KyratjeOud lidBerichten: 897Lid sinds: 1 januari 2005
proficiat moosje! 😃
Lenteding schreef:Wilde jullie nog even laten weten dat mn tante vanmorgen rond 10 uur is overleden. Zit er nu dus ook wel een beetje doorheen. En er is ook geen mogelijkheid dat mn mannetje eerder naar huis mag!! Zal de komende dagen weinig aanwezig zijn, omdat ik overdag moet werken en de avonden nu allemaal volgepland heb met bezoekjes aan andere mensen!!! Gewoon om niet alleen thuis te zitten!! Vrijdagmiddag is de begrafenis.
karin26 schreef:
... Laat de baby maar komen!!!!!!!!
Mamaleroy schreef::P Moosje gefeliciteerd meid en gewoon lekker kletsen wel of niet in 2007 zwanger maakt helemaal niets uit.
Lenteding@@ Sterkte meid.. wel hard dat mensen alles al willen regelen terwijl je nog niet dood bent.
Karin%%% Strippen valt wel mee meid... Ik ben bij Leroy 3 keer gestript alleen de laatste keer had ik 1 cm meer onstluiting gekregen en ben toen ingeleid na dat ze me vliezen braken kwamen de weeën als een gek.......
Kyratje.. een motto.. waar er een kan eten kunnen er ook twee eten.....toch. Jammer dat mensen zo raar kunnen doen.. terwijl je het zelf niet eens gepland had....
Nou met mij gaat het niet zo. zit in een vette dip en relatie die niet helemaal lekker loopt... maar ja daar moet ik toch zelf uit komen. Twee strijd. twerwijl je nog zoveel van iemand houd maar gewoon het gevoel dat je overal alleen voor staat... Ach zullen ook de hormonen wel zijn hoop ik maar...
karin26 schreef:dames, volgens mij ben ik net mijn slijmprop verloren!!!!
zou het nu toch gaan beginnen???????? ik heb de hele dag al krampen..
ik hoop het echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moi schreef:Mamaleroy schreef::P Moosje gefeliciteerd meid en gewoon lekker kletsen wel of niet in 2007 zwanger maakt helemaal niets uit.
Lenteding@@ Sterkte meid.. wel hard dat mensen alles al willen regelen terwijl je nog niet dood bent.
Karin%%% Strippen valt wel mee meid... Ik ben bij Leroy 3 keer gestript alleen de laatste keer had ik 1 cm meer onstluiting gekregen en ben toen ingeleid na dat ze me vliezen braken kwamen de weeën als een gek.......
Kyratje.. een motto.. waar er een kan eten kunnen er ook twee eten.....toch. Jammer dat mensen zo raar kunnen doen.. terwijl je het zelf niet eens gepland had....
Nou met mij gaat het niet zo. zit in een vette dip en relatie die niet helemaal lekker loopt... maar ja daar moet ik toch zelf uit komen. Twee strijd. twerwijl je nog zoveel van iemand houd maar gewoon het gevoel dat je overal alleen voor staat... Ach zullen ook de hormonen wel zijn hoop ik maar...
he mamaleroy,
Kop op he! Ik hoop dat het nu wel beter gaat met je.
liefs malu
jorike schreef:Heh gatsie moi, wat vind ik dat nou vervelend! Zijn vaak wel de kerels heh, die moeilijk doen op de werkvloer...inlevingsvermogen nihiel!
En volgens mij heeft hij last van zwangerschapsdementie, want eerst zegt ie dat je t rustig aan kan doen en nu is het ineens andersom!
Trek je er niet teveel van aan, die wat je kunt, maar denk aan jezelf en je kleintje natuurlijk!
Groetjes Jorike
babywens schreef:Het was allemaal goed!!
En we weten niet wat het is, maar ik denk dat het een jongen is. Puur mn eigen gevoel hoor :lol:
jorike schreef:Nou, ik denk niet zozeer dat het specifiek om het misselijk zijn gaat, maar om de 'moeite' die je moet doen om je eigen beebje te krijgen. Als je misselijk ed. bent, ben je er op een andere manier mee bezig dan als je nergens last van hebt.
Het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn bij een makkelijke zwangerschap...zie Kyra 😉
Moi schreef:.jorike schreef:Nou, ik denk niet zozeer dat het specifiek om het misselijk zijn gaat, maar om de 'moeite' die je moet doen om je eigen beebje te krijgen. Als je misselijk ed. bent, ben je er op een andere manier mee bezig dan als je nergens last van hebt.
Het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn bij een makkelijke zwangerschap...zie Kyra 😉
Nou geef mij maar een makkelijke zwangerschap en vooral een makkelijke bevalling.... Ik ben de eerste 14 weke zo ziek geweest en nu pas voel ik me steeds beterder. ben nog wel heel erg moe, maar de misselijk blijft bijna steeds weg... echt fijn is dat. Dacht dat er nooit een einde aan kwam ..
En de bevalling... hoop ook dat die makkelijk zal gaan :)
jorike schreef:@ Moi, ik heb het zelf ook hoor, ik ben nog maar 7 weken zwanger, maar al best vaak misselijk en waarom weet ik niet, maar steeds als ik in de supermarkt loop krijg ik er last van 😞 Erg vervelend...
Kiekeboe schreef:Kan jou wel goed begrijpen hoor Dollie, alle kwaaltjes neem je voor lief.
Ik ben dan nog niet zo lang bezig (6e ronde) en heb de laatste dag last van hevige buikkrampen, maar zou er de komende 9 maanden geen moeite mee hebben, ook niet als daar misselijkheid en alle andere soorten kwalen bijkomen. Zou al dolgelukkig zijn dat ik zwanger ben.
Mamaleroy schreef:Hai dollie,,, Ja ben het wel met je eens hoor ... bij Leroy zijn we 2 jaar bezig geweest , 4 maanden kotsen en ik kon vanaf 18 weken bijna niets meer.... maar wel een gezonde knul... vanaf37 weken niet meer slapen enz... echt een klote zwangerschap gehad tot en met... veel ruzie door hormonen.. en was helemaal niet me zelf... Ondanks dat alles hebben we nu toch gekozen voor deze zwangerschap en gelukkig loop ik nu nog rond... maar je hebt het er voor over.. voor alle kwaaltjes is wel een oplossing ... nu snel zwanger en bijna nergens last van.. Ja nu banden lopen wordt zwaarder maar dan duurt het maar iets langer voor ik er ben hahahahaha
Het is maar 9 maanden. toch...
Meis ik hoop dat jij ook snel in blijde verwachting bent.. DUIM voor je meis.....
moosje schreef:Moi,
Ben het met je eens dat je dit soort kwaaltjes gewoon hier moet kunnen (blijven) bespreken. Ik weet zeker dat niemand z'n misselijkheid wil inleveren tegen het feit Niet zwanger te zijn maar dat betekent niet dat je net moet doen dat het allemaal even licht is en er niet over kan praten. Niet dat ik ergens last van heb dus ik weet niet of ik het hier kwijt zou willen 😃
Dollie ik begrijp je heel goed hoor maar het is niet het een of het ander. Dat je heel graag zwanger wilt worden betekent niet dat als je zwanger bent je nooit meer de negatieve kanten mag aanhalen. Dus ik hoop voor jou dat je heeeeeeeeeeeel snel zwanger wordt en dat bij jou dan de misselijkheid (net als bij mij) gewoon wegblijft.
Lenteding schreef:Geef je groot gelijk Moi, je moet doen waar jij je prettig bij voelt!!! Raar dat je collega zich daar mee bemoeit, het zal niet voor niks af geraden worden tijdens de zwangerschap!!