het helemaal geweldig ..
Moest het ff kwijt..
Voor de mensen die ook rond de 23 weken zitten een vraagje ... is jullie buik ook al aan het zakken of kan dat nog niet??
Prettig weekend allemaal... geniet er van'